• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

منافقین ،آل سعود و بازی با «گوی های داغ»

  • کد خبر : 6364
  • 08 آگوست 2016 - 15:44

منافقین ،آل سعود و بازی با «گوی های داغ»

 Monafeghin
در چند هفته اخیر شاهد چند موج رسانه ای از سوی سازمان منافقین در کشور بودیم و با شایعه مرگ مسعود رجوی آغاز شد و با دیدار مریم رجوی و ابومازن ادامه پیدا کرد
به گزارش فراق ؛ در چند هفته اخیر شاهد چند موج رسانه ای از سوی سازمان منافقین در کشور بودیم و با شایعه مرگ مسعود رجوی آغاز شد و با دیدار مریم رجوی و ابومازن ادامه پیدا کرد. وقایع رخ داده در این موج رسانه ای بیش از آنکه واقعیت ها را نشان دهد برآن است با استفاده از احساسات اجتماعی و انزجار عمومی نسبت به فعال شدن سازمان منافقین، آنان را به وسیله دلار و رسانه به عنوان بزرگترین اپوزوسیون جهوری اسلامی ایران قرار داده و در نهایت تریبون داری اشخاصی همانند ابریشمچی و مریم رجوی در نهادهای بین المللی را به عنوان صدای مخالف و حتی ملت ایران بازنشر کنند.
آنچه در این چند ساله بیش از همه پروژه های معارضان را در خارج از کشور شکست خورده نشان داد، عدم همراهی مردم با آنان در تمامی موضوعات بوده است. حال سازمان می خواهد به عنوان تریبون مردم ایران در جهان خود را معرفی کند و با استفاده از قدرت رسانه ای آل سعود به زعم خود مقبولیت اجتماعی دولت جمهوری اسلامی ایران را غیر حقیقی نشان دهد. دقیقا این سناریو توسط همین دولت ها علیه بشار اسد رخ داد تا در داخل با فراخوان تروریست ها و تجمیع آنان، بحران داخلی ایجاد نموده و سوریه را از مسیر پیش روی خود باز نگه دارند.
هرچه خبر اهمیت بیشتری داشته باشد، قدرت تخریب بیشتری خواهد داشت و در نهایت « جمهوری اسلامی ایران » باید برود را دستور کار رسانه ای و پروپاگاندای خود قرار دهند. بر همین اساس تنها تحلیلی که در این چند روزه بایستی به آن توجه کرد رفتار « گوی های داغ» است. در این رفتار شخص نمی تواند گوی داغ را با دستانش بگیرد و مجبور است از وسیله ای استفاده کند. آل سعود با گوی های داغی به نام صدور انقلاب اسلامی در خارج از مرزها مواجه شده و اگر این گوی ها را مهار نکند، سرانجام دامن او را خواهد گرفت. بر همین اساس می خواهد با دستکش منافقین به مهار جمهوری اسلامی ایران دست بزند. اما براورد اشتباه این دولت موجب شده تا سازمان پر مشکل و متلاشی منافقین را به عنوان ابزار مهار استفاده کند. گروهی که از اخرین عملیات آنان برای بسیج اجتماعی نزدیک به سه دهه گذشته و حتی نتوانستند گروه های اجتماعی را در چهار زبر با خود همراهی کنند و به کرمانشاه برسند.
بنا بر نوشته پایگاه خبری البرزبان،از منظر فوق دیدار محمود عباس رئیس دست نشانده آل سعود در تشکیلات خود گردان که نهاد زیر مجموعه اش بارها و بارها با همکاری شاباک و امان ( دو نهاد اطلاعات داخلی و ارتش رژیم اشغال گر قدس) نیروهای مقاومت در سرزمین های اشغالی را در شناساسی و تحویل دادگاه نظامی اسرائیل داده اند، اهمیتی ندارد اما به واقع عامل دست نشانده تری همانند محمود عباس نمی توانست با مریم رجوی دیدار کند. از سوی دیگر این گروه میخواهد بزرگترین آرمان انقلاب اسلامی در خارج از کشور را با حاشیه همراه کند. هدف اصلی جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرز ها مبارزه با اسرائیل و آزاد سازی قدس شریف است. دیدار منافقین با محمود عباس در واقع طرح مهار گوی داغ فلسطین بود تا از این منظر بتواند عملیات روانی خود را کامل کند.
متاسفانه در داخل نیز این مسئله بزرگ نمایی می شود. سازمان از هر روشی که بتواند خود را بزرگ نشان دهد استفاده میکند. این سازمان به سراغ فلسطین رفت تا خود را همانند فلسطینی های در تبعید نشان دهد و از این منظر علیه ایران استفاده کند. بایستی هوشیار بود و دانست سازمان فاقد وجاهت پرداخت خبری است و این سازمان هر روز بیش از گذشته انسداد گفتمانی و فکری خود را نشان می دهند.

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6364

نوشته های مشابه