• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

فرار یکی از سرکردگان رده بالای منافقین از کمپ لیبرتی

  • کد خبر : 6466
  • 22 آگوست 2016 - 17:15

فرار یکی از سرکردگان رده بالای منافقین از کمپ لیبرتی

منافقین

یکی از سرکردگان رده بالای گروهک تروریستی منافقین و یکی از زنان دفترمرکزی به همراه تعدادی از اعضای این گروه از کمپ لیبرتی در عراق گریختند.

به گزارش فراق نقل از  گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، «ثریا شهری» یکی از سرکردگان رده بالای تشکیلات رجوی و یکی از زنان دفترمرکزی به همراه تعدادی از اعضای این گروه از کمپ لیبرتی و سپس از عراق گریختند.

وی چندین سال به عنوان فرمانده کمپ اشرف یکی از بالاترین فرماندهان محسوب می‌شد که بصورت مخفیانه اخیراً از عراق فرار کرده است.

در سابقه‌اش مسئولیت بخش ستاد سیاسی فرقه در کشور عراق و ستادهای پشتیبانی ارتش را  به  یدک می‌کشد تا اینکه به دفتر مرکزی رجوی منتقل شده و بیش از ۲ دهه در مقام  نفر شماره یک دفتر مرکزی و شخصی رجوی، پستی که قبل از آن مریم قجر داشت در کنار او بوده است.

نام وی چون تعدادی دیگر از سرکردگان اصلی فرقه در سرشماری عراق و کمیساریا ثبت نشد و در مخفی‌خانه‌های رجوی به مدت ۱۲ سال زندانی بوده است.

ثریا شهری علیرغم  اینکه یکی از زنان رده اول فرقه است، محکوم بود که نزدیک به دو دهه زندگی مخفی در تاریک‌خانه‌های رجوی داشته، به‌طوریکه طی این مدت اجازه حضور در هیچ جمعی را هم نداشته است.

وی یکی از فرماندهان رده اول پشتیبانی در عملیات‌هایی چون مرصاد و مروارید نیز بوده و به همین علت در خیانت به مردم ایران و کشتار مردم کرد عراق نیز سهیم است و نام وی در لیست تحت تعقیب قضایی عراق و اینترپل ثبت شده است.

همچنین بنا به خبرهای رسیده از کمپ لیبرتی تعدادی از اعضای حفاظت و آشپز و دکتر مخصوص رجوی نیز اخیراً از عراق گریختند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6466