• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

کنفرانس مریم رجوی و دروغهائی که به خورد حاضرین داد

  • کد خبر : 865
  • 06 ژانویه 2015 - 6:40

کنفرانس مریم رجوی و دروغهائی که به خورد حاضرین داد

بتول سلطانی (عضو سابق شورای رهبری مجاهدین ـ ساکن آلمان)

زنان ایران، اول اکتبر ۲۰۱۴batool soltani

بعد از جریان دادگاه فرانسه مریم رجوی که بی شرمی را از شوهر متواری و رهبرعقیدتی اش مسعود رجوی یاد گرفته است در کنفرانسی که باز از پولهای بدست آمده از خون و شکنجه اعضاء و همینطور پول نفت مردم عراق به راه انداخت دوباره در صحنه حاضر شد.

فاجعه ای که طی آن دو خانم بنامهای ندا حسنی و صدیقه مجاوری در آتش سوختند و در زمره شهدای مریم رجوی قرار گرفتند شوک برانگیز اینجاست اینها هنوز برای مریم رجوی شیرین و لذتبخش است و هنوز وجدانش بیدار نشده است که حداقل بابت آن خطا شرمنده باشد، اما این بانوی روان پریش مسخ رجوی است و بنابر این شرمی ندارد و همه چیز را برای او و خودش می خواهد.

همزمان با این خودسوزیهای هدایت شده برای مریم رجوی ، من در عراق و در فرقه رجوی اسیر بودم پیام از مسعود رجوی این بود:

خواهر مریمتان دستگیر شده است، همان صورت کسر و نفس شما و تا آزادی او نفس کشیدنتان حرام است و اگر برای او همه خاکستر بشوید کار زیادی نکرده اید

بدنبال این پیام بود که از ما سوآل می کردند که چه کسانی از تحت مسئولینتان در خواست خودسوزی برای مریم رجوی نداده اند و لیست را بیاورید بدهید و به این ترتیب فضائی آکنده از تحریک همه برای اینکه درخواست خودسوزی بدهندوهمه جا را فراگرفت و عواقب آن بدنهائی سوخته همچون صدیقه مجاوری و ندا حسنی و سایر انسانهائی که از پس آن حوادث رنجها که نکشیدند و هنوز استثمار می شوند و البته کار هنوز تمام نشده و چرا که مریم رجوی و مسعود هنوز به قدرت نرسیده اند.

اکنون بعد از گذشت ده سال هنوز خاطره خودسوزیها برای مریم رجوی شیرین است

khodsoozi

در این به اصطلاح کنفرانس که برای یک دادگاه معمولی و البته باز هم با گرفتن وکیلهای گران برای در بردن تعدادی از اتهام پولشوئی که گوئی مریم رجوی شاتل به فضا فرستاده است مانند همیشه با بهم بافتن دشمنان موهوم، گوئی که بر کرسی جهان نشسته و پیروز شده این را یک پیروزی بزرگ قلمداد کرد.

مریم رجوی بانوی ترور و خشونت در ادامه شق القمر کرده و گفته است که از دولت فرانسه که پیش قدم برخورد با داعش در عراق شده خواسته است که از جان مجاهدان آزادی در لیبرتی حفاظت کند در حالیکه مریم رجوی خود عامل این وضعیت نفرات در لیبرتی است و اوست که مسبب همه رنج و شکنجه و مرگ مداوم آنهاست که آخرین قربانی اش آقای تقی عباسیان بود که هفته پیش جان باخت و به زمره شهدای مریم رجوی اضافه شد به دلیل اینکه:

اولا مریم رجوی خودش بهمراه ۵۰۰ نفر نوکر و ندیمه و محافظ از عراق گریخت همانگونه که خودش و کلفت و پیش مرگه هایش را با خودش به خارجه آورد بقیه نفرات را نیز می توانستند بیاورند اما آنها را گروگان نگهداشت تا شاید درتغییرات معادله منطقه بتواند ملکه ایران بشود.

این نفرات را آنجا گروگان گرفته است کسانی همچون فقید آقای تقی عباسیان که هفته گذشته قربانی شد و کسانی که طی این سالیان هر دفعه کشته می شوند و مریم رجوی از خون آنها ارتزاق می کند و این میهمانیها را برگزار می کند تا برای رجوی کار تبلیغاتی کند و با رویای اینکه روزی بر روی دوش قهرمانان به تهران برود.

دوما مریم رجوی بجای اینهمه هزینه که بابت انجام عملهای زیبائی خودش و انواع و اقسام امکانات و تزئینات و همه میهمانی ها وضیافتها که تحت عناوین مختلف فقط برای پر کردن عقده های خودش بود کافی بود تا همه این نفرات را از آنجا نجات بدهد، بجای میلیاردها دلار که همه ساله خرج سیاهپوستان و سیاهی لشکرها می کند که در پاریس برای تبلیغات به را ه می اندازد کافی بود تا طی دهسال بعد از سرنگونی صدام حسین همه نفرات را از آنجا بیرون بکشد.

مریم رجوی بجای درخواست برای انتقال ساکنان لیبرتی به کشوری ثالث ماکزیمم خواسته حفاظت از کل تشکیلاتش درعراق است و از فرانسه و جهان دلخور است برای اینکه به او و شوهرش کمک نمی کنند تا بتواند فرقه مافیائی اش را گسترش بدهد.

 جنگ طلبان آمریکایی، لابی های مزد بگیر در ویترین مریم رجوی

rajavi maryam

هزینه های ملیاردی همین مریم رجوی برای استخر سرپوشیده و سایر تفریحات رجوی برای حال و صفا کردن مسعود رجوی با زنان حرمسرایش که در پادگان طارق،”پادگان افسری ویژه اهدائی صدام حسین” که واقعا در این قصر که در نزدیکی بغداد ساخته شد تریلیونها دینار عراقی طی ۵ سال بین سالهای ۱۹۹۵ تا۲۰۰۰ میلادی مریم رجوی سرمایه گذاری کرد و فقط سه سال قبل از سرنگونی صدام حسین از این قصر استفاده کردند.

قصری به اسم پارسیان که اعضای پائین تر از سطح مسئول ستاد اجازه ورود به آن نداشتند. خانم رجوی واقعیتها اینهاست نه اون واقعیتهائی که شما به خورد گماشتگان خود می دهید.

بنابر این کماکان مریم رجوی ثروت باد آورده صدام و رنج و شکنج اعضا را مسلم بدانید که خرج خارج کردن اعضاء از عراق و لیبرتی نخواهد کرد خیالتان راحت باشد که آن ثروت را خرج عیاشی ها و خوشگذارانی های رجوی می کند و همینطور خرج عقده های خودش.

مریم رجوی ناراحت است که چرا در آلمان بساط تمام انجمن های قلابی اش تخته شده است، و دیگر نمی تواند بصورتی کلان کلاه بر سر اروپائیها بگذارد به اسم کودکان پول اخاذی کند و بجای هزینه کردن آن پول برای کودکان هزینه خریدن صندلی همچون صندلی شهبانو فرح و ملکه انگلیس که در فیلم دیده بوده برای خودش سفارش بدهد.

مریم رجوی از آمریکا دلخور است برای اینکه چرا بجای حمله به عراق و نابودی صدام همتای شوهر متواری اش به ایران نرفت و مردم ایران را بمباران نکرد تا حداقل مریم رجوی بتواند چند صباحی بر ویرانه های ایران بعد از حمله آمریکا بتواند حسرت رئیس جمهورشدن ایران را از دل به در کند.

آنچه که در این کنفرانس و حتی موضعگیریهای قبلی مریم رجوی در سکوت عجیبش هنگام کشتار فلسطینیان به چشم می خورد رضایت ازاسرائیل و نتانیاهو است، به نظر می رسد که حداقل این یکی خوب مریم رجوی را ساپورت کرده است که هیچگونه دلخوری از این یکی ندارد.

khodsozi baraye maryam

خودسوزی ده تن از اعضای مجاهدین به دستور رهبری و سران آن به دلیل چند روز بازداشت مریم رجوی در فرانسه، حکایت تلخ و درخوری از بربریت و توحش حاکم بر فرقه رجوی است

مریم رجوی نباید زیاد به این در رفتن ها از دادگاه دل خوش کند برای اینکه شاید بتواند با خریدن وکیل و پارلمانتر و . موقتا از دادگاه و حسابرسی در فرانسه برود ولی روز بزرگ جوابگوئی او و شوهر متواری اش به مردم ایران به کودکان ما به خانوادهای هزاران اسیری که آنها را با فریب و خدعه و نیرنگ تک به تک در لیبرتی به کشتن می دهد فرا خواهد رسید.

به جوانان ایرانی که آزادیشان در نطفه بدست رجوی یاقی سربریده شد.

رجوی که با گرفتن سلاح و به خاک و خون کشیدن خیابانها و کشتن حتی افراد سیک هندی بجای آخوند، خشونت و ترور را ترویج کرد.

مریم رجوی ناحق است وناحق می گوید برای همین قسم می خورم که هرگز از گندم تهران نخواهد خورد.

مسعود رجوی ناحق است و برای همین همیشه گم خواهد ماند و نمی تواند که پدیدار شود مگر وقتی که با خشم خدا در دادگاهی برای جوابگوئی جنایاتش، وعده ما آنجاست.

بتول سلطانی، آلمان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=865