• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فرضیه های مرگ یک ابلیس

  • کد خبر : 6009
  • 14 جولای 2016 - 17:38

فراق بررسی می کند:

فرضیه های مرگ یک ابلیس

۱۳ سال نحس از بی خبری مسعود رجوی

Marge rajavi Eblisفراق:ترکی الفیصل شاهزاده سعودی ورئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در سخنرانی خود در اجتماع سالانه حامیان گروهک منافقین در«پاریس»، چندین بار از لفظ «فقید» و «درگذشته» برای اشاره به رجوی استفاده کرد.

نشست سالانه منافقین با حضور سیاست مداران غربی و مدعیان حقوق بشر برگزار شد.

منافقین همه ساله برای نشان دادن حضور پرشور در این تجمع از پابرهنگان و کارتون خواب های خیابان های پاریس استفاده کرده و با دادن وعده پوول و غذا و امکانات اندک آنان را برای حضور در این نشست ترغیب می کنند.

اسامی شرکت کنندگان در نشست سالانه منافقین
اسامی شرکت کنندگان در این گردهمایی عبارت است از: رییس سابق استخبارات عربستان؛ لوییس فری رئیس سابق اف.بی.آی؛ مایکل موکیزی وزیر سابق دادگستری آمریکا؛ نیوت گینگریچ رئیس پیشین کنگره آمریکا و کاندیدای ریاست‌جمهوری؛ تام ریج، اولین وزیر امنیت داخلی آمریکا؛ جان بولتون نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل؛ جولیو ترتزی وزیر خارجه سابق کانادا؛سیداحمدغزالی نخست‌وزیرپیشین الجزایر؛محمداللحام نماینده پارلمان فلسطین؛صالح القلاب، وزیرپیشین تبلیغات اردن؛ رابرت جوزف،از معاونان پیشین وزارت‌خارجه آمریکا؛ خانم فرانسیس تاونزند مشاورپیشین رئیس‌جمهور آمریکا؛ پاندلی مایکو نخست‌وزیراسبق آلبانی؛فیلیپ کراولی سخنگوی سابق وزارت‌خارجه آمریکا؛ارتشبدجیمزکانوی،سی وچهارمین فرمانده نیروی تفنگداران دریایی آمریکا؛ چاک والد، معاون فرمانده ارتش آمریکا؛ و جمعی از نمایندگان مجلس انگلیس و فرانسه و آمریکا و سعید عابدینی کشیش تازه آزاد شده!

پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر فرار سرکرده منافقین از عراق به عربستان، پس از حمله آمریکا به این کشور، منتشر شده بود.

برخی رسانه ها گزارش دادند که سرکرده گروهک منافقین، از فروردین سال ۱۳۸۲ یعنی درست از زمان حمله آمریکا و هم پیمانانش به عراق تاکنون، هیچ گونه حضوری در مجامع عمومی نداشته و حتی تصاویر جدیدی نیز از وی منتشر نشده است.

این موضوع سبب شد تا بسیاری مدعی شوند که «رجوی» در حمله جنگنده های آمریکایی به اردوگاه اشرف، در خلال حمله علیه صدام، به همراه ۲۰ تن دیگر از اعضای این گروهک از بین رفته است.

اکونومیست در سال ۲۰۰۹ نوشت:

از زمان اشغال خاک عراق توسط نیروهای آمریکایی اطلاع دقیقی از وضعیت مسعود رجوی در دسترس نیست و کسی از زنده یا مرده بودن او خبر ندارد هر چند که اکثریت عقیده دارند که او زنده نیست.

عده ای نیز می گفتند رجوی مشاعرش را از دست داده و در اردن بسر می برد و به همین دلیل است که این سال ها مریم قجر عضدانلو (معروف به مریم رجوی) به عنوان مسئول این گروهک در اجلاس های متعدد شرکت می کند و سخنگوی این سازمان تروریستی است.

Rajavi_25
مسعود رجوی کیست؟

مسعود رجوی در سال ۱۳۲۷ در طبس به دنیا آمد. وی تحصیلات ابتدایی را در دبستان فارابی کاشمر به پایان رساند و از دبیرستان دانش بزرگ نیا در مشهد دیپلم ریاضی گرفت.

در سال تحصیلی ۱۳۴۵–۴۶ در رشته حقوق سیاسی دانشکده حقوق دانشگاه تهران پذیرفته شد و در خردادماه ۱۳۵۰ موفق به اخذ لیسانس گردید.

رجوی در سال ۱۳۴۶ در سن ۱۹ سالگی به عضویت سازمان مجاهدین درآمد.

وی تا سال ۵۰ سمت بالایی در سازمان نداشت.

اما پس از انقلاب وی با رأی ندادن به قانون اساسی و دعوت از همراهان خود برای این کار اولین مخالفت ها را با نظام اسلامی بروز داد.

در ۳۰ خرداد سال ۶۰ مسعود رجوی تلاش کرد با کشاندن تمام هواداران خود به خیابان‌ها در حمایت از بنی صدر مقابل نظام اسلامی بایستد؛

اما پس از آنکه امام خمینی در پی رای عدم کفایت به بنی صدر، فرمان عزل بنی‌صدر را امضا کرد، مسعود رجوی به همراه وی از تهران با لباس زنانه به پاریس گریخت.

در این حین مسعود رجوی پایگاه فرماندهی سازمان منافقین را در فرانسه قرار داده بود؛ اما پس از مدتی دولت فرانسه به مسعود رجوی برای خروج از خاک فرانسه فشار آورد.

با اخراج از فرانسه رجوی به دامان صدام گریخت و با دادن وعده‌هایی به رهبر دیکتاتور عراق راهی این کشور شد تا دور جدیدی از تروها وعملیات‌های مسلحانه علیه نظام جمهوری اسلامی را سازماندهی کند.

شرط دولت ایران برای بهبود روابط با فرانسه
آیت الله ری شهری وزیر اسبق اطلاعات کشورمان در کتاب خاطرات سیاسی خود، درباره انتقال رجوی از فرانسه به عراق می نویسد:

«با روی کار آمدن دولت گلیست‌ها در فرانسه میل دولت آن کشور به بهبود روابط با ایران افزایش یافته و هیئت‌هایی از طرفین از دو کشور دیدار کردند.

 

شرط دولت ایران برای بهبود روابط با فرانسه اخراج مجاهدین بوده ‌است.

دولت فرانسه نهایتاً ضرب الاجلی برای خروج رجوی تعیین می‌کند.»

به گفته ری شهری دولت‌های اتریش و اسپانیا و برخی دولت‌های دیگر خبر درخواست پناهندگی رجوی و رد آن را به دولت ایران اعلام کرده بودند و همزمان دولت ایران در تلاش بود با استفاده از پلیس بین‌الملل وی را بازداشت و به ایران منتقل کند.

وی می‌نویسد که «منافقین ابتدا قصد رفتن به سوئیس را داشتند؛ اما پس از آنکه از قصد دولت ایران برای همکاری با اینترپل مطلع شدند راه عراق را در پیش گرفتند.»

مسعود رجوی به همراه تعداد کثیری از اعضای فرقه اش در ۱۷ خرداد ۱۳۶۵ وارد بغداد شدند و مورد استقبال رسمی معاون رئیس‌جمهور وقت عراق قرار گرفت.

 

رجوی پس از استقرار در عراق و حمایت همه جانبه از وی توسط صدام، گروهی مسلح تحت عنوان «ارتش آزادی‌بخش ملی» را تشکیل داد.

 از این تاریخ به بعد رجوی و گروهش به طور کامل در اختیار دستگاه اطلاعاتی عراق قرارگرفتند و به مجری بی‎چون و چرای اوامر صدام تبدیل شدند که البته تحت حمایت مالی، پشتیبانی و تبلیغی صدام نیز قرار داشتند.

یک هفته پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت سازمان ملل از سوی ایران، سازمان منافقین به رهبری رجوی در ۳ مرداد ۶۷، عملیاتی با نام «فروغ جاویدان» (مرصاد) را در تجاوز به مرزهای ایران آغاز کرد. در این عملیات که چهار هزار نفر از نیروهای سازمان در آن شرکت داشتند، نیروهای سازمان با استفاده از تسلیحات اهدایی صدام و دیگر کشورهای عربی، از سر پل ذهاب و اسلام آباد غرب آغاز کردند.

نیروهای سازمان به زعم خود قصد داشند در مدت ۳۳ ساعت و در ۵ مرحله، خود را به تهران برسانند، ولی با مقاومت رزمندگان اسلام مواجه شدند و و با هلاکت بسیاری از نفرات منافقین شیرازه این گروه از هم پاشید.

کارنامه سیاه منافقین در رویارویی با نظام اسلامی

ـ انفجار در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی از اقدامات این سازمان است که در آن آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از مسئولان نظام به شهادت رسیدند.

ـ روز ۸ شهریور ۱۳۶۰، نیز محمدعلی رجایی که به دنبال عزل بنی‎صدر به ریاست جمهوری انتخاب شده بود و محمد جواد باهنر نخست وزیر در اثر انفجار بمب در محل دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند. این بمب توسط یک عنصر نفوذی سازمان به نام مسعود کشمیری کار گذاشته شده بود.

ـ طی دو سال ۱۳۶۰ و۱۳۶۱ تعداد ۳۶۶ مورد ترور مردم عادی در استان تهران توسط اعضای سازمان مجاهدین انجام شد. ۵۳ درصد از این افراد کارمند نهادهای دولتی بودند که ۳۶درصد آنها شاغل در سپاه، ارتش، بسیجی و شهربانی بودند.

بنابراین بقیه۶۴درصد ترورشدگان مردمی دارای مشاغل غیرنظامی و آزاد بودند که تنها جرم آن‌ها داشتن ظاهری حزب‎اللهی یا قرار گرفتن در تیررس تیم‌ها‌ی شکار سازمان مجاهدین بوده است.

ـ تیم‌ها‌ی ترور سازمان ائمه جمعه را نیز هدف قرار دادند و شخصیت‌ها‌یی مانند آیت‌الله صدوقی (امام جمعه یزد)، آیت‎الله دستغیب (امام جمعه شیراز)، آیت‌الله مدنی (امام جمعه تبریز) را مظلومانه به شهادت رساندند.

ـ در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، این سازمان با استخبارات عراق، همکاری تنگاتنگی داشته و ماموریت‌های اطلاعاتی را برای عراقی‌ها در خاک ایران به انجام می‌رسانده است.

ـ در سال۱۳۷۷ موج جدیدی از تخریب و ترور به دستور صدام توسط سازمان مجاهدین در ایران آغاز گشت. در اول شهریور آن سال، سید اسدالله لاجوردی دادستان اسبق دادگاه‌ها‌ی انقلاب و رئیس سابق سازمان زندان‌ها‌ توسط دو تروریست اعزامی سازمان مجاهدین خلق به شهادت رسید.

ـ در ۲۱ فروردین ۱۳۷۸ طی یک اقدام تروریستی دیگر، سرلشگر صیاد شیرازی به شهادت رسید.

ـ پس از جنگ خلیج‌فارس، منافقین در سرکوب قیام مردم جنوب عراق و نیز در سرکوب مردم کرد، شرکت فعال داشتند و به مثابه گارد خصوصی صدام عمل می‌‎کردند.

رفتار وحشیانه و قساوت‎آمیز آنان در این عملیات چنان بوده که مردم عراق اعم از شیعه و کرد، ارتش و سازمان استخبارات عراق را فراموش کرده‌اند ولی مجاهدین خلق را فراموش نکرده‌اند و کینه‌ای فراموش نشدنی از آنان به دل دارند.

ـ گروهک تروریستی منافقین در جریان آشوب‌های سال ۸۸ و ۸۹ از حامیان و همراهان نزدیک جریان آشوب داخلی بود. آنان به ویژه در اغتشاشات روز عاشورای ۸۸ و ۲۵ بهمن ۸۹ حضور فعال و علنی همپای آشوبگران داشتند.

ـ مریم رجوی، در هفته‌های پایانی سال ۸۹ چندین بیانیه در حمایت از میرحسین موسوی، مهدی کروبی و آشوب طلبان داخلی صادر کرده و هدف آنان را با مجاهدین خلق مشترک دانست.

آیا مسعود رجوی به درک واصل شد؟

اشارات صحبت های ترکی الفیصل مجددا گمانه زنی ها برای زنده نبودن مسعود رجوی را تقویت کرد؛ در حقیقت به هلاکت رسیدن «مسعود رجوی» و گمانه زنی ها در این زمینه ریشه در اتفاقات سال ۲۰۰۳ میلادی و پس از آن دارد که شواهد نشان می دهد مسعود رجوی در برهه ای حتی با فایل صوتی هم نتوانسته با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. همچنین برخی نیز حمله موشکی به پایگاه اشرف را علت کشته شدن «مسعود رجوی» می دانند و گفته شده که رجوی را در پاریس به خاک سپرده اند و قبر وی در آنجاست.

۴ فرضیه برای مرگ مسعود رجوی

یک عضو سابق گروهک تروریستی منافقین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون اظهارات روز گذشته ترکی الفیصل درباره سرکرده گروهک تروریستی منافقین در اجتماع پاریس گفت: ترکی بن فیصل وزیر سابق اطلاعات عربستان سعودی در گردهمائی مریم رجوی در بورژه پاریس دو بار در تجلیل از مسعود رجوی عنوان فقید را استفاده کرد و بعد از آن دیگر خبری نبود.

وی در توضیح اظهارات وزیر سابق اطلاعات عربستان سعودی اظهار داشت: چند حالت وجود دارد. اول اینکه او اشتباه لفظی کرده باشد. دوم اینکه او از مرگ مسعود رجوی به عنوان رئیس اطلاعات سابق عربستان اطلاع داشته و گاف داده است. سوم اینکه مسعود رجوی مرده است و می‌خواهند به این طریق شرایط را برای اعلام مرگ او آماده کنند. چهارم اینکه یک شگرد تبلیغاتی برای مطرح کردن مسعود رجوی باشد که فراموش نشود چون الان به شدت مطرح شده است.

کودتای مریم و تسویه حساب درون سازمانی
اما گزینه دیگری که برای علت عدم دسترسی به مسعود مطرح بوده، این است که وی توسط مریم رجوی یا افراد دیگر درون سازمان تسویه حساب درونی شده باشد.
مطرح کنندگان این گزینه بر این باورند که به سبب تنفر مردم ایران از مسعود رجوی با نظر حامیان غربی این گروهک وی در تسویه ای داخلی که به «کودتای مریم» موسوم شده، از رهبری این گروهک خلع شده و از سال ۸۲ به بعد این مریم رجوی بوده که رهبری منافقین را بر عهده گرفته است.

اما درباره اینکه سرنوشت مسعود رجوی چه شده، اطلاعات ضد و نقیضی به دست آمده؛ نخست اینکه گفته می شود رجوی در این تسویه از بین رفته، اما به سبب بسته بودن دایره تسویه کنندگان، مرگ وی افشا نشده و این گونه وانمود شده که رجوی به سبب ملاحظات امنیتی در مکانی نامعلوم پنهان شده است!

اخبار دیگری نیز از هیئت رهبری این گروهک درز کرده که حکایت از حبس مسعود رجوی در مکانی بیرون از عراق دارد؛ به گونه ای که رجوی جز نیازهای اولیه به هیچ امکان دیگری دسترسی ندارد.
موضوع دیگری که کودتای مریم را قوی تر می کند، این است که در چند سال اخیر در تمامی دیدارهای این گروهک با غربی ها مریم حضور می یابد و خبری از مسعود نیست حال چنانچه اگر مسعود زنده بود باید حداقل در یک دیدار حضور می یافت تا به شایعات مطرح شده درباره وی پاسخ دهد.

Jenayat-rajavi- Faragh-ngo-ir

آل ترور، ورشسکستگان منافق را رسوا کرد
چندی پیش هم اخباری از مرگ مسعود رجوی شنیده بودیم

فراق : مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی اظهارات ترکی‌الفیصل درباره تایید مرگ مسعود رجوی را گاف این شاهزاده سعودی خواندوگفت: سازمان منافقین با افشای خبرمرگ رجوی موافق نیست.
حسین شیخ الاسلام مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فراق، حسین شیخ الاسلام با بیان اینکه حادثه ای به تازگی رخ داده است که در خصوص این اتفاق می‌توان گفت “وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ”، اظهار داشت: نیروهای واپس گرا، استکباری و جنایتکار، توطئه مشترکی را برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران طراحی کردند تا ورشکستگان منافق و آواره در فرانسه را تقویت کنند.
مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با برنامه ریزی CIA آمریکا، سرویس جاسوسی انگلیس، سازمان اطلاعاتی فرانسه و مزدوران این دستگاه ها مانند شاهنشاهی سعودی که جنگ و تروریسم را در ایران ایجاد کردند و از منافقین حمایت کردند، برنامه هایی را برای تضعیف پایگاه اصلی مقاومت طراحی کردند چون پیروزی های مقاومت در منطقه مشهود است.
شیخ الاسلام ادامه داد: آن ها سعی کردند همه ورشکستگان سیاسی بی اثر، بی فایده و تروریست ها را جمع کنند تا روح تازه ای را در این کالبد مرده بدمند که درست، نتیجه عکس داد.
وی افزود: ترکی فیصل رئیس سازمان اصلاعات شاهنشاهی سعودی که پردازنده مهم و ولخرج این سازمان جنایتکار علیه ملت ایران است بدون اینکه متوجه باشد، رازی را که سازمان آدم کش منافقین تلاش زیادی کرد تا کسی به آن پی نبرد، در این سخنرانی ترکی فیصل لو رفت و آن راز، به جهنم رفتن مسعود رجوی بود.
مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی متذکر شد: برای سازمان منافقین خیلی اهمیت داشت که این خبر افشا نشود چون در داخل این سازمان بی اثر و بی اعتبار، منشا درگیری های داخلی برای تعیین جانشین مسعود رجوی می شود و هم اینکه در خارج از این سازمان باعث بی اعتبای بیشتر منافقین خواهد شد.
شیخ الاسلام گفت: افرادی که جمع شده بودند تا با تلاش و انرژی خود کاری را بر علیه ملت ایران و به نفع سازمان منافقین انجام دهند، در نهایت باعث بی اعتباری بیشتر آن ها شد.
بنا بر گزارش خانه ملت، مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چند وقت پیش اطلاعاتی در خصوص مرگ مسعود رجوی از طریق دستگاه های اطلاعاتی جمهوری اسلامی به من رسید ولی چون نمی توانستیم تایید کنیم، نمی توانستیم به آن بپردازیم ولی اظهارات ترکی فیصل موید این موضوع است.
وی ادامه داد: این سنت الهی است که افراد خائن به ملت و کشور خود مانند مسعود رجوی که در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران دست در دست صدام گذارد و اقداماتی را علیه کشور خود انجام داد به قدری ذلیل شده است که خبر مرگش نیز باید توسط جنایتکار حامی تروریستی مانند ترکی فیصل افشا شود.
به گزارش خانه ملت ، شیخ الاسلام گفت: شاید با اعلام خبر مرگ مسعود رجوی توسط ترکی فیصل، قصد دارند این پیام را بدهند که در سازمان منافقین نیز به روش های شاهنشاهی مریم رجوی را بعنوان جانشین مسعود رجوی منصوب کنند.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6009

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی