• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
نجوا

دل نوشته ای از مادر چشم انتظار «حمیدرضا اسماعیل بیگی»: نکند کرونا بگیرد و تب کند

  • کد خبر : 27850
  • 10 دسامبر 2020 - 12:31

من مادر حمیدرضا اسماعیل بیگی هستم. من حمیدم را در سال ۶۲ و در سن ۱۵ سالگی به جبهه فرستادم تا در کنار دیگر جوانان از مرز و بوم این کشور در برابر صدام ملعون و وحشی دفاع کند. اما او به اسارت صدامیان درآمد. سال ها از او هیچ خبری نداشتیم تا اینکه خبردار شدیم از اردوگاه رجوی سردر آورده است.

 دنیا بر سرمان خراب شد. فرزند من از دست صدامیان خلاص شده بود و به اسارت سگی وحشی تر از صدام در آمده بود.

عراقی ها او را به رجوی تحویل داده بودند. دلمان برای او پر می کشید اما دریغ از خبری و نامه ای، تا اینکه در سال ۸۸ با کمک انجمن نجات به عراق سفر کردیم و در ورودی اردوگاه اشرف به انتظار او نشستیم. هرچه چشم می دواندم او را نمی دیدم.

ناگهان مرد لاغر اندام و قدبلندی در برابرم ظاهر شد. او مرا مادر صدا زد من با بهت تمام به او می نگریستم. پسر ۱۵ ساله من مرد جاافتاده ای شده بود که موهایش ریخته بود. چندین نفر مراقب بودند که مبادا احساسات مادر و فرزندی در بین ما شعله بگیرد. ما نمی توانستیم به یکدیگر ابراز محبت کنیم. دلی داشتم پر از حرف و درد دل برای او و مطمئنم او نیز حرف ها داشت تا برای من بگوید. دوست داشتم یک بار دیگر سر او را در دامن بگیرم و سرش را نوازش کنم اما….

این اولین و آخرین دیدار و خبر ما از او بود. چندسال بعد نیز پدر حمید در حسرت دیدار مجدد فرزندش از دنیا رفت. اما امروز او برای من همان حمیدرضای ۱۵ ساله است. هنوز نگران او هستم. نکند کرونا بگیرد و تب کند. نکند کسی نباشد که از پسرم مراقت کند و برایش سوپ درست کند. نکند کسی نباشد دستمال خیس بر روی پیشانی تب دارش بگذارد. اما نه خدا بزرگ است. خدا خودش مراقب اوست. امیدوارم دیدار ما به قیامت نیفتد.

جمیله هادی – کرمان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27850

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی