• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

جریانی که دامان فرانسه را بازهم خون آلود خواهد کرد

  • کد خبر : 6014
  • 15 جولای 2016 - 21:20

هشدار فراق به مواضع دوگانه فرانسه درباره تروریستها:

جریانی که دامان فرانسه را بازهم خون آلود خواهد کرد

1747132_921
سایت فراق با محکومیت حادثه تروریستی شب گذشته در شهر نیس فرانسه به مواضع دو گانه کشور فرانسه درباره گروهک منافقین هشدارداد.

حادثه نیس یک اقدام “تروریستی وحشتناک” است که ازنشانه های حمایت کشورفرانسه از تروریستهای چون القاعده ، داعش و گروهک منافقین به سرکردگی مریم رجوی است.

RajaviDaesh-Faragh-ngo
چندی پیش علی رغم اعتراض شدید ایران و خانواده های اسیران فرقه رجوی به نشست منافقین در پاریس، وزارت خارجه فرانسه دراظهاراتی متناقض اعلام کرده بود که این کشور هیچ ارتباطی با گروهک مذکور ندارد.

وزارت خارجه فرانسه در حالی اعلام کرد این کشور هیچ ارتباطی با منافقین برقرار نکرده و این گروهک را سازمانی «غیر دموکراتیک» و «طرفدار خشونت» می‌داند که شنبه گذشته پاریس پایتخت فرانسه میزبان جشن تعدادی از اعضای گروهک منافقین بود و به دنبال آن شب گذشته در روز جشن ملی فرانسه چنین اتقاق وحشتناکی افتاد.

سایت فراق پیشتر نیز به برگزاری این تجمع توسط کسانی که دست‌شان به خون مردم ایران آغشته است، با صحنه گردانی پدر و پایه گذار گروهک‌های تروریستی همچون طالبان القاعده و داعش و شریک صهیونیست‌ها در خاک فرانسه هشدار داده بود اما در عین حال حمله تروریستی با کامیون مملو از اسلحه و نارنجک به مردم در شهر نیس در فرانسه با ۸۰ کشته در سالروز جشن ملی فرانسویان نشان داد که فرانسه نیازمند آگاهی و بیداری است.

به گزارش فراق ، فرانسه یک دهه پیش در گنجاندن نام شورای ملی مقاومت در فهرست تروریستی اتحادیه اروپا فعال بود اما این اقدام در دادگاه تجدید نظر عدالت اروپا لغو شد.

ایالات متحده نیز نام این شورا را برای مدت چند سال در فهرست تروریستی خود گنجانده بود اما بعدها این گروه را از این فهرست خارج کرد.

پلیس فرانسه در گذشته به تشکیلات این شورا حمله کرده و حتی مریم رجوی را دستگیر و تسلیحات و اسناد آن را مصادره کرد ولی بعدها به دلایل نامعلوم آنها را آزاد گذاشت.

خانواده های اسیران فرقه رجوی ، تروریست و خشونت طلب خواندن گروهک منافقین را توسط فرانسه به تنهایی کافی ندانسته و خواهان برچیده شدن ریشه آنها هستند.

In this video grab taken Thursday July 14, 2016, ambulances and Police cars are seen after a truck drove on to the sidewalk and plowed through a crowd of revelers who’d gathered to watch the fireworks in the French resort city of Nice. Officials and eyewitnesses described as a deliberate attack. There appeared to be many casualties. (BFMTV via AP)

1747133_611

290b85c3-e78a-4a31-9fd7-62695aaf0874

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6014