• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

هشدار به خانواده های اسیران فرقه رجوی:جواد خراسان و هومن جاسوس را بشناسید

  • کد خبر : 8650
  • 07 می 2017 - 13:15

طبق اخباری که از درون تشکیلات فرقه رجوی در آلبانی به دستمان رسیده است:مهدی سلیمانی ( هومن ) سر تیم اطلاعات فرقه رجوی است که مدت دو سال است خودش را به عنوان جدا شده در بین خانواده جا زده است. شمه ای از عملکرد این سرتیم اطلاعات فرقۀ رجوی به شرح زیر است:

– دادن ریز گزارش وضعیت افراد جدا شده که در آلبانی هستند به اسماعیل مرتضائی ( جواد خراسان از فرماندهان نظامی فرقه رجوی). او سردمدار شبکه جاسوسی در آلبانی است که از روز اول مسئولیتش با اسماعیل مرتضائی می باشد.

– دادن گزارش وضعیت افراد جدا شده به مسئول دفتر کمیساریا در آلبانی که مسئول دفتر یک نسخه از گزارش را به فرقه می دهد. تمامی دستخط های مهدی سلیمانی دیده شده که او گزارش را تهیه کرده است.

اخاذی از مردم و جداشدگان توسط سازمان تروریستی مجاهدین خلق فرقه رجوی در آلبانی

– نامبرده از آنجائی که بین جداشدگان نفوذ کرده بوده، ارتباط افراد جدا شده را با خانواده هایشان برقرار می کند. در این رابطه او از خانواده ها اخاذی کرده و بابت این کار پول می گیرد.

مهدی سلیمانی مجاهدین خلق فرقه رجوی تیرانا آلبانی

مهدی سلیمانی سرتیم اطلاعات فرقه رجوی در البانی

– از آنجائی که افراد جدا شده مشکل مالی دارند، مهدی سلیمانی یک حساب بانکی باز کرده و به افراد می گوید می تواند برای آنها پول جابجا کند. وی بدینگونه از پول هایی که خانواده ها برای فرزندانشان می فرستند از راههای مختلف اخاذی می کند یعنی مقداری به عنوان حق الزحمه بر می دارد ولی با اینحال مابقی پول را هم نه یکجا بلکه کم کم می دهد. تاکنون طبق اخبار دریافتی هزاران دلار از پول ارسالی خانواده را خورده است و نزدیک ۲۰ نفر از وی طلب دارند اما پول نفرات را برنمی گرداند.

فرقه رجوی برای اینکه این مهره و مسئول اطلاعات خود را حفظ کند، در تاریخ ۲۵/۰۴/۲۰۱۷ در مقابل مقداری پول یکی از خبرچین های خود بنام سرفراز رحیمی را قربانی کرد تا چهره منحوس و نقش مهدی سلیمانی را مخفی نگه دارد. به همین دلیل در این چند روزه در طی نوشته هایی که به نام های مختلف انتشار میدهند، خیلی جزئی به اسم مهدی سلیمانی به اجبار اشاره می کنند آن هم به این دلیل است که تمامی جداشدگان در آلبانی می دانند مهدی سلیمانی چقدر کلاه برداری کرده و تمامی تبادل اطلاعات توسط او می باشد بطوریکه اگر به نام وی اشاره ای نمی کردند تمامی جداشده ها به وی دیگر کاملا شک می کردند .

اسماعیل مرتضایی (جواد خراسان)اسماعیل مرتضایی (جواد خراسان)

هموطنان عزیزی که فرزندانشان در آلبانی هستند باید مواظب این کلاه برداری ها باشند و تا زمانی که مطمئن نشدند پولی که برای عزیزانشان می فرستند مستقیم به دست وی نمی رسد از ارسال پول جدا خود داری کنند. همچنین در مواجه شدن با این افراد باید از دادن هرگونه اطلاعات غیر ضروری اکیدا پرهیز نمایند.

اخبار و گزارشهای تکمیلی در مورد تیم اطلاعاتی فرقه رجوی در روز های آینده منتشر خواهد شد.

یادداشت از محمد کرمی oyanyoldash@yahoo.com

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8650