• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

گزارش فراق از تکاپوهای اخیر منافقین

  • کد خبر : 6024
  • 17 جولای 2016 - 19:48

گزارش خبری تحلیلی فراق

از تکاپوهای اخیر منافقین برای زنده ماندن

داعش و منافقین دو لبه یک چاقو

Maryam+Rajavi+Daesh + Aboobakr
فراق: انعقاد عهد و پیمان بین عربستان و گروهک منافقین با حضور برخی از افراد و به ویژه مریم رجوی مدعی بر حرکت عربستان در راستای برنامه های منافقین برای زنده ماندن است.

گروهکی تروریستی که عامل قتل عامل و ترور بیگناهان بسیاری بوده اند و از هیچ جنایتی حتی سوزاندن آدم های زنده و سر بریدن آنها چشم پوشی نکرده اند. اقداماتی که اگر پرونده سیاه منافقین را هم مرور کرده و یک به یک ورق بزنیم، می بینیم و شاهد شباهت های بسیاری میان این دو که هر دو نیز تحت حمایت های عربی و غربی هستند، خواهیم بود و به نوعی می توان گفت لبه های یک چاقو هستند.

Daesh
عربستان حامی داعش و منافقین

بسیاری از کارشناسان بر این مساله که عربستان یکی از تامین کنندگان اصلی سلاح داعش در جنگ نابرابر با سوریه است، اعتقاد دارند.

کشوری که این روزها خبر اعلام حمایتش از منافقین درجهت تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی ایران،حواشی و اظهار نظرات زیادی به دنبال داشته است و البته درحادثه شهر «نیس» دامن خودشان را نیز آلوده کرد.

یکی از محورهای اصلی این نشست در خصوص برنامه های این دولت علیه ایران و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب بوده و شاید یکی از مهم‎ترین پیام‎های این نشست، را می توان رویارویی آشکار عربستان با نظام و مردم جمهوری اسلامی دانست.

شایدبتوان گفت انگیزه دیگرعربستان ازنزدیک شدن به گروهک ورشکسته بهره‌گیری از توان اطلاعاتی و افراد وابسته به سازمان مجاهدین درداخل کشور برای افزایش ضریب امنیتی اقدامات تروریستی احتمالی تکفیری‌ها در منطقه است.

RajaviDaesh-Faragh-ngo
به گزارش فراق، نقطه تمایز این نشست با سایر نشست‌های منافقین این بود که دراین همایش ترکی فیصل، رئیس سابق استخبارات عربستان سعودی ویک هیئت سیاسی از بحرین نیز حضور داشته و اقدام به سخنرانی کردند؛ این هیئت و ترکی فیصل در این نشست بر ادامه عملیات تروریستی علیه ایران تأکید کرده ومنافقین را گزینه مناسب جهت مبارزه با نظام جمهوری اسلامی ایران دانستند.

به عبارت دیگر افراد و مسئولانی از سایر کشورها از منافقین برای مبارزه علیه ایران دعوت کرده وآن‌ها را تشویق به بر هم زدن امنیت ایران کردند؛‌ این اقدام از آنجایی که فعالیت علیه حاکمیت یک کشور توسط کشورهای دیگر تلقی می‌شود مغایر با قوانین بین‌المللی است.

فارغ از اعتراضات گسترده‌ای که به دولت فرانسه برای برگزاری چنین نشستی شد،‌ ریشه‌یابی این نشست و تلاش عربستان برای نزدیکی بیشتر با منافقین می‌تواند تا حدی نقشه‌های خرابکارانه منافقین برای ایران را مشخص کند.

گروهک تروریستی منافقین تنها در ابتدای فعالیت خود توانست بدون کمک از قدرت‌های دیگر، اقدامات تروریستی خود علیه جمهوری اسلامی ایران را پیگیری کند؛ بعد از افشای ماهیت این گروهک تروریستی وریزش نیروهای آن، این گروهک با کمبود زیاد نیرو مواجه شدو توان مالی آن به سرعت کاهش یافت.

در سال‌های ۵۹ تا ۶۸ این گروهک مهم‌ترین دشمن ایران را صدام دانست و از آنجایی که صدام وارد جنگ با ایران شده بود با نزدیک شدن به صدام و کمک به حزب بعث عراق،‌ توانست پایگاه‌های خود در عراق را شکل دهد و از طرف دیگر ضربه‌های خود را به ایران بزند.

گروهک منافقین بعد از اخراج از اردوگاه اشرف و بیرون رانده شدن از کمپ لیبرتی توسط نیروهای ارتش عراق،‌ از نظر پشتیبانی مالی و نیروی انسانی به شدت تضعیف شدند و درحال حاضر برای ادامه حیات و حفظ موجودیت خودنیازمندجذب حمایت‌های مختلف از سوی دشمنان ایران است.

به گزارش فراق؛ به نقل از پارس نیوز، جعفر قناد، کارشناس مسائل بین‌المللی در این خصوص معتقداست:

«منافقین در حال حاضر چیزی برای ازدست دادن ندارند و به شدت تضعیف شده‌‌اند،‌ آن‌ها برای جلب‌توجه نیازمند ثبت جنایت‌های جدید در کارنامه خود هستند.»

قناد درخصوص گرایش منافقین به عربستان می‌گوید:

«منافقین اگر نتوانند به‌صورت عملی اقدامی علیه ایران انجام بدهند،‌ با توجه به رسوا شدن مرگ مسعود رجوی،‌ عملاً به تاریخ می‌پیوندند و از همین رو باید در جبهه‌ای جدید که هم توان مالی بالا و هم انگیزه دشمنی با ایران را داشته باشد فعالیت‌های خود را آغاز کند».

هرچند این کارشناس مسائل منطقه معتقد است این نشست منافقین بیشتر حکم یک مانور را دارد، اما برخی از کارشناسان می‌گویند سابقه منافقین نشان می‌دهد که در بحران‌ها و ناامنی‌های کشور یکی از عوامل مؤثر در بحران‌زایی، این گروهک بوده است.

بهره‌گیری عربستان از توان اطلاعاتی منافقین و توان عملیاتی تکفیری‌ها

گروهک منافقین در ایران جاسوس‌هایی دارند که به خوبی می‌توانند خبرهای مورد علاقه عربستان را جمع‌آوری کنند و این می‌تواند به موفقیت اقدامات تروریستی عناصر تکفیری در ایران کمک بسیاری کرده و از دستگیری های آن‌ها قبل از هر اقدامی – که چندین مورد آن در سال اخیر رخ داده است- جلوگیری کند.

از این رو محور غربی عربی عبری در صدد است با تلفیق توان اطلاعاتی و جاسوسی سازمان مجاهدین (با توجه به ایرانی بودن اعضای ای گروهک و انگیزه وطن‌فروشی منافقین) با توان عملیاتی تکفیری‌ها، برنامه‌های تروریستی پیچیده‌تری را در ایران پیگیری کنند.

در چنین شرایطی است که منافقین می‌توانند توان جاسوسی خود را دوباره برای هم‌پیمانان خود در منطقه اثبات کنند؛ چرا که بعد از ترور دانشمندان هسته‌ای باهمکاری رژیم غاصب صهیونیستی منافقین اقدام عملیاتی معارضانه دیگری را در کارنامه خود نداشته‌اند.

DaeshNatenyahoo
منافقین به جایی رسیده‌اند که امیدی به آینده سیاسی خود ندارند و از آنجایی که توان حل بحران‌های پیش آمده برای خود را ندارند، به ناچار با دشمنان ایران پیمان می‌بندند امااین اقدام آن‌ها هر روز چهره سیاسی‌شان را منفورتر می‌کند و این برایشان که آینده ایران را از آن خود می‌دانند بسیار بد است اما چاره‌ای به جز این ندارند.

واقعیت این است منافقین دیگر امیدی به آینده سیاسی خود ندارند و به ناچار دست به دامان دشمنان ملت ایران شدند اما به خوبی می دانند دیگر کور سوهای حیاتشان رو به خاموشی و نابودی است .

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6024