• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نگاهی به سوابق فرقه تروریستی رجوی در استفاده از بیوتروریسم: آلوده کردن خمیر نانوایی در اصفهان تا پخش خرمای آلوده در مشهد

  • کد خبر : 24961
  • 24 مارس 2020 - 15:10

پس از شیوع ویروس کرونا در دنیا و به تبع آن ایران، رسانه‌های معاند و ضدانقلاب با تمرکز بر آمار و ارقام جعلی مبتلایان و تلفات و القای سوء مدیریت در کنترل بیماری و شیوع آن در کشور، سعی در جهت‌دهی افکار عمومی داخلی و تقویت جبهه فشار بین‌المللی علیه منافع مردم ایران دارند.

به گزارش فراق به نقل از بنیاد هابیلیان، در این میان، ارگان‌های رسانه‌ای رسمی یا پوششی وابسته فرقه‌ منافقین مانند تمام موقعیت‌های مشابه قبلی، تلاش دارند تا در زیاده‌گویی و شایعه‌پراکنی و آمارسازی، گوی سبقت را از دیگر رقبای سلطنت‌طلب یا جدایی‌خواهِ خود بربایند. در تحلیل این تلاش مذبوحانه باید گفت که اساسا این فرقه تروریستی «بحران‌زیست» است. کوچکترین حادثه و اتفاق، مطالبه صنفی، مشکل بهداشتی و حوادث و بلایایی طبیعی در کشور از نگاه این فرقه فرصت‌طلب، یک موقعیت برای بزرگ‌نمایی آن واقعه در ابعاد یک بحران فراگیر است.

جنبه مهم و دیده‌نشده این ماجرا آنجاست که فرقه تروریستی منافقین با اینکه امروز تمام توان کمپ فیک‌های آلبانی‌نشین را هم‌قطار با ارتش سایبری فارسی‌دان و فارسی‌نویس سعودی و صهیونیستی مأمور به دمیدن بر آتش بحران کرونا و ایجاد بی‌اعتمادی عمومی در مردم ایران کرده است، در سیاهه جنایاتِ قرون‌وسطایی دهه ۶۰ خود؛ علاوه بر ارتکاب روش‌های مختلف ترور و تخریب؛ مرتکب شنیع‌ترین نوع بیوتروریسم نیز شده‌ که هدف مستقیم آن مردم و شهروندان ایرانی بوده‌ است. از آلوده کردن خمیر نانوایی در اصفهان به یک سم کشنده گرفته تا پخش بیسکویت و خرمای آلوده به مواد سمی در مشهد و شادگان. خانه‌های تیمی کشف‌شده این گروهک نیز به شهادت اسناد تاریخی، همیشه مملو بوده از انواع سموم و گازهای کشنده که برای اهداف تروریستی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

در ادامه اسنادی از این جنایات در اختیار شما قرار خواهد گرفت:

۲۴ مرداد ۵۸٫ تهران: مأموران جمهوری اسلامی انبار اسلحه و مهمات بزرگی را در ۱ بنگاه باربری در چهارراه مولوی کشف کردند. قسمتی از مهمات به‌دست‌آمده عبارت‌اند از: اسلحۀ کلاشینکف، چند جعبه فشنگ تیربار، چند جعبه فشنگ یوزی، چند جعبه فشنگ کلاشینکف، ۷ قبضه تیربار ژ۳ و ۲ گلولۀ موشک‌انداز، ۲۰ مین ضد‌نفر، ۲ تیربار ام‌۲، ۸۲ قبضه برنو و ام‌۱ و ژ۳، ۹ فشنگ ضد‌تانک، ۱ کارتن خشاب‌پر‌کن، ۱۵ کارتن گاز اشک‌آور، ۳ کارتن گاز سمی، ۳ کارتن گاز بی‌هوشی، ۲ جعبه گاز اشک‌آور آبی، ۲ جعبۀ بزرگ حاوی نارنجک جنگی، ۲۰۰۰ فشنگ کالیبر ۳۸، ۳۰ جعبه فشنگ از انواع گوناگون، ۲ جعبه فشنگ کوچک، ۱ خمپاره‌انداز، ۱ کارتن کلاه آهنی، قمقمه به مقدار زیاد، ۱ دوربین بزرگ، ۱ دوربین تلسکوپی و چند جعبه فشنگ یوزی. این انبار به مجاهدین خلق (منافقین) متعلق بود. (اطلاعات، ۲۷مرداد۱۳۵۸، ص۱؛ کیهان، ۲۷مرداد۱۳۵۸، ص۳؛ جمهوری اسلامی، ۲۷مرداد۱۳۵۸، ص۲)

۱ خرداد ۵۹٫ دیواندره: بر اثر درگیری شدید میان ضدانقلاب و نیروهای اسلام در گردنۀ ایرانشاه، ۶ نفر از افراد ضدانقلاب کشته و تعداد زیادی از آن‌ها زخمی و دستگیر شدند. از این افراد، مقداری سلاح و مهمات به غنیمت گرفته شد و مقداری گازهای سمی کشف شد. (جمهوری اسلامی، ۳خرداد۱۳۵۹، ص۵؛ کیهان، ۳خرداد۱۳۵۹، ص۴؛ اطلاعات،۳خرداد۱۳۵۹، ص۱۲؛ مجاهدت‌های خاموش، ج۴، ص۱۴۲؛ کردستان در جنگ ضدشورشگری و دفاع مقدس، ص۴۸؛ بحران بالا می‌گیرد، ص۱۰۹؟)

۲ مرداد۶۰٫ شادگان: با هوشیاری مردم شادگان مقدار قابل ملاحظه‌ای بیسکویت آغشته به سم با بوی غیرطبیعی، که به وسیله ضدانقلابیون در سطح شهر پخش شده بود، جمع‌آوری شد. با سوراخ‌های ریزی روی بسته‌بندی آن‌ها، مواد سمی به داخل بیسکویت تزریق شده بود. (تقویم تاریخ دفاع مقدس ج۱۲ ص۳۶)

۱۰ مهر ۶۰٫ شیراز: توسط عوامل ضد انقلاب، ۱۳۱۰۰ عدد جوجه و مرغ در دو مرغداری بخش ارسنجان شیراز معدوم شد. ضد انقلاب با آلوده کردن آب و دانه این مرغداری‌ها دست به این عمل زدند. (جمهوری اسلامی ۱۱/۷/۶۰ ص ۴؛ اطلاعات ۱۴/۷/۶۰ ص۴؛ کیهان ۱۱/۷/۶۰ ص۱۵)

۱۳ آبان ۶۰٫ اصفهان: منافقین(مجاهدین خلق) دو کیلوگرم سم معروف به مرگ موش را داخل خمیر نانوایی پایگاه اصفهان ریختند که این توطئه خنثی شد. در این رابطه دو نفر دستگیر شدند. (اطلاعات ۱۳/۸/۶۰ ص۱۵)

۳ دی ۶۰٫ مشهد: اعضای سازمان منافقین(مجاهدین خلق) می‌خواستند در راهپیمایی مردم مشهد خرمای آلوده توزیع کنند و خیابان احمدآباد را به تصرف خود در آورند که با دستگیری تعدادی از اعضای منافقین(مجاهدین خلق) این نقشه‌های شوم خنثی شد. همچنین از افراد حزب‌اللهی و پاسداران لیستی هزار نفری در مشهد تهیه شده بود که مورد ترور قرار گیرند. (کیهان ۴/۱۱/۶۰ ص۱۴)

گزارش از: مهدی مهدوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24961