• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اعضای جدا شده فرقه رجوی خطاب به مریم رجوی:اینجا آخر خط است

  • کد خبر : 8382
  • 05 آوریل 2017 - 10:29

جداشده های فرقه رجوی با رصد دقیق فرقه در آلبانی خطاب به مریم رجوی عنوان می کنند که اینجا آخر خط فرقه رجوی  می باشد و فروپاشی این فرقه ضد انسانی و آزادی تمامی اسیران دربند آن امری محتوم و تردید ناپذیراست.

 

به گزارش فراق ، اغتشاش در آخرین جلسه سخنرانی مریم رجوی که نشست وی را برهم زد اوج اعتراض های اعضا رابه دنبال داشت. اعتراض از نقطه ای شروع شد که مریم رجوی سعی کرده بود همانند نشست های طعمه ، اعضا را مقصراصلی بن بست کنونی فرقه  وعدم تحقق سرنگونی قلمداد نماید ولی دراین هنگام چند نفر به حالت اعتراض خطاب به مریم رجوی گفته اند که دیگردوران تهدید و قدرت نمایی شما گذشته اینجا عراق نیست در ضمن فراموش نکنید که صدام هم سرنگون و بدرک واصل شده است.

مریم رجوی با این نشست ها سه هدف اساسی را دنبال می کند.

۱) برگزاری نشست های لایه ای به منظور مقابله با اعتراضات و تناقضات اعضا بخصوص بعد از اخراج از عراق وموج جدایی و ریزش آنها درآلبانی که ترس و وحشت آنها را از فروپاشی افزایش داده است.

۲) برنامه ریزی جهت مقابله با حضور خانوادها در آلبانی که می تواند بعنوان یک پارامتر تعیین کننده به این نارضایتی اعضا دامن بزند.

۳) سفر وزیر خارجه آلبانی به ایران طی ماههای گذشته و بحث بازگشایی سفارت های ایران و آلبانی درتهران و تیرانا که می تواند عرصه را برفعالیت های تروریستی فرقه رجوی درآلبانی تنگ تر ودست خانوادها را برای سفربه آن کشور بازتر نماید و این امرشکستن طلسم اختناق و غل و زنجیرهای کنترل مخرب ذهن و لاجرم آزادی اسیران را درپی خواهد داشت مریم رجوی ودیگرسرکردگان این فرقه را دست پاچه وعصبانی ساخته است.
طبق آخرین خبرهای دریافتی از آلبانی مریم رجوی برای مهار این بحران ها و جلوگیری از ریزش نیروها و وادار کردنشان به وفاداری به فرقه  مدام به آلبانی رفت و آمد می کند تا شاید بتواند به نحوی به این نارضایتی ها پایان دهد ولی موج جدایی اعضا در روزهای اخیر که حتی اعضای با سابقه را هم دربر دارد و تلاش بی وقفه خانواده ها جهت برقراری تماس با عزیزان و رفتن به آلبانی جهت ملاقات خود بخوبی گواه این است که تقلاهای مذبوحانه مریم رجوی راه به جابی نخواهد برد و فروپاشی این فرقه ضد انسانی وآزادی تمامی اسیران دربند آن امری محتوم و تردید ناپذیراست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8382

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی