• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

حمایت خانواده های اسیران فرقه رجوی در لرستان از جشنواره رسانه ای فراق / فعالیت خانواده ها، خواب را از چشمان فرقه رجوی ربوده است

  • کد خبر : 21940
  • 21 آگوست 2019 - 13:07

به دنبال انتشار مطالب سفارشی در سایت های فرقه رجوی علیه جشنواره رسانه ای فراق، خانواده های اسیران فرقه رجوی در لرستان به این موضوع اعتراض کردند.

به گزارش فراق، متن ارسالی انجمن نجات لرستان را در حمایت از فعالیت های خانواده ها و سایت فراق در زیر می خوانیم:

«با وجود اینکه باند رجوی به هر دری می زند تا به اعضای اسیرش ثابت کند وضع حکومت ایران خراب است و مریم رجوی به زودی با خوشی به تهران آمده وحکومت را دردست خواهد گرفت، فعالیت خانواده های اسیران فرقه رجوی که ازهر طریق ممکن سعی دربازنمودن درب قلعه ی مانز آلبانی را داشته تا فرزندانشان را ببینند، خواب را ازچشمان رجوی ها ربوده است.

درواکنش به این خوره و سوزشی که به جان باند رجوی افتاده ، مطلبی مشحون ازتوهین به خانواده های قربانی این مناسبات کثیف ، دررسانه های رجوی منتشر شده است.

هیئت حاکمه آمریکا، کشورهایی که فرمانبری کامل از او ندارند را کشورهای یاغی، نافرمان ومحور شرارات نام برده و بسته به موقعیت زمانی وجغرافیایی آنها و سایر شرایط، آنها را تحریم کرده تا به تسلیم کاملشان وادارد.

عیب این سیاست درآن است که گردش فلک مانند گذشته نیست تا آمریکا تقریبا هر کاری می توانست بکند.

البته تحریم وموارد مشابه برای ایران ومخصوصا اقشار زحمتکش و کم درآمد آن، تبعات سختی دارد که هیچ انسان مردم گرایی خواستار آن نیست اما مقاومت دربرابر تسلیمی که عزم آمریکا برای تمام کشورهای جهان ازجمله قدرتمندانی مانند چین، اروپا و روسیه راهم شامل شده، مسلما که هزینه های گزافی برای دولت ها و مخصوصا ملت ها دارد.

در مطلب مورد نظر علیه جشنواره فراق  آمده است: «در این میان آنچه بیش از همه چشم‌گیر است، پیشرفت روزافزون شورای ملی مقاومت ایران به عنوان جایگزین این حکومت و سازمان محوری آن یعنی سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران است.»

معنی این حرف این است که آمریکا هر چه بیشتر برعلیه ملت ایران ستم روا دارد، موقعیت فرقه رجوی اعتلا می یابد.

یعنی شما خود را کفتاری می بینید که خیر وصلاح تان را در ریختن خون معنی می کنید و وجود خود را در نابودی جهانی می بینید؟

درضمن، ما پدیده ای به نام استقبال اجتماعی از مجاهدین را درایران مشاهده نمی کنیم وعکس قضیه را درست تر می دانیم.

درتوضیح شیطان سازی از مجاهدین خلق (منافقین)، نویسنده مطلب افزوده است: « تولید فیلم و انتشار کتاب و برنامه‌های مسخره تحت عنوان جشنواره از جمله اقدامات تدافعی برای شیطان سازی از مجاهدین است. مهره‌ها و بازیگران بسیاری از آن‌ها مزدورانی هستند که تحت عنوان «خانواده مجاهدین» به صحنه آورده می‌شوند همان‌طور که در اشرف و لیبرتی نیز همین مزدوران با همین عناوین بارها به پشت سیاج اشرف و دیوارهای لیبرتی برده شدند.»

اگر این مهره ها ازخانواده ها هستند، حق دارند که ازهر روزنه ای برای رسیدن به آمال مقدس خود که رها سازی فرزندانشان ازچنگال خونین شیطانی به نام رجوی باشد، استفاده کنند.

خانواده ها مگر چیزی جز آزادی فرزندان شان را می خواهند؟ آنها میل ندارند که این فرزندان درهم شکسته، در رکاب سران جنایتکار آمریکا، برعلیه کشور خود اقدامی کرده وعلاوه بر ازدست دادن عمروجانشان، مایه  شرمساری خانواده ی خود هم بشوند.

اشرف حتی اگر زندان تلقی می شد، خانواده ها حق داشتند که برای ملاقات فرزندانشان به آنجا مراجعه کنند وحال آنکه شما آنجا را «شهر اشرف» لقب داده بودید.

شهری که درخاک عراق و متعلق به دولت و ملت آن بود. بلی کار خانواده ها کاملا قانونی بود وآنچه که قانونی نبود، ممانعت گماشتگان رجوی از ورود اعضای خانواده ها به این شهر عراقی بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21940