• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
در نشست تخصصی نقض حقوق بشر

مواضع ارتجاعی فرقه رجوی در فرانسه محکوم شد

  • کد خبر : 24224
  • 23 ژانویه 2020 - 9:31

عملکردهای ضدبشری فرقه رجوی در مقابل اعضای جداشده و خانواده ها، در فرانسه محکوم شد.

به گزارش فراق، در نشست بحث و گفت وگو درباره نقض حقوق بشر و به خصوص مواضع فرقه رجوی در سال ۲۰۱۹ که روز یکشنبه ۲۹ دی ماه در یک هتل واقع در مرکز شهر پاریس برگزارشد، شرکت کنندگان مواضع ارتجاعی فرقه رجوی و عملکردهای ضدبشری این فرقه علیه اعضای منتقد و جداشدگان را محکوم کرده و نسبت به سیاست های گروگانگیری و ضد خانواده فرقه رجوی اعتراض کردند.

نادر کشتکار، یکی از افراد حاضر در این نشست با اعلام اینکه در تظاهرات دی ماه من ندیدم کسی از سازمان مجاهدین و یا مسعود رجوی یادی کند اظهار داشت: پیام اخیر مسعودرجوی بیشتر کاربرد درون تشکیلاتی داشت.

بتول سلطانی، یکی از زنان جدا شده از فرقه رجوی در این نشست تصریح کرد: رجوی فراموش کرده که وقتی اعلام سرنگونی می کرد سال های شمسی را در نظر می گرفت، حالا او آمده هول شده و سال میلادی ۲۰۲۰ را سال سرنگونی اعلام کرده است، آنها بیش از ۳۰ سال است که از جامعه ایران رانده شده اند.

عیسی آزاده، از دیگر اعضای حاضر در این نشست گفت: پایه های استراتژی جنگ مسلحانه مجاهدین بر پایه تئوری جرقه و جنگ بود. وی تصریح کرد: رجوی سرمایه گذاری کلانی بر روی جمهوری خواهان آمریکا به خصوص جان بولتون کرد تا آمریکا به ایران حمله نظامی کند.

محمد کرمی، عضو دیگر حاضر در نشست در ادامه گفت: پیام صوتی مسعود رجوی تدوین شده است. با یک برنامه ۲۵۰ یورویی می شود هر صدایی را درست کرد.

ادوارد ترمادو، عضو دیگر جدا شده از فرقه رجوی در این نشست اظهار داشت: کسی که پیام صوتی می دهد باید بتواند پیام تصویری هم بدهد به نظر من رجوی در کار نیست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24224

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود