• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

ماتم‌سرایی مشکوک منافقین در عزای مدیر جم‌تی‌وی

  • کد خبر : 8598
  • 01 می 2017 - 10:51

فرقه تروریستی رجوی در بیانیه ای مضحک ، اطلاعات حاکی از وابستگی کریمیان به فرقه را دروغ و جعلی خوانده است!

فرقه تروریستی منافقین با صدور بیانیه‌ای سوءقصد به “سعید کریمیان” مدیر مجموعه تلویزیون‌های ماهواره‌ای «جم» (GEM) در ترکیه را قویاً محکوم کرد و آن را «ترور وحشیانه » قلمداد کرد!در بخشی از بیانیه خنده دار که اوج کم عقلی بیانیه نویسان فرسوده رجوی را نشان می دهد ادعا شده است که  وابستگی های فرقه و کریمیان کذب محض است!گفتنی است عزاداری منافقین برای مدیر «جم تی‌وی» یا با ادعای آنان مبنی بر عدم ارتباط با مقتول در تناقض محض است؛ یا اینکه عوامل این فرقه در حذف فیزیکی کریمیان دخیل بوده و با مرثیه‌سرایی در صدد رد گم کردن هستند.

اما سعید کریمیان که بود؟
پدر کریمیان از اعضای فعال فرقه رجوی بود و در عملیات مرصاد کشته شد. از آن پس سعید و خانواده اش حدود ۸ سال در اشرف زندگی کردند و در همان مقطع رابطه نزدیکی میان کریمیان و رأس فرقه شکل گرفت. او در سال ۷۵ باخانواده اش به سوئیس منتقل و در آن جا پناهنده شد. اما در نهایت مجبور شد تا پیش برادرش در لس‌آنجلس برود و همراه او کار در رادیو صدای ایران (اولین رادیوی ۲۴ ساعته فارسی‌زبان که به منظور مبارزه با نظام جمهوری اسلامی در آمریکا تأسیس شد) را آغاز کند.
کریمیان بعد از یک سال و نُه ماه فعالیت در رادیو صدای ایران از سوی شبکه منافقین دعوت به کار شد. پیشنهاد مسئولان سیمای آزادی (سیمای منافقین)می‌توانست موقعیت خوبی برای وی به حساب آید. ارتباط کریمیان با منافقین فقط در همین اندازه نبود. او که همیشه  از علاقمندان منافقین بود، بعد از رادیو صدای ایران با «رویا رضایی» که از خانواده نزدیک یکی از سران منافقین بود و ۱۰ روز از طلاقش می‌گذشت، ازدواج کرد. سعید کریمیان شب یکشنبه در استانبول به ضرب گلوله کشته شد.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8598