• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

الگو برداری «مهرداد هرسینی» قلم به مزد رجوی از وزیر تبلیغات هیتلر

  • کد خبر : 23781
  • 28 دسامبر 2019 - 12:31

«مهرداد هرسینی» که چهره آشنائی در میان مریدان و بادنجان دور قاب چینی های رجوی هاست، در نوشته ای تحت عنوان «قطعنامه کافی نیست، اقدام عملی لازم است»، می گوید :
« در کمتر شهر و یا روستایی است که جنازه قربانیان در بستر رودخانه ها یا عمق دریاچه ها یافت نشود.»
یعنی در ده ها هزار شهر و روستای ایران و بر بستر رودخانه ها وعمق دریاچه ها جنازه ای پیدا شده؟!
اصلا انسان عاقلی دروغی باین بزرگی را می تواند باور کند؟
اگر نمی تواند که این طور هم هست، چرا آقای مهرداد هرسینی مسئله را بدین شکل مفتضح مطرح می کند؟
ظاهرا دلیلش را باید ازالگو برداری او از «گوبلز- وزیر تبلیغات هیتلر» دانست که معتقد بود که دروغ هرچه بزرگتر باشد، نفی آن توسط مردم سخت تر می شود.
ما با وضع دیگر استان ها – با وجودی که اطلاع موثق داریم که اینطوری نیست که شما مطرح کرده اید- کاری نداریم اما این حق را داریم که آنچه که درجلوی چشم مان و دراستان های آذربایجانی مان می گذرد ، به عنوان شاهدان یعنی بگوییم که خبری از این حرف ها نیست و این نوچه لایق رجوی به طور آشکار دروغ می گوید!
اتحادیه اروپا برای تامین حقوق بشر در ایران به وجود نیآمده و هرگاه که منافعاش ایجاب کند ، از ابزار حقوق بشری استفاده می کند.
سوای تشکل های زحمتکشان اروپا که در مقابل هیئت های حاکمه آن هنوز رمقی برای ایجاد فشار دارند، ثروتمندان اروپا بودند که حدود ۵۰۰ سال پیش با دست زدن به فجایعی کم نظیر و قتل عام مردم بومی آنجا ، آمریکا را اشغال کرده و این سیستم را بوجود آوردند و بنابراین انتظار زیادی ازاین آمریکا که جنایتکارترین حکومت جهان را دراختیار دارد ، نباید داشت.
روابط ما با اروپا با لحاظ سوابق استعمارگری آنها بوده و انتظاری در همین حد داریم با این توضیح که استفاده از تضادهای موجود و به نفع منافع ملی ، یکی از ارکان دیپلماسی موفق است .
اگر اروپا قاطعیت لازم را در برابر نقض برجام توسط آمریکای پیمان شکن داشت، مردم ایران وضعی بهتر داشتند و چه بسا که این نا آرامی ها اتفاق نمی افتاد.
آیا این بد عهدی اروپا درمقوله نقض حقوق بشر نمی گنجد و آنگاه چه نهادی باید اقدامی عملی برعلیه اروپا انجام دهد؟
ضمنا چرا فرقه رجوی که مرتکب جنایات زیادی چه در حق مردم ایران و چه در مورد اعضای خود شده، شامل قاعده « اقدام عملی» نمی شود که هم در اروپا و بیخ گوش دادگاه های جنایی هستند و هم این اقدام عملی  کار بسیار ساده وعملی تری است؟
ما اعضای خانواده های گرفتار در چنگال خونین رجوی ها، بارها بر ضرورت محاکمه رجوی ها و عوامل درجه اولشان بوده و صدها شکایت و طومار در این مورد تنظیم و دراختیار افکار عمومی ومراجع ذیصلاح قرار داده و بر عملی شدن این درخواست های خود مصر هستیم.

گروهی از خانواده های اسرای فرقه رجوی در آذربایجان شرقی

رحیم مظلومی تبریزی- اصغر فتحی- اسداله فیاض دیزجی- محسن سرداری- سید رضا تارا- محمد رضا صدیق-محمد علی باغبان باشی- مجید اشک خونی- بوالقاسم نوبختی- حسن رهنمای آناخاتون- حسین امیری پارام- صمد امیری پارام- ابوالفضل شیخ بیگلو- مرتضی اکبری نسب- علی حامد رنجی- اصغر واحد رضایی- افیروز ساعدی-کریم نعلبندیان- محمد حسین دادگر اقدم- میرصادق حجازی- محمدعلی لطفعلی نجد- امیر ائلغمی- علی جودت- منصور عباسخانی- عبدالرزاق حاجی بدلی- میر مجید رئیسی- عبداله سبزچی دهخوارقانی- حسن محرمی کوچه باغ- امیر بدلی- رامین حسن پور- حمید طاهری خسروشاهی- اسکویی- هادی محتشم- یعقوب بازمان ملکی- سوسن بشارت پور- ابوالفضل آقای اصل گرگانی- صمد تاج محجل- محمد رضا وکیلی طباطبایی- ذکر علی زیبایی-محمد رضا حا جی عظیمیان- حسنعلی پور محمد روحی- خلیل محرم زاده- کریم جوانی- مجید چوپانی- علی اصغر کرمی هفت چشمه- خیراله محمد علییان- محمدرضا پورمهدی

انتهای پیام /  انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23781

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد