• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

دبیرکل بنیاد هابیلیان:جنایت‌های منافقین در دهه ۶۰ برای جوانان کشور تبیین نشده‌ است

  • کد خبر : 11611
  • 11 نوامبر 2017 - 11:36

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: جنایت‌های منافقین در دهه ۶۰ برای جوانان کشور تبیین نشده‌است و نسل‌های بعد از انقلاب نمی‌دانند چه اتفاقی برای این کشور افتاده‌است.

 سیدمحمد جواد هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره فعالیت‌های این کانون اظهارکرد: تروریست معضل مستمری است که از ابتدای انقلاب تاکنون گریبان‌گیر ملت ایران بوده و هرچند ما در دهه ۶۰ بیشتر با این معضل درگیر بودیم، اما امروزه همه دنیا از پرورش این غده سرطانی رنج می‌برد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان اضافه کرد: تررویست زمانی به همه اشکال مردم ایران را مورد ظلم قرار داد که اولویت اصلی دنیا نبود و کسی صدای مظلومیت مردم ما را نشنید؛ اما اکنون حاکمان آمریکا با صراحت به ایجاد و پرورش گروه‌های تروریستی اعتراف می‌کنند.

وی با بیان اینکه تروریست از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون همواره ابزاری برای پیش بردن اهداف و سیاست‌های قدرت‌های استکباری بوده است، تصریح کرد: ۳۰ سال پیش برایمان مشکل بود صدای مظلومیت خود را به دنیا برسانیم و بگوییم تروریست‌های دست‌پرورده آمریکا و غرب چه بلایی بر سر ملت ما می‌آورند!

این کارشناس حوزه تروریسم با بیان اینکه دهه ۶۰ دو مقام عالی‌رتبه ایران در یک سال ترور و به شهادت رسیدند، تاکید کرد: درد تروریست امروز برای همه دنیا ملموس شده است. کشورهایی که شاید پیش از این حتی صدای بوق ماشین هم آرامش و امنیت اجتماعی آنان را بر هم می‌زد! الان صدای انفجار بمب‌های تروریست‌ها را در قلب بزرگترین شهرهای خود می‌شنوند.

هاشمی‌نژاد با تاکید بر اینکه باید جایگاه ایران به عنوان قربانی تروریست در جهان مشخص باشد، گفت: گروه‌های تروریستی که حدود ۱۷ هزار شهروند ایرانی را به شهادت رساندند، همگی در کشورهای اروپایی و آمریکایی دفاتر رسمی دارند و حتی پرداختن به آنان و میتینگ‌هایی که برگزار می‌کنند نیز نوعی خط قرمز برای غرب و اروپاست!

دبیر کل بنیاد هابیلیان خاطرنشان کرد: متأسفانه این مسائل برای نسل جوان خودمان هم چندان تبیین نشده است و نسل‌های بعد انقلاب نمی‌دانند چه اتفاقی برای این کشور افتاده است.

وی گفت: بحمدلله ایران ما امروز از امنیت کامل برخوردار است؛ اما به هر حال در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که برای برهم زدن آرامش آن تروریست تربیت می‌کنند. لذا با در نظر گرفتن محدودیت‌های دولت‌ها برای پرداختن به این مسائل، خانواده‌های شهدای ترور ظرفیت بزرگی برای تبیین جایگاه ایران در موضوع تروریست است.

این کارشناس ارشد حوزه تروریسم نقش مردمی و فرهنگی در مقابله با ترویسم را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: بنیاد هابیلیان تحقیقات خوبی در این زمینه داشته است که تهیه لیست شهدای ترور که مورد استناد و تایید دنیاست از جمله این کارهاست.

هاشمی‌نژاد یادآور شد: حدود ۱۷ هزار شهید ترور در کشور داریم که به دست ۳۰ گروهک تروریستی به شهادت رسیده‌اند که عمدتا توسط گروهک منافقین بوده است. اینها همین الان هم با حمایت شدید آمریکا و اروپا به حیات خود ادامه می‌دهند و تلاش دارند چهره خود را عوض کنند و تغییر هویت بدهند. باید مراقب باشیم در سایه غفلت‌های داخلی بار دیگر جنایت‌ها و خیانت‌های خود را تکرار نکنند. چرا که ما همنوایی آنها با جنگ‌طلبان ضد ایرانی، مانند ترامپ و تیمش را پیش از این در قرار گرفتن صدام در کنار آنها و ضربه زدن به جمهوری اسلامی تجربه کرده‌ایم و باید تلاش کنیم این مسائل برای جوانانمان به خوبی تبیین شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11611