• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

کرونا در اسارتگاه فرقه رجوی

  • کد خبر : 25281
  • 19 آوریل 2020 - 12:57

در تبلیغات روزانه فرقه رجوی آنچه بیشتر از همه این روزها در حال خودنمایی است و البته بسیار عجیب اینکه فرقه رجوی به شدت تلاش می کند که وانمود کند ویروس کرونا در کمپ و اسارتگاه مانز موسوم به اشرف ۳ تلفاتی نداشته و عناصر فرقه در امان هستند.

در همین رابطه نیز با چنگ زدن به هر موضوعی، می خواهند به  رسانه های عمومی و مجامع بین المللی و هر آن کسی که پیگیر اوضاع و شرایط ساکنان کمپ می باشند چنین القاء نمایند که گزارش سازمان بهداشت جهانی در خصوص کشور آلبانی بسیار خوب و بر عکس سایر کشورهای دیگر اوضاع نگران کننده نیست. همه زندگی سهل و آسانی نسبت به سایر نقاط جهان دارند و شرایط کمپ بیانگر این است که کرونا در آلبانی کنترل شده  و درصد تلفات در این کشور بسیار پائین بوده و وضعیت نرمال می باشد. حتی با استناد به گزارش سازمان بهداشت جهانی که گفته حدود بیست و هشت نفر به خاطر ویروس کرونا در کل آلبانی کشته شده اند که اغلب آنان متعلق به شهر تیرانا می باشد. (یعنی دورتر از جایی که ساکنین کمپ در آنجا مستقر هستند! )

شما توجه داشته باشید که چگونه سران فرقه رجوی سعی دارند و می خواهند با استناد به گزارشات سازمان بهداشت جهانی شارلاتان بازی کرده و سایرین را بفریبند تا کسی پیگیر مسائل کمپ مانز (اشرف ۳) نباشند.

آن طور که در سایت متعلق به فرقه رجوی موسوم به سایت سازمان مجاهدین خلق آمده و بیانیه سازمان بهداشت جهانی را منعکس نموده است: «باید قبول کرد که اوضاع در کشور فقیر آلبانی به لحاظ کرونا کنترل شده است و جای هیچ نگرانی نیست ! ( البته گزارش تحریف شده سازمان بهداشت جهانی )»

در این گزارش تحریف شده از آقای رائول گنزالس نماینده سازمان بهداشت جهانی مستقر در کشور آلبانی نقل می گردد که اوضاع بهداشتی و کنترل ویروس کرونا در کشور آلبانی قابل تشویق می باشد. همچنین به نقل از آقای ادی راما نخست وزیر کشور آلبانی نیز نقل می گردد که اوضاع کنترل شده است و جای هیچ نگرانی درکار نیست. تعداد فوت شدگان را حدود ۲۲ نفر اعلام کرده اند یعنی در کل کشور تنها ۲۲ نفر ! و در قیاس با کشور اسپانیا و ایتالیا به این نتیجه غیر منطقی می رسد که تلفات آلبانی نسبت به تلفات ایتالیا و اسپانیا بسیار  کمتر بوده و جای نگرانی نیست!

در یک عمل شنیع فرقه رجوی اطلاعیه سازمان بهداشت جهانی مستقر در آلبانی را طوری مطرح  نموده و منعکس می نماید که باب میلش میباشد ، دقت کنید می گویند که  اطلاعیه بهداشت جهانی را کانال تلویزیونی معروف در آلبانی موسوم به تاپ چنل پخش کرده است (یعنی که فرقه رجوی هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد و شنونده ها باید آن را باور نمایند). فرقه چنین وانمود می کند که وزارت کشور آلبانی قوانین بسیار سختی گذاشته است طوری که هر کسی قوانین ترددات را نقض کند تخلف جدی محسوب شده و به شدت مواخذه و تنبیه خواهد شد! یعنی که ما در این گزارش وزارت کشور هیچ دخل تصرفی نداریم.

این نوع منعکس کردن اطلاعیه سازمان بهداشت جهانی و وزارت کشور آلبانی حاوی دو پیام برای دو طرف می باشد: اول اینکه ای ساکنین کمپ اشرف ۳ ،  طبق تذکر مندرج در اطلاعیه وزارت کشور آلبانی منع ترددات است و هر کسی که  تذکر دولت آلبانی و وزارت کشور آلبانی را اگر کسی جدی نگیرد سر وکارش با پلیس کشور آلبانی است. (یک اقدام سرکوبگرایانه دیگر از سوی فرقه منحط رجوی)

بدین خاطر مسئله ویروس کرونا را بسیار بغرنج کرده اند زیرا سران فرقه رجوی مطلقا دوست ندارند کسی از کمپ رجوی بیرون بزند، زیرا از نظر آنان هر تردد به بیرون کمپ یعنی ولدادگی، یعنی پیدا کردن راهی به سوی آزادی و رها شدن از ننگ رجوی خائن! بنابراین مطلقا سرکردگان فرقه رجوی مطلقا دوست ندارند که تحت هیچ شرایطی کسی به بیرون از کمپ تردد نماید الی اینکه مسئله مایحتاج و موارد درمانی حاد می باشد. اکنون نیز به واسطه ویروس کرونا این قوانین را در درون تشکیلات سرکوبگرشان با شدت هر چه بیشتر اعمال می کنند.

از این رو باید هوشیار بود و اجازه نداد که تشکیلات سرکوبگر رجوی از این فرصت های بدست آمده بهره برداری نماید. آنان همیشه فرافکنی می کنند و اجرای نقشه های شوم خودشان را در گرو این می دانند که باید فرافکنی نمود و رو به ملت ایران حرف زد و مشکل را تا می شود برای مردم ایران بزرگ جلوه داد تا که کسی نگاهش به سمت داخل تشکیلات سرکوبگر رجوی نباشد.

گزارش از: سینا محمدپور

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25281

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد