• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سوء استفاده از نام مردم ایران… برای خنجر زدن به قلب مردم کشور

  • کد خبر : 862
  • 05 ژانویه 2015 - 8:16

سوء استفاده از نام مردم ایران…

برای خنجر زدن به قلب مردم کشور

اخبار اسید پاشی های شهر اصفهان که متاسفانه حریم و حرمت خواهران و مادرانمان را به چالش کشیده و صحنه اجتماعی بعضی شهرها را متاثر از خود کرده است .

monafegh

از دید همه مردم و مسئولین کشور عملی ناپسند و مجرمانه شناخته شده است و تاثرخاطری بسیار عمیق از دلایل بوجود آمدن آن ، همه ما را حیران خود کرده است . روسای سه قوه جمهوری اسلامی به صراحت این عمل را محکوم کرده و عاملین آن را مستحق اشد مجازات دانستند . دادستان محترم کشور نیز اعلام کرد ، در این داستان حتی اگر اولیای دم رضایت دهند ، سیستم قضایی کشور اشد مجازات را برای عاملین اجرا خواهد کرد . به دستور ریاست جمهوری ، سه وزارت خانه مامور رسیدگی به این جنایت شدند و همه منتظر شفاف شدن نهایی موضوع هستیم .

ولی موضوعی که قابل تامل و تعمق است ، طرفهایی است که قصد دخالت و حاشیه سازی دارند و انگل وار قصد بهره برداری ، سمت دهی مغرضانه و تمایل به خشونت کشاندن و سیاسی کردن موضوع را دارند .

یکی از جریاناتی که به شدت در این زمینه فعال شده است ، فرقه رجوی است . که بازبینی روند شایعه سازی هایش دراین زمینه گویای این ادعا است .

روزی که موضوع رسانه ای شد و روزنامه های ایران خبر اسید پاشی ها را تیتر خود کردند ، سایت های فرقه رجوی نیز به نقل از این روزنامه ها خبر رسانی کردند . و تقریبا بعد از یک الی دو روز خبری مبنی بر اینکه تا کنون ۷ الی ۸ مورد اسید پاشی اتفاق افتاده است را اعلام کرده اند . چند روز بعد اطلاعیه ای مبنی بر اینکه اسید پاشی به شهرهای تهران و شیراز و نیز رسیده است را اعلام کردند . و به دنبال آن خبر ۱۵ الی ۱۷ مورد اسید پاشی را در سایت های خود انعکاس دادند . چند روز پیش نیز مجددا خبر اسید پاشی دیگری در یکی از محله های دیگر اصفهان را اعلام کردند . و شب گذشته نیز گزارشی از تعطیلی بازار و شهر اصفهان را انعکاس دادند و با فردی که خود را خبرنگار سیمای آزدی ( سیمای فرقه رجوی ) معرفی می کرد و گویا از شهر اصفهان با تلفن با آنها در تماس است ، مصاحبه ای را به خورد بینندگان دادند .

البته شنیدن صدای محسن دیانت که با لهجه غلیظ اصفهانی و از لیبرتی ( کمپ فرقه در عراق ) در حال صحبت و گزارش دهی از وضعیت بازارهای شهر اصفهان بود ، درابتدا مضحک و خنده آور به نظر می رسید ولی قصد و غرض شیطانی فرقه رجوی ، و از آب گل آلود ماهی گرفتن ، موضوعی بود که تنفر شدیدی را درونم ایجاد می کرد .

آری ، این را برای جوانان هم وطنم در هر کجای جهان که باشند می نویسم : خود را از شر ویروس رجوی مصون نمایید.

دستگاه تبلیغات دروغ پرداز رجوی ، به شدت به دنبال انحراف و به حاشیه کشاندن خواسته ها و اعتراضات مدنی است . شایعه پراکنی رکن اصلی فعالیت های آن است ، همانگونه که در داستان اسید پاشی چنین قصدی دارد

به گزارش نیروی انتظامی ۴ مورد اسید پاشی اتفاق افتاده است و البته بنا به اخبار غیر موثق این تعداد ۷ الی ۸ مورد است . هیچ خبری مبنی بر اینکه این اتفاقات هم چنان در حال وقوع است و یا در دیگر شهرها اتفاق افتاده است وجود ندارد

با تشکر از افشاگر افشاگر

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=862

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!