• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نامه ثریا عبداللهی، یکی ازمادران اسیران فرقه رجوی به گزارشگر جدید حقوق بشر

  • کد خبر : 6891
  • 30 اکتبر 2016 - 16:07

نامه  ثریا عبداللهی،

نماد مقاومت خانواده های اسیران فرقه رجوی

به گزارشگر جدید حقوق بشر سازمان ملل متحد

sorayya-abdollahiثریا عبداللهی یکی از مادران اسیران فرقه رجوی می باشد که در میان خانواده ها به نماد مقاومت و ایستادگی معروف شده است.

او مادر امیر اصلان حسن زاده می باشد که تنها پسرش در دام فرقه رجوی اسیر شده و ۱۶ سال برای رهایی وی از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

عبداللهی بارها به عراق و مجامع بین المللی برای پیدا کردن خبری از فرزندش رفته و صدای اعتراض خانواده ها را به گوش جهان رسانده است.

او همچنین در دیدار با احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد گزارش کاملی از مناسبات قرون وسطایی فرقه رجوی و رفتار آزار دهنده سران منافقین در مواجه شدن با خانواده ها داد و خواستار پیگیری حق ملاقات خانواده ها با اسیران بود. وی به بهانه پایان یافتن دوران مأموریت «احمد شهید» به عنوان گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد و معرفی عاصمه جهانگیر، فعال حقوق بشر پاکستانی به عنوان جانشین وی نامه ای سرگشاده خطاب به خانم عاصمه جهانگیر نوشته است.عاصمه جهانگیر از رهبران «جنبش وکلا» در پاکستان بوده و در سال ۱۹۸۳ در دوره ژنرال ضیاءالحق به زندان افتاد.

وی در سال ۲۰۰۷ نیز تحت حبس خانگی قرار گرفت.

——————————————————————————–

سر کار خانم عاصمه جهانگیر

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد

asma-jahangir_un_iran_human_rights
سلام
ضمن عرض تبریک به خاطر انتخاب در این مقام و مسؤولیت سنگین به استحضار می رساند: بنده مادر امیر اصلان حسن زاده هستم که پسرم یکی از اسیران فرقه رجوی است. او سال ۱۳۸۱ هجری شمسی از طریق آدم ربایان فرقه رجوی از یک کاریابی در ترکیه ربوده شد و با هزار ترفند وحیله اسیر این فرقه گردید.

هم اکنون بنده ۱۶ سال است که شبانه روز در جستجوی فرزند اسیرم هستم ولی تا کنون خبری از او به دست نیاوردم. در این مدت چند بار در ژنو سوئیس با احمد شهید گزارشگر سابق سازمان ملل نیز دیدار داشتم. در طول سال ها پیگیری و بارها سفر به مجامع بین المللی به تمامی جنایتها و خیانتهای فرقه رجوی پی بردم . جنایت هایی چون خودسوزی ،خودکشی اجباری، شکنجه ، اعدام ، زنده به گور کردن اسیران و دیگر اقدامات کثیف و غیرانسانی این فرقه را به چشم خود دیده ام.

واقعاً تعجب آور است که در دنیاى امروزى چنین حیوانات وحشى صفت هستند که مانع ملاقات اعضاى خانواده با هم می شوند و هیچ یک از مجامع بین المللی نیز حرکتی از خود نشان نمی دهد.

چه سخت بود آن جایی که اعضاى خانواده این اسیران با شور و اشتیاق برای دیدار عزیزانشان می آمدند و در مقابل نا امید از دیدار، جز توهین و ناسزا و بى حرمتى چیزی نمی شنیدند.
در حال حاضر فرزند من به دست مزدوران مریم قجر زندانی و به شدت تحت نظر است بطوریکه حتی اجازه خروج و یا صحبت با دوستان خود را هم ندارد.

سرکار خانم عاصمه جهانگیر؛ من مادری هستم که مرا شانزده سال از فرزندم دور نگه داشتند. بنده اینک از شما به عنوان یک مادر استدعا دارم در اولین فرصت گزارشی صادقانه تهیه کنید تا به تنها خواسته این مادر که دیدار و ملاقات با فرزندش است جامه عمل پوشانده شود.

با سپاس و احترام
مادر امیر اصلان حسن زادهabdollahi-sazman-melal1 abdollahi-sazman-melal2 abdollahi-sazman-melal3 abdollahi-sazman-melal4

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6891