• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

مسعود رجوی به درک واصل شده است.. !

  • کد خبر : 5931
  • 10 جولای 2016 - 11:03

بنا به گزارش فراق :

سایت های رسمی ایران با استناد به سخنان «ترکی الفیصل» رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در اجتماع حامیان منافقین در پاریس ، از مرگ مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی خبر داد.

Ashke maryam

به گزارش العربیه، الفیصل خطاب به مریم رجوی از مسعود به عنوان «همسر مرحومتان» یاد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی در این اجتماع  به اهداف شوم رژیم عربستان و همبستگی این رژیم با منافقین اعتراف کرد و گفت:من هم می‌خواهم که رژیم (ایران) سقوط کند.

 

این در حالی است که صدای آمریکا به نقل از منافقین خبر مرگ مسعود رجوی را تکذیب کرده است.

اما وب سایت گالف نیوز نوشت:

ترکی الفیصل در این نشست نسبت به «مریم رجوی و همسر درگذشته وی(مسعود رجوی)» ادای احترام کرد.

Marge rajai

کلیپ تصویری سخنان ترکی الفیصل و مرحوم خطاب دادن مسعود رجوی ملعون

 

———————

به گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ساعات اخیر دو رخداد توجهات رسانه های داخلی و خارجی را به خود جلب کرده که این دو اتفاق ؛ به درک واصل شدن “مسعود رجوی” و سخنرانی توهین آمیز “ترکی فیصل” از مقامات پادشاهی عربستان ضد جمهور اسلامی ایران بود.

***”مسعود رجوی” به درک واصل شد

“مسعود رجوی مرد” ، “مسعود رجوی به درک واصل شد” ، “مسعود رجوی در پاریس به خاک سپرده شد” این جملاتی بود که در یک ساعت اخیر توجه رسانه ها  و فضای مجازی را به خود جلب کرد.

برخی منابع رسانه ای گزارش دادند که شاهزاده سعودی و رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان ساعتی پیش  در سخنرانی خود در اجتماع سالانه حامیان گروهک منافقین در “پاریس”، چندین بار از لفظ «فقید» و «درگذشته» برای اشاره به رجوی استفاده کرد.  پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر فرار سرکرده منافقین از عراق به عربستان، پس از حمله آمریکا به این کشور، منتشر شده بود.

گفتنی است؛ بعضی رسانه ها همچون صدای آمریکا voa خبر از زنده بودن مسعود رجوی داده اند.

از حمله موشکی به

**”مسعود رجوی”  مرده است؟

برخی رسانه ها گزارش دادند که سرکرده گروهک منافقین، از فروردین سال ۱۳۸۲ یعنی درست از زمان حمله آمریکا و هم پیمانانش به عراق تاکنون، هیچ گونه حضوری در مجامع عمومی نداشته و حتی تصاویر جدیدی نیز از وی منتشر نشده است.

از حمله موشکی به

این موضوع سبب شد تا بسیاری مدعی شوند  که “رجوی” در حمله جنگنده های آمریکایی به اردوگاه اشرف، در خلال حمله علیه صدام، به همراه ۲۰ تن دیگر از اعضای این گروهک از بین رفته است.    

 اکونومیست در سال ۲۰۰۹ نوشت از زمان اشغال خاک عراق توسط نیروهای آمریکایی اطلاع دقیقی از وضعیت مسعود رجوی در دسترس نیست و کسی از زنده یا مرده بودن او خبر ندارد هر چند که اکثریت عقیده دارند که او زنده نیست.

هادی شمس حائری، عضو سابق شورای مرکزی منافقین و از سرکرده های این گروهک، درباره این پیام های کتبی در نوشتاری می گوید: جعل «پیام» تنها برای پاسخ به پرسش آزار دهنده «رجوی کجاست؟» هست، تا بگویند «رجوی هست»؛ اما رجوی هنوز «نیست»، زیرا اگر بود، باید خود را نشان می داد تا نیروهایش او را باور کرده و حضور او بتواند اوضاع نابسامان سازمان را بسامان کند، اما رجوی هنوز غایب است و … غیبت رجوی همچنان … فرقه را آزار می دهد و نه تنها مساله ای از سازمان حل نکرده است که ابهام را بیشتر هم کرده …

از حمله موشکی به

او در ادامه می افزاید: اسامه بن لادن با همه محدودیت هایی که سرویس های جاسوسی غرب و به ویژه آمریکا برای او پدید آورده و همواره در تعقیب اوست، هر از گاهی، پیامی شفاهی و یا نوار ویدئویی بیرون می دهد. مگر سرکرده منافقین از چه محدودیتی بیشتر از بن لادن دارد که نمی تواند پیام صوتی و یا تصویری منتشر کند و در اختیار رسانه ها قرار بدهد؟ امکانات مجاهدین که کمتر از القاعده نیست.

