• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

درگذشتی پس از ۲ دهه بدنامی / مثل همیشه نقشه منفورتان لو رفت

  • کد خبر : 25776
  • 13 ژوئن 2020 - 12:28

«مرجان» و معدودی از خواننده ها چون، مرضیه، عماد رام و منوچهر سخایی در دهه آخر عمرشان بی تجربه و بدون اطلاع از پیشینیه سیاه و رفتار فرقه ای منافقین اسیر آنان شدند.

آنها یکی دو دهه از عمر خود را در این فرقه از دست دادند و  شخصیت و وجهه شان به تاراج رفت. حال پس از دو دهه فریب و بدنامی «مرجان» نیز درگذشت و سریال سواستفاده های زشت و کثیف فرقه از او پایان یافت.

اما منافقین در یک اقدام غیر متعارف بدون اجازه و هماهنگی، عکس حدود  16 تن از  بازیگر ان و  ورزشکاران را بر روی ویژه نامه خود  منتشر نموده و از تسلیت آنان به خاطر درگذشت مرجان بهره برداری تبلیغاتی نمودند و در اقدامی گستاخانه و ریاکارانه در زیر اسامی آنان قید کرده اند که این افراد همسو با مریم قجر فوت مرجان را تسلیت گفته اند!

 بسیار جالب است که بدانید اولا صد در صد افراد درون فرقه نه نامی از بازیگران و وزرشکاران و هنرمندان معاصر ایران شنیده اند و نه اجازه دیدن فیلم های ایرانی و شناخت آنها را دارند و مشخص است این اقدام تنها وتنها جهت بهره برداری تبلیغاتی و فریب است. 

جالب تر اینکه بازیگران نامبرده بلافاصله با مواجه شدن با چنین  عمل  خیانتکارانه ای که متوجه شدند، در اقدامی سنجیده حرکت فریب کارانه فرقه را محکوم نموده و یکی یکی علاوه بر اعلام برائت  و تنفر از منافقین حسابی آنها را گوشمالی داده اند. اشکان خطیبی، بیژن بنفشه خواه، بهرنگ علوی، متین سوده، رویا میرعلمی در متون جدا گانه هرکدام اعلام انزجار خود را از گروه منافقین اعلام کردند.

همچنان که می دانید خانم ستوده حداقل درچند سال اخیر در یکی دو سریال تاثیر گذار چون پروانه و سارق روح هنرنمایی نموده که در سریال سارق روح  نقش تحسین برانگیزی از  یکی از زنان فریب خورده از فرقه ها را اجرا کردند. اشکان خطیبی و بهرنگ علوی نیز از این دست فعالیت های هنری   در کارنامه خود دارند.

هنرمندانی که نام و تسلیت بی خبرانه آنها مورد سواستفاده سازمان منافقین قرار گرفته اکثرا در طی مصاحبه هایی با خبرگزاری تسنیم ضمن اعلام  انزجار و تنفر گفتند: منافقین منفور و خائن در کشور ما جایی ندارند.

متین ستوده در طی یادداشتی نوشته: مریم رجوی! شما سرگروه منفورترین گروهک سیاسی معاند ایران و مردم شریف ایران هستید که من تا کنون شناخته ام، بی جهت از پیام تسلیت اینجانب برای یک خواننده ایرانی قدیمی که اگر می دانستم با شما همکاری کرده  به هیچ وجه اینکار را نمی کردم  به نفع خود برداشت نکنید.  و بدانید که اگر پای شما روزی به ایران می رسید من جزو اولین کسانی بودم که پیشقدم می شدم برای از بین بردن شما و خلاص شدن دنیا از دستتان.

اشکان خطیبی دیگر  بازیگر جوان کشور که احتمالا او هم از پیشنیه مرجان خبرندارد.  چنین نوشته: سواستفاده منافقین از تسلیت گفتن هنرمندان به دلیل  فوت یک خواننده  ایرانی مقیم خارج از کشور کار کثیف و غیر انسانی به شمار می رود. شرم بر شما

بهرنگ علوی نوشته: سه نقش سیاسی در یک سال از من پخش شد (علیه ترور و فرقه ها).  به نظر من کلیت این ماجرا شیطنت است ما تکلیف و کارنامه مان مشخص است. در قرنی زندگی می کنیم که  در همه جای دنیا هر گونه جنایت و تفکر تروریستی  محکوم است  و من هم به اندازه خودم به عنوان انسان شهروند و هنرمند هر گونه گروهک و تفکر تروریستی را محکوم می کنم مثل بقیه مردم.

بیژن بنفشه خو اه در واکنش به این شیطنت نوشته : مگر منفورتر از این گروهک هم وجود دارد شما به هر کسی نام شان را بیاورید حالشان از اینها به هم می خورد.

رویا میر علمی بازیگر سینما و تلویزیون نیز در صفحه مجازی اش نوشته: در پی سواستفاده  برخی رسانه های معاند سیاسی از استوری های هنرمندان  ذکر این نکته ضروری  است که تنها  جنبه هنری خانم خواننده در گذشته  مد نظر اینجانب و بقیه هنرمندان بوده و درج استوری یادبود این خواننده به هیچ عنوان تاییدی بر گرایش  سیاسی و عقیدتی  این هنرمند نیست.

خسرو احمدی بازیگر پیشکسوت نیز گفت:  ما در مملکتی که ۴۰ سال انقلاب شده، نقش داریم و زندگی می کنیم آنها چه آدم های کثیفی اند که به قول معروف سو استفاده می کنند. واقعا جا دارند در مملکت ما؟ و ما (مگر) کشور خودمان را رها می کنیم به سراغ  آنها می رویم؟ متاسفانه خیلی کارها می کنند از جمله این شینطت ها و سو استفاده ها که برای آنها متاسفم.

جهت اطلاع این هنرمندان و مردم شریف ایران باردیگر اعلام می کنم که منافقین،  فرقه ای  آدم دزد است که سالها با گروگان گرفتن گروهی از جوانان مملکت باعث از بین بردن زندگی و به فنا دادن عمرشان شده و جنایات بسیاری در حق ملت ایران نموده که باعث رنج های بسیاری شدند. 

نفرین بر شما که هیچگاه از فتنه و ریا دست بر نمی دارید و  اینبار به سراغ هنرمندان بی خبر ملت رفتید. آنها که بدنبال کار هنری هستند و احتمالا به دلیل خاطرات و نوستالژی های قدیمی این سرزمین  تسلیتی گفتند و از درون شما اطلاع زیادی ندارند. شرم بر شما.

خدا را شکرگزارم که مثل همیشه خیلی سریع نقشه منفورتان لو رفت و به سوی خودتان برگشت.

گزارش از: مریم سنجابی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25776

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد