• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

دستپخت فرقه رجوی برای آشپزِ«رجوی» / عضو قدیمی فرقه رجوی حقیقت ماجرای بلژیک را افشا کرد

  • کد خبر : 15929
  • 18 جولای 2018 - 11:14
پخت و پز «منافقین» برای سوزاندن آشپز «رجوی»فرقه تروریستی رجوی که کارنامه جنایت هایش به خون ۱۷هزار ایرانی بی گناه آغشته است، در اقدامی جدید نشان داد که حتی به اعضایش که وظیفه خدمتگزاری و آشپزی سرانش را برعهده دارند هم رحم نمی کند.

به گزارش دیگر رسانه های فراق، حدود دو هفته قبل بود که دادستانی بلژیک در اطلاعیه ای از دستگیری یک زوج بلژیکی ایرانی‌تبار خبر داد و مدعی شد که این دو نفر تصمیم داشتند با انفجار بمب، به همایش سالانه منافقین که روز شنبه ۹ تیرماه، در شهر ویلپنت، واقع در نزدیکی پاریس برگزار شد، سوء‌قصد کنند! دادستانی بلژیک نام این دو نفر را «امیر. س» و «نسیمه. ن» اعلام کرد.

در همان روزها یکی از دوستان قدیمی سعدونی که سالهاست علیه این فرقه مقاله می نویسد با انتشار تصاویر و یادداشت هایی برای مهر، پرده از سناریوی کثیف و نخ نما شده مسئولان سازمان منافقین برداشت و عنوان کرد که فرد دستگیر شده خود یکی از اعضای فعال سازمان در اروپا بوده است. این عضو سابق منافقین به تازگی مطلب جدیدی برای خبرگزاری مهر ارسال کرده که بی کم و کاست منتشر می شود:

همانطور که در یادداشت های قبلی خود هم اشاره کردم، من از هواداران سابق مجاهدین و از دوستان امیر سعدونی بودم که در سالهای قبل، به دلیل برخی رفتارها و تصمیمات از سوی کادر رهبری گروه از این فرقه جدا شدم، اما طی این سالها ارتباطاتم را با هوادارانی مثل امیر سعدونی حفظ کرده بودم.

من در این سالها تمامی تلاش خود را برای نجات هواداران فریب خورده این فرقه به کار گرفتم، اما متاسفانه در خصوص امیر موفق به این مهم نشدم.

نمی دانم چقدر مطلع هستید، فرقه مجاهدین در این مدت با همه توان سعی کرد تا دو دهه هوادارای امیر از سازمان و زحماتی که او به زعم خود برای ایران کشیده!! را پنهان کرده و امیر را یک تروریست کامل و مامور حکومت ایران معرفی کند.

برای من مشخص نیست امیر به چه دلیل و چه هدفی این کار را انجام داده، اما من که از نزدیک نشست هایی را که در دهه هفتاد شمسی(نود میلادی) جهت اقناع هواداران به خودسوزی در فرانسه و آلمان برگزار و طی آن مسوولان سازمان با روش های مختلف اعضا را چنان هیجانی و احساسی می کردند که آنها راضی به آتش زدن خودشان می شدند دیده ام، مشخص است که حتماً افرادی مانند مهدی ابریشم چی، مهوش سپهری و زهرا مریخی، امیر را شستشوی مغزی داده بودند تا برای نجات ایران!! این کار را انجام دهد.

همچنین برای من و امثال من که واقعیات گروه را از نزدیک دیده اند مشخص است که مسئولان گروه برای فرار از پاسخگویی در خصوص علت کاهش چشمگیر ایرانیان و حتی اعراب و افغانستانی ها برای شرکت در «مراسم ویلپنت» و هم چنین به حاشیه کشاندن انتقاد هواداران مبنی بر دلایل ارتباط شان با عربستان سعودی، که رژیمی منفور نزد تمام ایرانیان است، مبادرت به این کار کرده اند.

همانطور که می دانید، منافقین ادعا می کنند که امیر قصد داشته در میان آن همه محافظ و جمعیت، با پانصد گرم اسید مریم رجوی را ترور کند!

 «امیر سعدونی» در جمع عناصر منافقین در محل پخت غذای مسئولین فرقه/مقر موسوم به زائریان

سوال من از رهبران فرقه رجوی این هست که مگر امیر سعدونی در سالهای اخیر در مقر به اصطلاح زائریان، که مسئول پخت و پز و سرو غذای مریم رجوی و کادر درجه یک سازمان می باشد، مشغول نبوده است؟

بنابراین، هر عقل سلیمی می گوید اگر امیر قصد ترور رهبران سازمان را داشت، به راحتی می توانست به جای پانصد گرم اسید و عبور از میان آن همه محافظ و گیت های بازرسی، از همان سیانورهایی که در «مقر اوور» هم فراوان پیدا می شود، در غذای یک شب مریم رجوی و سایر اعضای کادر سازمان بریزد و همه را بکشد، بدون آنکه رد پایی از خودش به جا گذارد و هرگز هم مقصر شناخته نمی شد.

همین استدلال ساده نشان می دهد که سناریوی فریب افکار عمومی جهانیان توسط سازمان با متهم کردن امیر به ترور رهبران سازمان رجوی و بمب گذاری در نشست اخیر آنها،  چقدر بی پایه و اساس و بی ارزش است.

انتهای پیام
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15929