• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

نگاهی به مصاحبه محمد علی توحیدی با سیمای دروغِ رجوی:محاصره کنندگانی که خود محاصره شدند

  • کد خبر : 9797
  • 01 آگوست 2017 - 10:24

باوجود اینکه سخنان محمد علی توحیدی پیرمرید سینه چاک رجوی طولانی است ویاوه گویی هایش فراوان ، من دراین دام نیافتادم که به بررسی یک یک حرف های مفت تر ازمفت او پرداخته و وقت مردم را بگیرم ودراصل با نقل قسمت های مثلا اساسی (مثلا ازاین جهت که پیدا کردن حرف اساسی در فرقه موسوم به مجاهدین خلق سخت تر از گیر آوردن شیر مرغ است ) خواستم که هم منتی بر سر آقا توحیدی که زندگی اش را برباد داده – وراضی به افسردگی بیش از این اش نیستم – گذاشته وهم بااستفاده ازکمترین کلمات ، خواننده را با فرقه ی رجوی آشناترش کنم!

این محاصره که توسط فرقه ی رجوی انجام گرفته بود ، چه مشخصاتی داشت ؟

نتایج آن چه بود وعلت اش ؟

شما که همگی تحت محاصره ی شخص مسعود رجوی بودید ، چگونه قدرت وامکانات این محاصره را داشتید ؟!

چرا ازنظر شما، آمریکا با جمعیت ۳۰۰ میلیونی ( ۴ در صد مردم جهان ) که حداکثر ۱۰درصدازاین ۴ درصد برآمریکا – اصالتا و وکالتا حکم میرانند ( چهار دهم درصد مردم جهان ) کل جهان است که مصم به آزار اذیت مردم ایرانند وبه نتایجی رسیده اند که شما از سی سال پیش رسیده بودید؟!

انسان های عقلمند و واقف به سیر تطورات تاریخی اذعان دارند که اگر حماقت همین چهار دهم درصدی ها زمستان اتمی را ارمغان؟! نیاورد و اوضاع محیط زیستی بغایت خطرناک – که محصول طماعی این اقلیت یاد شده است – زندگی برکره ی زمین را غیر ممکن  نسازد – دوران زمامداری این اقلیت بسیارکوتاه خواهد بود!

شما به گذشته ی این دولت حافظ منافع آن اقلیت ناچیز نگاه کنید:

در سال هایی نه چندان دور، دولت آمریکابسادگی میتوانست با یک کودتا ، حکومتی رادرهر کجای جهان سرنگون کرده ونوکران دیکتاتور وآدمکش خود را بجای آنهابنشاند!

حالا وضع طوری شده که این کودتاها افاقه نمیکند و لشکر کشی نظامی مستقیم جای آنرا گرفته است که این وسیله هم روز بروز ناکارآمدترمیشود!

آیا ازموضوعی باین سادگی نمیتوانید نتیجه بگیرید که ” گذشت آن زمانی که زینسان گذشت ” و تغییر رژیم ها هزینه هایی گزاف ترداشته و درزمانی غیر ممکن است؟!!

با اثبات اینکه دنیا آن چیزی نیست که رجویه می پندارد، می توان قضاوت کرد که حرف های این پیر مرید رجوی دراین مورد، استحکام منطقی نداشته  وبنابراین به راحتی به او می توان گفت که عمو ! خودتی !!

اما تروریزم با حضور آمریکا بود که درعراق پا گرفت ودرایام قبل از اشغال این کشور معنای چندانی نداشت !

ایران موظف به قبول عوارض تروریزمی که آمریکا استارت اولیه ی آنرا زده و کمک های ثانویه ی لازمش را هم نموده ، نمیباشد وشما بعنوان کاسه داغتر ازآشی بنام امریکا ، دلیلی برای اقامه ی این اتهام ندارید وتنها دریوزگی کرده و ماهیت ضد ملی خود را بیشتر وبیشتر درمعرض دید چشمان مردم ایران قرار می دهید !

ایران نقش مثبتی در رسیدن خاورمیانه به صلح ایفا میکند ودر مقام وموقعیتی نیست که جهان را بتواند تهدید به جنگ کند!

ترامپ درابتدای شروع بکارش به این مسئله اذعان نمود!!

 با این حساب ، بی شرمانه دروغ می گویید عمو!

ایجاد آرامش درخاورمیانه ، از مسیر قبول حق حاکمیت مردم میگذرد وبا لشکر کشی به سوریه ویا یمن عملی نیست!

عملاهم دیدید که سوریه وهمینطور یمن به لقمه ی گلوگیری برای اشغالگران تبدیل شده وبرای رهائی از خفه شدن ازاین لقمه ها، باید که با قطع منابع مالی گروههای تکفیری وتروریستی وقبول این واقعیت که جهان تک قطبی دنیارا خرابتر کرد وباید جایش رابه قطب بندی ها بدهد ، اقدامات بایسته ای انجام دهد!

فاشیزم هیتلری بعنوان یکی از ۵ قدرت برترتازه به دوران رسیده ی جهانی معتقد بود که دنیا بصورت عادلانه ای بین این قدرت ها تقسیم نشده و باید سرزمین های بیشتری نصیب آلمان شود وبازارهای وسیع تری در خدمت  صنایع بزرگ آن قرار گیرد تا این صنایع ورشکسته نشود و … وحال آنکه ایران نه احتیاج باینهمه بازار دارد ونه درموقعیتی است که ادعای ارضی برعلیه دیگران داشته باشد و بخواهد جهان دوباره – این بار بنفع ایران – تقسیم گردد!

تو با طرح این مسئله که برای قرینه سازی تاریخی بوده ، نشان دادی که خیلی کم سوادی عمو وشاید زیادی شیاد!!

صابر

انتهای پیام / ایران اینترلینک

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9797

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی