• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

بیاد آنهایی که هنوز دراسارت فرقه رجوی هستند

  • کد خبر : 704
  • 03 ژانویه 2015 - 8:06

بیاد آنهایی که هنوز دراسارت فرقه رجوی هستند

MInd Control

 مرداد سالروز آزادی و بازگشت اسرای قهرمان ۸ سال دفاع مقدس به خاک وطن وآغوش گرم خانواده هایشان می باشد .اسرایی که ازشروع اسارت تا پایان آن سختی های فراوانی را اعم از شکنجه های روحی وجسمی دراردوگاههای اسرای جنگی متحمل شدند، آنها درطی دوران اسارت بطورمرتب به بهانه های واهی ازسوی زندانبانان بعثی مورد ضرب و شتم قرارمی گرفتند که متاسفانه تعدادی ازآنها نیز بر اثر شکنجه های زیاد به شهادت رسیدند ! شرح درد و رنجی که اسیران ایرانی در دوران اسارت کشیدند حقیقتا دریک کتاب نمی گنجد ! اما بالاخره آنها بعد از گذراندن ۸ سال دوران دردآور اسارت در۲۶ مرداد ۶۹ به وطن وآغوش خانواده های خود بازگشتند. اما بشنوید ازاسرایی که متاسفانه برای فرار از فشارهای زیاد اردوگاههای عراقی به دام صیادان فریبکار باند منفور رجوی افتاده و از اسارتی به اسارت دیگر برده شدند!

mind-control-ibm

فرقه تروریستی و ضدانسانی رجوی بدنبال شکست نظامی استراتژیک در عملیات دروغ جاویدان درسال ۶۷ اکثر نیروهای خود را دراین حماقت به کام مرگ کشاند وآنهایی هم که با چاشنی شانس زنده مانده وبه عراق برگشتند روحیه های خود رابه شدت باخته بودند ،تعدادی نیزبعد ازعملیات ازفرقه جدا وهمین مسئله بیشتر باعث بهم ریختگی در روحیه نفرات باقی ایجاد کرد و می رفت تا ریزش نیرودردرون تشکیلات  گسترده تر شود . به همین منظور رجوی ابتدا دریک اقدام ضدانسانی وضد اخلاقی دست به دامن ارباب سابقش شد تا بتواند با حمایت او و با فریب دادن اذهان مسئولین صلیب سرخ جهانی عده ای از اسرای جنگی را از اردوگاههای اسرا صرفا به منظور سیاهی لشکر و برای روحیه دادن به نیروهای وامانده وارد کمپهای فرقه کند ! صدام ملعون هم که اساسا درهیچ زمینه ای تعهد اخلاقی نداشت وعلیرغم پایان گرفتن جنگ و پذیرش آتش بس که بدنبال آن می بایست درآینده نزدیک اسرا را آزاد کند ،با این درخواست نوکر خودش موافقت کرد و اجازه داد تا مسئولین سازمان وارد اردوگاههای اسرای جنگی شده و هرتعداد از آنها را که می خواهند با خود ببرند  !! البته درمورد اینکه چرا مسئولان صلیب سرخ به این خواسته ضد اخلاقی رجوی تن دادند جای بحث دیگری دارد!!

بنابراین سرکردگان فرقه از جمله مهدی ابریشمچی پست فطرت بطور مستمر وارد اردوگاههای اسرای جنگی شدند و با ریا کاری به آنها وعده های فریبنده زیستن درشرایط بهتراز اردوگاه عراق و بازگرداندن زودتر ازموعود به ایران را دادند. ومتاسفانه با همین ترفندها توانستند تعداد قابل توجهی از اسرا را به قرارگاه فرقه بکشانند ! مسئولان کمپ بدنام سابق اشرف هم نیروهای باقی مانده که خبری از نیت رجوی نداشتند را در روز ورود اسیران فریبفته شده جلوی درب کمپ اشرف جمع کردند تا شاید آنها با مشاهده ورود کاروان اتوبوس های حامل نیروهای به اصطلاح جدید کمی روحیه بگیرند !! اما زمان گذشت و ورود نیروهای تازه وارد کذایی هیچ دردی ازدردههای لاعلاج رجوی دوا نکرد که هیچ بلکه اتفاقا اوضاع مناسبات درون تشکیلات فرقه را ازهر بابت متشنج کردند ،کم کم اسیرانی که به امید آزادی زودرس به فرقه آمده بودند متوجه شدند خبری ازآزادی زودرس وبازگشت به وطن نیست وبه همین خاطر زمزمه اعتراض شان بالا گرفت حتی برخی از آنها دست به اقداماتی زدند که خوشایند تشکیلات و شخص رجوی نبود ،تا اینکه درمرداد ماه سال ۶۹ بحث تبادل اسرا بین ایران وعراق پیش آمد ورجوی ظاهرا طبق توافقی که با صلیب سرخ کرده بود می بایست اسرایی که فریب داده و برده برای تبادل اسرا به کمپ های عراقی برگرداند. تعداد نسبتا زیادی ازاسرا خواهان بازگشت به وطن شدند به همین خاطرمسئولین فرقه به فکرافتادند تا تعدادی از آنها را به هرقیمت درفرقه نگه دارند! یکی از ترفندهایی که دراین زمینه بکار بردند، این بود که به آنها گفتند که چون شما به ما پیوستید درصورت بازگشت به ایران حتما محاکمه نظامی واعدام خواهی شد !! متاسفانه برخی ازآنها فریب این دروغگویی رجوی را خوردند  ولی تعداد دیگری به خواسته های مسئولان فرقه تن نداده وبا گرفتن تصمیم عاقلانه راه بازگشت به وطن را انتخاب وخود را ازجهنم رجوی نجات دادند ، ولی آنهایی که متاسفانه فریب خوردند تاکنون دراسارتند ! رجوی شیاد برای توجیه شکست خود درعملیات دروغ جاویدان وبرای جلوگیری ازریزش شدید نیروهایش ودرجهت به بند کشیدن هرچه بیشتر آنها بحث های من درآوردی بنام انقلاب ایدئولوژیک با بکارگیری تاکتیکهای کنترل ذهن همراه با اختناق وسرکوب شدید دردرون تشکیلات فرقه اش درپیش گرفت ! وی با این اقدامات حق انتخاب آزادانه آنها را برای جدایی از فرقه و تعیین مسیر زندگی بهتر را نه تنها ازآنها سلب کرد بلکه درمراحل بعد هرکدام را به سرنوشت غم انگیزی دچارکرد!!تعدادی ازآنها را دراقدامات تروریستی قربانی، تعدادی را سربه نیست ،تعدادی نیز براثر فشارهای روحی وروانی زیاد دست به خودکشی زدند ، وتعدادی هم که الان مانده اند پیر و بیمارهستند که متاسفانه این روزها هربار خبرفوت برخی ازآنها را براثربیماری البته بدلیل لجاجت رجوی ها درخروج آنها ازعراق برای مداوا به گوش می رسد.

mind_control

آری امروزه همگان ازخیانت وجنایتی که رجوی درحق مردم ایران روا داشته ومی دارند بطور کلی آگاه شدند اما درمورد جنایات ضدانسانی که رجوی دردرون تشکیلات خود درحق اعضای نگون بخت خودروا داشته ومی دارد موضوعی است غم انگیز که بدلیل ایجاد مناسبات بسته وقطع ارتباط اعضا با دنیای خارج ازتشکیلات بطور کامل آشکارنشده .جهانی ازجنایاتی که رجوی این دیوانه قدرت طی سالیان درتشکیلات مخوفش درحق اعضای نگونبخت رواداشته خبردارنشد ! دنیا خبردارنشد که رجوی چگونه با ایجاد شرایط خفقان مطلق درتشکیلاتش عمروزندگی اسیران گرفتارشده را بخاطررسیدن به منافع شیطانی خود تباه و به ورطه نابودی کشاند!اسیرانی که امروزه پیروفرسوده و بیمارمانند جزامیان محبوس شده دریک جزیره !امید خود را برای نجات ازجهنم تشکیلات فرقه به نوعی ازدست دادند ! اما در ورای همه تشبثات رجوی های ضدبشرخوشبختانه اعضای رهایافته از بندهای ریا ونیرنگ رجوی با تلاش های بی وقفه برانند تا با افشای ماهیت ضدانسانی فرقه رجوی به هرنحوممکن نور امید رهایی را درذهن وضمیر اسیران دربند فرقه برای رسیدن آنها به زندگی دوباره زنده کنند .وقطعا این امر محقق خواهد شد.روسیاهی ،تباهی ونابودی ازآن رجوی وفرقه منفورش است

.

دراینجا سالروزآزادی وبازگشت آزادگان به خاک وطن را به همه آنها وخانواده های محترمشان تبریک گفته وازآنها تقاضا دارم  تا برای رهایی هرچه زودتراسیران باقی مانده در فرقه رجوی هم دعا کنند ..

imagination-creativity-5

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=704

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی