• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

پیوند آل سعود با مریم رجوى، سیاستى مضحک و شکست خورده

  • کد خبر : 6506
  • 26 آگوست 2016 - 15:36

پیوند آل سعود با مریم رجوى،

سیاستى مضحک و شکست خورده

عبدالکریم ابراهیمیعزم دولت عراق بر پاکسازى کشورشان از گروههاى تروریستى در آن کشور، بالاخره دارد به ثمر می نشیند، از یک طرف داعش توسط ارتش و نیروهاى مردمى از سرزمین عراق بساط تروریستى اش برچیده میشود و از طرف دیگر فرقه تروریستى و شیطانى رجوى با همدلى و سیاست درست دولتمردان عراق از آن کشور اخراج میشوند که در این ایام اخراج تتمه هاى آنها شتاب بیشترى گرفته است.

در این میان نکته قابل توجه این است که فرقه رجوى با کمک آل سعود و همدستى تروریستهاى بعثى که در حکومت عراق نفوذ دارند، بسیارى از سران و فرمانده هان جنایتکار رجوى که در کشتار مردم ایران و عراق دست داشته و یا مستقیما آمر جنایت بوده اند و همچنین اعضاى ناراضى تشکیلات را شکنجه و سرکوب و سر به نیست کرده اند و در محاکم قضائى ایران و عراق، پرونده دارند و تحت پیگرد پلیس اینترپل قرار دارند از عراق فرارى داده اند، جانیانى که در جنایت دست هیتلر را از پشت بسته و به او زکى گفته اند و بسا جنایات هولناکى مرتکب شده اند که ثمره و آموزه آن جنایات امروز توسط داعش اجرا میشود که این جنایات قلب هر انسان آزاده اى را به درد مى آورد.

اما الان بعلت تحولات اخیر در منطقه خاور میانه، جولان دادن تروریسم بخصوص داعش در عراق و سوریه و رجوى در صحنه سیاسى و اربابان آنها در منطقه بخصوص آل سعود در کشتار مردم بیگناه و فقیر یمن به سمت تمام شدن پیش میرود و کشتى آنها به گل نشسته و دست و پا زدن و تقلا براى رهایى، آنها را بیشتر در گل فرو خواهد برد. دست به دامن هم شدن تروریستها و حامیان آنها بصورت عیان نشانگر نفس هاى آخر آنان است، اتحاد آل سعود با مریم رجوى، نمونه بلاهت بار این پیوند نامیمون است.

جالب اینکه بعد از شرکت ترکى فیصل در مراسم خیمه شب بازى مریم رجوى در بورژه پاریس و سخنرانى در آنجا و بعد از ماجراى کودتاى ناکام در ترکیه و چرخش آن کشور بر ضد سیاست قبلى خود و آل سعود، عربستان چنان از تحولات آینده به وحشت افتاده که به سیم آخر زده و با سیاستى نا پخته و بچه گانه از سر کرده ى فرنگ نشسته فرقه رجوى و رئیس جمهور باسمه اى شوراى خود خوانده مجاهدین، دعوت به عمل آورده که براى مناسک حج به عربستان تشریف فرما شوند، مضحکه اى که حتى افراد به دور از سیاست و کودکان را به خنده مى آورد، انگار که آل سعود در آخرهاى عمر پادشاهى خود هستند و درس عبرت از پیوند نامیمون صدام – رجوى، نگرفته اند. درست است که در سال ١٣۶۶ در کشتار حجاج ایرانى، خط دهنده و مشاور دستگاه امنیتى پادشاهى بوده اند، اما باید دانست که رجوى بعلت جنایاتش و روح شیطانى که در نهاد او نهفته است، نحوست دارد و با هر کس همدم شود عاقبت شومى در انتظار خواهد داشت و آل سعود با این سیاستهاى ناپخته و شرط بندى روى اسب مرده، سرنوشتى جز رسوایى و زوال براى خود رقم نخواهد زد و آینده اینرا ثابت خواهد کرد.

بهر حال تاریخ اینرا در خاطره خود خواهد داشت. همانگونه که داستان عبرت آموز دیکتاتور عراق صدام حسین با همدستى رجوى در سرکوب مردم کشورش، بیاد خواهد داشت و عبرت آموز دیکتاتورها در سرکوب مردم کشور خود خواهد بود.

„پایان“

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6506