• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

پدر چشم انتظار مریم آزاد: بیش از ۳۰ سال است در فراق دخترم می سوزیم

  • کد خبر : 21649
  • 03 آگوست 2019 - 13:07

پدر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی گفت: بیش از ۳۰ سال است که در فراق دخترم می سوزیم.

به گزارش فراق، به نقل از انجمن نجات مرکز خراسان رضوی پدر مریم آزاد با حضور در دفتر انجمن نجات این مرکز همراه همسر و دختر دیگر خود در محل این انجمن حضور اظهار داشت: بنده متولد ۱۳۲۱ هستم و  عمرم را راننده کامیون در بیابان ها بودم.

او سریع صحبت را به سرگذشت مریم کشاند و افزود : مریم اصلاً سیاسی نبود با وساطت دایی اش با «محمد نوروزی» اهل اسفراین ازدواج کرد. این پدر رنج دیده گفت: محمد پسر خوبی بود ولی به مانگفته بود هوادار فرقه و حدود ۵ سال هم زندان بوده است.

او ادامه داد: مریم یکروز با محمد حرفش شد و از اسفراین به سبزوار بر گشت بهش گفتیم در زندگی زناشویی اختلاف پیش می آید ولی نباید سریع قهر کرد و ترک خانه کرد. به هر حال من و خواهرش او را بر گرداندیم. اما هیچ موقع به ما نگفت علت برگشتش به سبزوار چه بود. اما حالا حدس می زنم شاید با رفتن «محمد» نزد سازمان مخالف بوده است. ماجرا گذشت تا اینکه آنها از خانه رفته بودند، محمد یک نامه در خانه اش گذاشته و نوشته بود دنبال من و مریم نگردید. ما رفتیم و بعدها متوجه شدیم پیش مجاهدین در عراق رفته و مریم را هم برده است.
الان هم بیش از ۳۰ سال است هم چنان در فراق دخترم می سوزیم.

خواهر مریم هم در ادامه گفت: چند سال پیش مریم تماسی از آلبانی داشت از حرفهایش معلوم بود که خیلی دلتنگ است، مادرم خیلی گریه کرد.

مادر مریم آزاد نیز در تایید حرف های دخترش در حالی که اشک در چشمانش جمع شده بود گفت: مریم خیلی اظهار دلتنگی می کرد نمی دانم چطور می شود به او کمک کرد تا از آنجا نجات پیدا کند .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21649

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی