• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

شکست خفت بار ؛ رجوی داعشی در بغداد و پاریس

  • کد خبر : 6081
  • 24 جولای 2016 - 22:00

شکست خفت بار ؛ رجوی داعشی

در بغداد و پاریس

 

محمد رزاقیدر ۲ هفته گذشته اتفاقاتی در بغداد و پاریس افتاد که هر کدام مایه ابرو ریزی و شکست خفت بار ؛ رجوی داعشی در پی داشت .

رجوی داعشی برای رسیدن به اهداف پلیدش در حضور ارباب جدیدش و برای قدرت نمائی و اینکه ادعا کند فرقه اش خیلی مهم می باشد که رژیم ایران به مقرشان دراطراف بغداد حمله موشکی می کند نیاز به خون ریزی داشت تا ادعای خودش را ثابت کند به همین خاطر سناریو حمله موشکی به کمپ لیبرتی را طراحی و به اجرا در آورد .

۴ روز مانده به شوء مریم قجر در سالن بورژه پاریس رجوی داعشی با یک سناریواز پیش طراحی شده و ضد بشری یک حمله موشکی با همکاری داعشی های البغدادی و پس مانده های حزب بعث در عراق ترتیب داد تا با شلیک چند موشک یک کشتاری در کمپ لیبرتی رخ بدهد عده ای از اعضاء نگون بخت کشته و زخمی شوند تا مریم قجر داعشی بر روی سن هم قدرت نمائی کند هم سوژه تبلیغاتی برای مطرح کردن داشته باشد .

خوشبختانه این توطئه کثیف و پلید رجوی به واقعیت نپویست و کسی در کمپ لیبرتی کشته نشد و طبق معمول عده ای از اعضاء نگون بخت زخمی شدند و سران فرقه رجوی داعشی از اعلام اسامی زخمی شده ها خود داری کردند .

علت اینکه سران فرقه رجوی داعشی از اعلام اسامی زخمی ها خود داری می کنند کاملآ روشن است !

رجوی داعشی به خوبی می داند در صورتیکه اسامی زخمی شده ها اعلام شود باز معلوم خواهد شد که موشکهای شلیک شده فقط به مقر و محل استقرار اعضاء نگون بخت اثابت کرده و طبق نقشه و طرح رجوی داعشی برای تابلو و قاب عکسهای روی دیوار شوء مریم قجر داعشی عکس اعضاء نگون بختی که می بایست کشته شوند نیاز بود .

خوشبختانه در این حمله طراحی شده رجوی داعشی کسی کشته نشد و بدین صورت طرح رجوی داعشی شکست خورد و دست مریم قجر داعشی برای اویزان کردن قابهای عکس ها خالی ماند .

رجوی داعشی همچنین قصد داشت همزمان با پرده برداری از ارباب جدیدیش به صورت رسمی ( ترکی الفیصل ) در شوء مریم قجر داعشی ادعا کند علاوه بر جنگ طلبان امریکائی ؛ نماینده گان و لابی های اسرائیلی و ضد ایرانی در میان شیوخ مرتجع عرب هم پشتوانه دارد !

حضور ترکی الفیصل در شوء مریم قجر داعشی و اعلان مرگ رجوی از طرف ترکی الفیصل تمام سناریو رجوی داعشی به هم زد و نه تنها رجوی داعشی نتوانست از حضور ارباب جدیدش ان بهره و تبلیغات خوش خیالانه خود را بهره برداری کند بلکه تمامآ بر ضد نیات رجوی داعشی پیش رفت و مایه سر افکندگی مریم قجر داعشی و سران فرقه شد .

اعلان مرگ رجوی داعشی از طرف ترکی الفیصل انهم در شوء مریم قجر روی سن همچون گرز محکم بر سر مریم قجر داعشی و سران فرقه سر گیجه ای بوجود اورده که سران فرقه هنوز هم نتوانسته اند به خود آیند و در مقابل یک سوال مشخص که ایا رجوی مرده است به پرت و پلا گوئی روی اروده اند !

حضور ترکی الفیصل در شوء مریم قجر داعشی باعث شد تا مزدوری رجوی برای مرتجع ترین طیف حاکم در منطقه که منبع تولید داعش و تروریستهای وحشی می باشد علنی شود و انچه را جدا شده گان از فرقه رجوی سالها می گفتند که رجوی داعشی مزدور شیوخ مرتجع عرب منطقه و موساد هست به اثبات برسد .

بدین سان رجوی داعشی نه تنها نتوانست از حضور ترکی الفیصل بهره برداری تبلیغاتی لازم را بکند بلکه حضور ترکی الفیصل عمق مزدوری و جیره خوار بودن رجوی داعشی اشکار کرد و مایه شرم ساری و خفت و خواری رجوی داعشی شد .

همچنین رجوی داعشی قصد داشت با ترتیب دادن حمله موشکی به کمپ لیبرتی ولو شده به مدت کوتاهی خروج اعضاء از کمپ لیبرتی در عراق به صورت تعلیق در اورد .

اما هفته پیش ۷۵ تن از اعضاء فرقه رجوی داعشی به البانی منتقل شدند البته در میان این عده کسانی هم هستند که تهدیدی هستند برای امنیت هر کشوری که این افراد حضور دارند .

از جمله در میان انتقالی های هفته پیش نام علیرضا امام جمعه تروریست و شکنجه گری که با نام مستعار رضا امامی و تروریست دیگری بنام رضا حسینی به الیانی منتقل شده اند که هر ۲ این تروریستها در عملیاتهای تروریستی و کشتار مردم شرکت مستقیم داشتند و در ساخت و بکار گیری بمبهای گوناگون اموزش دیده گارد جمهوری و فدائیان صدام می باشند و مطمئن مریم قجر داعشی برای بکار گیری این افراد در اروپا به زودی انها را از البانی بصورت قاچاق به اروپا منتقل خواهد کرد .

پاریس : محمد رزاقی

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6081

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود