• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سوء استفاده رجوی از مناسبت های مذهبی

  • کد خبر : 22382
  • 17 سپتامبر 2019 - 10:30

رجوی برای عوام فریبی از مناسبت های مذهبی استفاده سیاسی و تبلیغاتی می کرد.
فرقه رجوی به هیچ یک از قوانین اسلامی پایبند نیست. در ظاهر دم از اسلام می زند ولی به اسم امام حسین(ع) و به اسم اسلام دست به هر جنایتی می زند. فقط یک اسلام را قبول دارد وآن اسلام نوین به رهبری خود رجوی و مریم رجوی است.


خود رجوی بارها درنشست های داخلی که با ما می گذاشت می گفت از نام اسلام باید علیه دشمن استفاده کرد . همچنان که مریم قجر می گفت هرکه با ما نیست بر ماست. حتی مردم ایران!
در قاموس رجوی هرکسی که از او تابعیت نکند سزاوار مرگ است .
این فرقه به خاطر اهداف کثیف خود ۵۵ سال است دست درخون بی گناهان دارد و به همین دلیل است که مردم ایران این فرقه را لعن و نفرین و طرد کرده اند .
در سال ۱۳۶۸ من در اشرف بودم چیزی به اسم روز عاشورا وجود نداشت، چه شد بعد از جنگ خلیج اول و شکست عراق در جنگ با آمریکا فرقه رجوی چرخش مداری کرد و درسال ۱۳۷۱ به فکر عاشورا، مراسم سینه زنی و غیره افتاد، چرا ؟
رجوی برای سرپوش گذاشتن بر شکست سیاسی استراتژیکی خود به خصوص بعد از آتش بس بین ایران و عراق ، راه چاره ای جز رو آوردن به این گونه کارها نداشت .
آیا راه اندازی عاشورا و دسته های سینه زنی فرقه رجوی را از بن بست خارج کرد؟
قطعأ خیر . چون در این چند دهه دیدیم فقط تبلیغات بود. ازاین تزویر و ریاکاری استفاده می کرد تا افراد را در زندان اشرف نگهداری کند . حالا باید دید که این فرقه چیزی که از قدیم به جای مانده را قبول دارد یا نه . همه این مراسم را در راستای اهداف سیاسی خود تغییر داده بود حتی خواندن نوحه به سبک قدیم ممنوع بود و هرآنچه را ستاد تبلیغات اوکی می کرد در مراسم خوانده می شد . چون به قول سران فرقه باید روح انقلابی در آن باشد .
اگر دریک کلام بخواهم مراسم عاشورا در فرقه را به تصویر بکشم: دروغ و ریاکاری و تزویر .

احمد خاکی

انتهای پیام /  انجمن نجات مرکز کرمانشاه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22382