• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

گزارشی از گردهمایی ایرانیان و فعالان حقوق بشر در پاریس

  • کد خبر : 601
  • 01 ژانویه 2015 - 8:01

روز شنبه ۲۱٫۰۶٫۲۰۱۴ در شهر پاریس آکسیون و تجمع بزرگی توسط ایرانیان , انجمنها و فعالان حقوق بشری , خانواده های قربانیان فرقه و جدا شده های فرقه رجوی علیه خشونت و تروریسم توسط فرقه تروریستی رجوی برگزار گردید که مورد توجه ایرانیان مقیم فرانسه و مردم فرانسه قرار گرفت .rajavi

شرکت کنندگان در این آکسیون بروشورهایی را به زبانهای فرانسه و انگلیسی بین مردم فرانسه پخش کردند که در آن ماهیت تروریستی فرقه و رهبری آن در اورسورواز را روشن می کند . مدافعان حقوق بشر و خانواده های قربانیان در این آکسیون از دولتمردان و سازمانهای حقوق بشری درسراسر دنیا به طور خاص در فرانسه خواهان اقدام عملی برای خارج کردن و انتقال ۳۰۰۰ گروگان و اسیر توسط رهبران فرقه در لیبرتی (عراق) شدند , همینطور شرکت کنندگان حمایت و همکاری تهوع آور فرقه تروریستی رجوی از گروه جنایتکار و قاتل داعش را محکوم کردند.

همکاری و حمایت از گروه جنایت کار داعش و معرفی کردن آنها به عنوان انقلابیون در حالی که تمامی دنیا جنایتهای این گروه را محکوم می کند نشانه آن است که فرقه رجوی هرگز دست از خشونت بر نمی دارد و خطر این گروه برای کل دنیا بیش از گروههای تروریستی مثل داعش و …. است .

در قسمتی از برنامه نماینده هایی از انجمنهای حقوق بشری مختلف به سخنرانی در رابطه با ماهیت تروریستی فرقه پرداختند , سخنرانان این برنامه ضمن محکوم کردن حمایت و همکاری فرقه رجوی با گروه جنایتکار داعش یادآور شدند که ماهیت فرقه رجوی همانند گروه داعش خشونت , جنگ , آدم کشی , خیانت و جنایت است و از ۳۰ خرداد ۶۰ که رجوی روز خشونت و ترور اعلام کرد تا به الان این سازمان در پرونده خود کوله باری از خشونت و ترور و آدم کشی و همکاری و حمایت از قاتلین , خیانت به ایران و ایرانی و … را دارد و با جشن گرفتن هر ساله آن نشان می دهد که ماهیت این گروه تروریستی جز این نیست و هرگز از خیانت و برادر کشی دست بر نمی دارند.

هر ساله فرقه رجوی با جمع کردن آفریقاییها , پناهندگان , دانشجویان کشورهای رومانی و لهستان و …. و با وعده دادن یک مسافرت در پاریس و شام و ناهار مجانی از پولهای اهدایی صدام حسین , آنها را به پاریس می آورند تا برای کسانی همانند اسراییل و عربستان و آمریکا و … دم تکان داده و آمادگی خیانت خود به ایران و ایرانی را اعلام کنند و مشتی ازلهستانیها و آفریقاییها و … را حمایت مردم ایران از این گروه اعلام کند . ولی سالیان است که بی دنبالگی و نفرت ملت ایران از این گروه تروریستی بر دنیا روشن شده است و هر ساله شاهد نابودی بیشتر و بیشتر این گروه خائن هستیم .rajavi 4

در این مراسم مادر رضوان ( خانم رابعه شاهرخی ) مادری که ۳ فرزندش قربانی مطامع کثیف رجوی شده اند سخنرانی کردند و از مادران و پدرانی که چشم انتظار دیدار فرزندان خود که رجوی آنها را به گروگان گرفته است هستند یاد کردند و گفتند :

من تنها مادر ۳ فرزند شهید خود نیستم , همه آن بچه هایی که رجوی آنها را فدای مطامع پلید خود کرد را فرزندان خودم می دانم , همه آن بچه های اسیری که در لیبرتی رجویها آنها را به گروگان گرفته اند تا در موقع نیاز رجوی آنها را به کشتن بدهد را بچه های خودم و عزیزان خودم می دانم . ایشان ضمن همدردی با خانواده هایی که سالیان است در تلاش هستند که تنها دقایقی عزیزا ن خود را دیدار کنند ولی رجوی اجازه نمی دهد گفتند در مقابل جنایت و ظلم رجوی نباید نا امید شد و همه ما باید تمام توان خودمان را به کار بگیریم تا بچه های اسیرمان را از چنگ او در بیاوریم و این کار شدنی است چرا که فرقه رجوی هر روز بیش از پیش در حال نابودی است و ظلم و ستم پایدار نیست .

در روزهای آینده گزارشات تکمیلی از این اجلاس و آکسیون اعضای جداشده در پاریس به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.rajavi 2  rajavi 23

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=601

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی