• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

حوادث لبنان و فتنه گری های فرقه رجوی

  • کد خبر : 26352
  • 11 آگوست 2020 - 10:42

انفجار سه شنبه گذشته لبنان (بیروت) باعث به وجود آمدن  خسارات و دردهای عظیمی برای ملت مظلوم این کشور شد.

درگذشت حدود ۱۵۰ نفر و مجروح شدن بیش از پنج هزار تن ضایعه بزرگی است که دل هر مسلمان و انسانی را به درد می آورد. این حادثه به طوری بود که اغلب کشورهای جهان، حتی کشورهای منتقد و  مخالف دولت لبنان نیز به همدردی برخاستند و کمک های پزشکی در حال ارسال به لبنان است.

دولت لبنان و به طور خاص رهبر حزب الله، اصلی ترین و یکی از مهم ترین ارکان کشور لبنان که  محور اصلی مقاومت لبنان در برابر اسرائیل غاصب نیز می باشد در روز جمعه طی پیامی ضمن همدردی با مردم و هموطنانش، همصدا با دولت لبنان خواستار رسیدگی و پیدا کردن عوامل خاطی و مسببین این فاجعه بزرگ شد.

موضوع انفجار بعید به نظر می رسد یک اتفاق باشد و به گفته سید حسن نصرالله هرگونه منشا فاجعه بایستی به صورت صریح و روشن مشخص شود. ایشان در سخنرانی روز چهارشنبه خویش به صراحت بیان نمود که عملا حزب الله در آن بخش ساحلی بیروت حضور ندارد.

اما ابعاد ضربه اقتصادی و سیاسی که در این واقعه دردناک به کشور لبنان وارد آمده همه آحاد این ملت همچنین حزب الله را نیز درگیر نموده و مدت ها طول خواهد کشید، تا حداقل آثار اقتصادی و خساراتی که در قدم اول حدود ده میلیارد دلار برآورد شده جبران شود.

ضایعه ای که با شگفتی باعث خوشحالی خط عبری-عربی-آمریکایی شده؛ یعنی همان  کشورهایی که کمترین واکنش و  همدردی را در این واقعه از خود بروز دادند و مستخدمین آنها نیز با متابعت از آنان به جست وخیز برخاستند.

به خبری در این زمینه توجه کنید: «بنا به خبرهای رسیده از داخل فرقه رجوی، سرکرده خائن فرقه بلافاصله پیامی داخلی به اعضای وامانده خویش داده و موضوع انفجار لبنان را مستمسکی برای خویش نموده و ابراز شادی از درد و رنج مردم لبنان کرده است.»

موج سواری فرقه آنقدر رذیلانه است که کشتار مردم بی گناه برای آنان نه تنها ارزشی ندارد بلکه دقیقا به مانند اربابان خود خوشحال شده و به دنبال منافع خویش هستند.

هم چنین سرکرده نابکار به بخش داخله و گروه جعل اخبار خود پیام خاص داده و گفته وقایع اخیر برای ما خیر بزرگ است و باید حاصل آن را درو کنیم. لذا  دستور داده و گفته که حساب های اینترنتی عربی بیشتری باز کنید و به جوانان بیروت انگیزه بدهید که مثل یگان های شورشی در داخل کشور فعال شوند و دست حزب الله لبنان را قطع کنند.

بخشی از همین لاطلائلات را هم به عنوان پیام سخنگوی منافقین انتشار بیرونی  کرده اند و این آدم روانی که ۱۸ سال خودش را قایم کرده دوباره شروع به رجز خوانی کرده است و اینبار شده رهبر جوانان لبنان!

اگر کمی هم شک داشتیم که این پیرکفتار رجوی  فقط جنایت کار است و بیماری روانی ندارد خدا را شکر به یقین هم رسیدیم.

ضرب المثل معروفی هست که می گویند فردی نزدیک دهکده ای شد و می خواست وارد ده شود. به علت شناخت مردم از هویت منفی شخص او را  به ده راه نمی دادند که او هم برای خالی نبودن عریضه در مراجعه بعدی می گفت من با کدخدا کار دارم  و فرد مهمی هستم.

در این رابطه اول باید گفت، فردی که ۱۸ سال به گوشه ای بخزد و خود را درگور مخفی نماید و اگر هم زنده مانده باشد که از عقل و شعور برخوردار نیست و دقیقا به دلایل علمی که حداقل سه چهار دهه در معاشرت با اجتماعی  نبوده است از عقل و  رفتارهای انسانی خارج است.

دوم  باید گفت نه اینکه لشکرهای شما به ایران رسیدند و همه جا را فتح کردند حالا نوبت تسخیر لبنان رسیده!

همان بس این مردک جانی و زنک بدنام عجوزه دورگرد که هم اکنون زیر مجموعه ای از سازمان های عبری-عربی-آمریکایی هستند در چنین توهم و نادانی بمانند.

مردم مسلمان ایران و منطقه خاورمیانه به خوبی می دانند که دشمنان واقعی آنان کیستند.

مردم لبنان نیز از فتنه گری ها و آتش بیارهای معرکه به اندازه کافی اطلاع دارند و اگر رجوی احمق نادان خودش را به … می زند، بداند که مردم لبنان خوب می دانند اگر  مقاومت و مردم  شیعه و حزب الله لبنان و  مخصوصا مقاومت های بی نظیر آنان در جنگ ۳۳ روزه و پس از آن نبود، اگر مقاومت های مردم مظلوم سوریه و یمن نبود تا همین امروز بخش های متعدد دیگری از لبنان را  اسرائیل به خاک و خون کشیده و به اشغال در می آورد و شاهد جنایات و به هم ریختگی های بیشتری  در منطقه بودیم. موضوعی که به خوبی دولت مردان لبنان و کشورهای منطقه و حتی  اردن و مصر  نیز درک می کنند. شما همان بهتر که خفه شوید و بیش از این خود را مضحکه نکنید.

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26352