• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

توطئه جدید فرقه رجوی علیه جداشده ها در آلبانی /  مجوز تحصن مسالمت آمیز جدا شده ها در آلبانی لغو شد 

  • کد خبر : 19630
  • 14 فوریه 2019 - 12:43

فرقه جنایتکار رجوی که در خیانت و جنایت ید طولایی دارد درصدد توطئه جدیدی بر علیه جداشده ها در آلبانی است.از چندی پیش که موج فرار و افشاگری ها در آلبانی زیاد شده و میان مردم آلبانی نیز دهن به دهن می چرخد و هر چه بیشتر منفوریت فرقه در جامعه آلبانی بیشتر شده از این رو رجوی چاره را در این دید که با پرداخت مبالغ هنگفت به افرادی در دولت آلبانی و با خریدن آنها جلوی افشا شدن چهره فرقه گرفته شود.

از همین رو جداشده ها که برای احقاق حقوق اولیه خود اقدام به درخواست برای تحصن مسالمت آمیز در جلوی کمیساریا داده بودند و با این درخواست موافقت هم شده بود امروز اطلاع دادند که این کار ممنوع است و شما نمی توانید تحصن برگزار کنید.

جالب اینجاست که فرقه به افرادی که از خودش حقوق می گیرند نیز تاکید کرده اگر کسی از شما در این تحصن که اگر برگزار شود شرکت کند حقوقش را قطع خواهیم کرد یعنی به نوعی آنها را نیز تهدید کرده است.

رجوی چون می داند هر اعتراضی که از طرف جداشده ها باشد پای رسانه ها را به میان می کشد و فرقه را محکوم خواهد کرد لذا هر اقدامی انجام می دهد که جلوی چنین کارهایی را بگیرد.

به دلیل اینکه اعضای فرقه شرط آمدنشان به آلبانی از روز اول این بوده که مسئولیت تمام و کمال جداشده ها در آلبانی به عهده فرقه است و مقرر شده بود که ماهیانه ۴۰۰ دلار به هر جداشده پرداخت کنند اما در این میان فرقه با دادن رشوه و خریدن افراد دولت کاری کرد که این موضوع در اساس منتفی شود و به هر کجا که نفرات مراجعه می کنند همه منکر چنین قراردادی می شوند .

وی الان با این کار می خواهند افراد را در بیرون به جان هم بیندازد و سود سیاسیش را ببرد در حالی که مسبب آوارگی تمام نفرات جداشده بر گردن رجوی است .

تمام ارگانهای حقوق بشری باید برای نجات افراد جداشده در آلبانی اقدامات لازم را انجام دهند.

یادداشت از: احمد دارابی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19630

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی