• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

گزارشی از دیدار مقام های آمریکایی با سران فرقه رجوی در یک سالی که گذشت: وقتی آمریکایی ها برای منافقین دلار خرج می کنند!

  • کد خبر : 20102
  • 28 مارس 2019 - 11:20

تاکنون گزارش‌های زیادی منتشر شده که نشان می‌دهد مقامات دولت آمریکا ارتباط زیادی با فرقه تروریستی منافقین داشته و در راستای برنامه‌ریزی برای اقدامات ضد ایرانی با این فرقه همکاری‌های نزدیکی داشته‌اند.

به گزارش فراق،  از جمله مقامات دولت ترامپ که ارتباط نزدیکی میان آن‌ها و فرقه تروریستی منافقین وجود دارد «رودی جولیانی» و «جان بولتون» هستند.

ماه آگوست سال ۲۰۱۷ پایگاه هافینگتون‌پست گزارش داد که شماری از سناتور‌های ارشد آمریکا با سرکرده فرقه تروریستی منافقین در شهر تیرانا پایتخت آلبانی دیدار کردند.

بنا به گزارش «هافینگتون‌پست» یک هیئت بلندپایه از سناتور‌های ارشد آمریکا در شهر تیرانا پایتخت آلبانی با سرکرده تروریست‌های منافق دیدار و گفتگو کردند.پرداخت هزاران دلار به مقامات سیاسی آمریکا از سوی منافقین

ماه می ۲۰۱۸ خبرنگار شبکه خبری «ان‎بی‌سی» در یک رشته توییت به ارتباط میان «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی ترامپ و رودی جولیانی، وکیل ترامپ با گروهک تروریستی منافقین و نیز پول‌های پرداخت شده از سوی این گروهک تروریستی به بولتون و جولیانی برای سخنرانی در نشست‎های این گروهک پرداخت.

«ریچارد انگل» می‌نویسد: ما در حال بررسی چگونگی پرداخت پول به جان بولتون و رودی جولیانی از سوی گروه مجاهدین (فرقه تروریستی منافقین) در ازای سخنرانی آن‌ها برای این گروه هستیم.

وی در توییتی دیگر نوشت: در حال حاضر مجاهدین (منافقین) هزاران دلار به مقامات سیاسی آمریکا می‌پردازد تا در نشست‌های آن‌ها سخنرانی کنند و یکی از متخصصانی که بر روی این گروه کار می‌کند برآورد کرده که جان بولتون در طول سالیان متمادی بالغ بر ۱۸۰ هزار دلار از این گروهک به دلیل حمایت خود از آن‌ها برای تغییر نظام در ایران دریافت کرده است.

جان بولتون و رودی جولیانی ۵ بار با سرکردگان منافقین دیدار کرده‌اند

بررسی اسناد وزارت دادگستری آمریکا از سوی وبسایت «tytnetwork» نشان می‌دهد که مشاور امنیت ملی و وکیل شخصی رئیس جمهور آمریکا، از زمان آغاز ریاست جمهوری او تاکنون ۵ بار با اعضای گروهک تروریستی منافقین دیدار کرده‌اند.

به نوشته میزان، این اسناد از سوی منافقین تحت قانون «ثبت عوامل خارجی» در فاصله ۲۰ جولای ۲۰۱۷ تا ۲۷ ژوئن سال ۲۰۱۸ به وزارت دادگستری آمریکا تحویل داده شده‌اند.

اسناد بررسی شده وزارت دادگستری آمریکا نشان می‌دهند که «رودی جولیانی» از زمان تحلیف دونالد ترامپ تاکنون ۳ بار و جان بولتون نیز از زمان روی کار آمدن ترامپ تاکنون ۲ بار با اعضای گروهک تروریستی منافقین دیدار کرده است.

آموزش ده‌ها نفر از نیرو‌های منافقین در پایگاه‌های آمریکا در عراق

ماه ژانویه عضو فراکسیون البناء مجلس عراق گزارش داد که نیرو‌های آمریکایی قصد دارند که عناصر گروهک منافقین را همزمان با خروج سربازان این کشور از سوریه به عراق بازگردانند.

وی اظهار داشت که پایگاه‌های آمریکا در شمال عراق ده‌ها نفر از عناصر منافقین را پذیرفته و آن‌ها را مسلح و آموزش داده است.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20102

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد