احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
شرکت خدماتی منافقین با پولهای حاصل از مزدوری چه میکند؟
تصویر جدید لو رفته از عجوزه منافقین بدون گریم
مرگ اجباری در خیابانهای پاریس، تنها گزینهای که اختیاری بود!
چرا موش منافقین به خاطر مریم خودش را نسوزاند؟
۴۵ سال زندگی حیوانی نتیجه خیانت به مام وطن
دادگاه فرانسه دلیل رسمی لغو تجمع منافقین را «تهدید بمبگذاری توسط گروهک تروریستی پهلوی» اعلام کرد
خرمگسهای روی فضولات، دور هم جمع شوند یا خیر چه اهمیتی دارد؟
به هر حال عکس را چاپ گرفتم و قرار بود این عکس را با نوشته به دیوار یکی از خیابانهای شریعتی بزنم و ازش عکس بگیرم که باز به من گفتند که اگر خودم نمی توانم این کار را بکنم می توانم به کسی پول بدهم
touer des civiles dès que l’occasion se présente.
Veuillez croire, Monsieur le ministre des affaires étrangères, à l’expression de mes salutations distinguées.
Mohammad Razzaqi, Paris
ما أعضای سابق سازمان مجاهدین خلق ایران (MKO) جدا شده از این سازمان که هر یک سالیان متمادی و بسیاری از ده تا بیش از سی سال در تشکیلات این سازمان و بیشتر در عراق بودیم از توافق انجام شده بین دولت جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ۵+۱ بر سر برنامۀ هسته ای ایران استقبال و حمایت می کنیم و آن را قدمی بزرگ در جهت برقراری و تحکیم صلح و امنیت جهانی و در راستای منافع مردم ایران می دانیم
خطاب به سران مجاهدین خلق ، چرا اجازه ملاقات با برادرم علی اکبر میریونس حقی برای برادرانش و خواهرانش را نمی دهید؟ مدت ۲۸ سال است که ما همگی چشم انتظار برادرمان هستیم که در لیبرتی مثل زندانیهای بی کس زندانی کردید
حالت چطور است برادرجان. این هشتمین نامه است که برایت می نویسم شاید عمر باقی نماند که نهمین نامه را برایت بنویسم از شما خواهش می کنم که اگر رجوی اجازه داد با من تماس بگیر تا بعد از ۳۵ سال صدایت را بشنوم.
ای کسانی که باعث و بانی این همه مصیبت برای من هستید از شما و تمامی انسانهای آزاده و سازمان های ذیربط می خواهم فرزندم را به من بازگردانید و در آخر عمری دلم را شاد کنید و مرا بیش از این از دیدن نورچشمم محروم نکنید
برادر گرامی ام اکبرجان می دانم که تو و تمامی دوستانت در قفسی گرفتار شده اید که باعث و بانیان آن خود در بهترین مکانها و با تمامی امکانات سرمست از غرور و کبر و هر روز با ترفندی جدید شما عزیزان را محصور تفکرات خود کرده اند ولی بدانند تحت هیچ شرایطی ماه پشت ابرها نمانده و روشنایی نزدیک است. برادرعزیزم اکبرجان شما نیز تلاش و کوشش خود را انجام بده که از چنگال این به اصطلاح منادیان آزادی برای خلق رهایی پیدا کنی و از سردمداران این سازمان (مجاهدین) پوچ و توخالی می خواهم که دست از سر عزیزان ما برداشته و اجازه تماس برادرم را با خانواده اش بدهند.
میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت بر تمام مسلمانان جهان تبریک و تهنیت باد. آمدم ای شاه پناه بده … باید غبار صحن تو را طوطیا کنند « آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند» هو هوی باد نیست که پیچیده در رواق خیل ملائکند رضا یا رضا کنند بازار عاشقان تو […]
نقش فرح کریمی در افتتاح روزآنلاین بسیار پررنگ و موثر است بگونهای که او ابتدا بودجهای را از پارلمان هلند برای تاسیس یک تلویزیون فارسی زبان درخواست می کند اما با مخالفت وزارت امورخارجه هلند مواجه شده و قرار می شود ابتدا یک نشریه ی اینترنتی راهاندازی شود تا درصورت موفقیت آن، اجازهی تاسیس شبکه ی ماهوارهای نیز صادر شود.
عضو نابخرد رجوی با نام مستعار بی مسمای نسیم هامون اینبار دربهره وری از سالمرگ سوگ جانگدازمحسن انصاری ولیچرنشین با بکارگیری مشمئزکننده واژه گانی شعرگونه آنچنان ازمرحوم ستوده که انگاری اززمره ” فدایی ” رجویها بوده ونه عنصرمعترض ومنتقد وتمام عیار ضد رجوی !!بازتکراربهره وری ناجوانمردانه ازقربانیان درفرقه رجوی
نامبرده درسایت موسوم به ایران افشاگرانبوه واژه ی نا مفهوم و نامرتبط با عنوان ” ژاله یی برگل سرخ” ازبرای رد گم کردن وبهره وری ناجوانمردانه ازرنج وشکنج وخون وزندگانی نگون بخت محسن انصاری درفرقه بدنام رجوی بکاربرده که انگاری کسی یافت نشود که بخواهد ازحقیقت امرپرده برداشته ورجویها را رسوای هردوجهان بنماید.
پس برای این نفرات هم ملاقات وجوددارد واما پدرومادران دراولویت قرار دارند، یعنی بستگان درجه اول می توانند طبق قانون زندان مربوطه رفتارکنند و هیچ قدرتی نمی تواند مانع ملاقات ها شوند، ولی زندان فرقه رجوی چگونه است که به خانواده ها چنین اجازه ای داده نمی شود!!!
نباید به حرفهای دروغ خوک زرد ضریب داد.
در روزگاری هستیم و بدخواهان شروری داریم که به سرعت دروغها را گسترش میدهند و با انواع شایعات اتحاد و همبستگی بین ملت ایران را بر هم میزنند. اعتراض بهحق ملت را به نفع آشوب و تخریب مصادره میکنند و مردم میمانند که در این شرایط چه باید بکنند؟
جمعیت فتنهگر منافقین با ارائه تصاویر اغراق شده در رسانههای خود، علاوه بر استهزا و عیبجویی از سوژهها، مسائل کلان و مهم را فاقد اعتبار و اهمیت نشان داده یا حقایق را وارونه جلوه میدهند.
رسانههای متعلق به منافقین در فضای مجازی به طور پیوسته، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و محرومیتهای مناطق مرزی و ... را بزرگ نمایی و برجسته میکنند.
بررسی آماری پرونده شهادت ۱۰۶ شهروند ایرانی در طول ماه آبان، طی دهههای گذشته توسط منافقین، نشاندهنده الگویی سیستماتیک از عملیاتهای تروریستی است که توسط سازمان مجاهدین خلق به اجرا درآمده است.
زهرا نوربخش، خواهر یکی از قربانیان تشکیلات تروریستی منافقین میگوید: کشورهای غربی چرا از منافقین حمایت کرده و به آنها جا و مکان دادهاند، چرا پاسخگوی ما نیستند؟
«تحلیلی که از جریان ۵ مهر گفته بودند این بود که بعد از انجام دادن یکسری تظاهرات مسلحانه و شورشی در شهریور ماه ۶۰ و سنجیدن شرایط جامعه باید این تظاهرات مسلحانه را به شکل کیفیتر به نمایش گذاشت تا مردم با دیدن این صحنهها برانگیخته شوند...»
پنجم مهرماه ۱۳۶۰، روزی بود که منافقین در توهمی ابلهانه، آن را بهعنوان «۲۲ بهمن دوم» در نظر گرفته بودند که به نمادی از شکست فضاحت بار برای این تشکیلات خائن تبدیل شد.
در نظام جمهوری اسلامی، اصل بر زندان نرفتن و عفو و بخشودگی مجرمان (مگر مجرمان خاص) است.
در جریان رقابتهای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خانم فرشته حسنزاده، ورزشکار تیم ملّی مویتای بانوان ایران، موفق به کسب مدال نقره شد و پس از بازی فینال در گفتوگو با خبرنگار حاضر در سالن مسابقات گفت: «دوست داشتم که مدالم طلا بود و آن را تقدیم رهبر انقلاب میکردم […]