حتی دستگاه تبلیغاتی دولت انگلیس  نیز در خبری در فروردین سال ۸۸ به کشته شدن مسعود اعتراف کرد و گفت: از زمان اشغال عراق توسط نیروهای امریکایی خبری از آقای رجوی نیست هرچند اکثرا معتقدند که وی مرده است.

در حقیقت به هلاکت رسیدن “مسعود رجوی” و گمانه زنی ها در این زمینه ریشه در اتفاقات سال ۲۰۰۳ میلادی و پس از آن دارد که شواهد نشان می دهد مسعود رجوی در برهه ای حتی با فایل صوتی با مخاطبان خود نتوانسته ارتباط برقرار کند. همچنین برخی نیز حمله موشکی به پایگاه اشرف را علت کشته شدن “مسعود رجوی ” می دانند و گفته شده که “رجوی” را در پاریس” به خاک سپرده اند و قبر وی در آنجاست. 

از حمله موشکی به

**لفاظی  “سعود الفیصل”  ضد ایران

اتفاق دومی که در ساعت های اخیر اذهان را به خود جلب کرده لفاظی شاهزاده “ترکی الفیصل” از مقام‌های ارشد سابق دربار آل سعود و رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان در جمع گروهی از عناصر گروهک نفاق بود.

 درحالی‌که رسانه‌های سعودی چون “العربیه”، “الاخباریه” و “سعودی گزت” در اقدامی هماهنگ به پوشش خبری این مراسم پرداخته‌اند، ترکی الفیصل با خطاب قرار دادن مقام‌های ایران به سخنان ضد ایرانی رو آورد. الفیصل در سخنان خود مدعی شد که هنرمندان ایران در سفر به خارج از کشور با مشکلات عدیده‌ای سر و کار دارند.

وی در بخشی دیگر از لفاظی‌های خود مدعی شد، با گذشت سی سال، واقعیت وجودی ایران متفاوت از آنچه است که قرار بوده باشد. ترکی فیصل  در بخشی دیگر از سخنان خود گفت، اجازه نمی‌دهیم ایران در امور داخلی اعراب دخالت کند.

وی ایران را متهم حمایت از گروه‌های افراطی جهت جنگ‌های فرقه‌ای در منطقه نمود. وی گفت: «اصل صدور انقلاب ایران موجب درگیری‌های گسترده در منطقه شده است.» رییس سابق دستگاه اطلاعاتی آل سعود در جایی دیگر اظهار داشت:« خواسته مخالفان نظام ایران و من که سرنگونی این حکومت است، به زودی محقق می‌شود. “جان بولتون” سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد که سابقه ضد ایرانی طولانی دارد نیز در این مراسم حضور داشت.

در حقیقت رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان فراموش کرده که ۵۰۰ هزار نفر در سوریه به دلیل حمایت های تسلیحاتی عربستان سعودی از داعش، جبهه النصره ، احرار الشام و …. کشته شده اند.

عربستان سعودی از سال ۲۰۰۴ میلادی با بنیان نهادن زیر ساخت های جنگ فرقه ای در سوریه این کشور را وارد یک جنگ تمام عیار بین المللی کرد که همه این موارد نشان می دهد که کدام کشور حامی تروریسم است.

شواهد اخیر نشان داده که عربستان سعودی در اتفاقات ۱۱ سپتامبر دست داشته و همین موضوع  با وتجه به اینکه رژیم سعودی همپیمان آمریکاست ؛ از نظر امپریالیسم به دور مانده است.

همه شواهد و حمایت از گروهک تروریستی منافقین نشان می دهد که “ترکی فیصل” و رژیم سعودی حامی تروریسم در جهان هستند و رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان به دنبال فرافکنی است.

گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/   

**********************

لینک سایت تابناک:  لینک

اطلاعات روز

باشگاه خبرنگاران جوان

Save

Save

Save

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5931

نوشته های مشابه

16آوریل
سرکردگان فرقه رجوی به اشد مجازات محکوم شوند
سیداحمد آقامیری، فرزند شهید ترور خواستار شد

سرکردگان فرقه رجوی به اشد مجازات محکوم شوند

16آوریل
آموزش ساخت بمب‌های دستی و انفجاری از طریق تلگرام
فعالیت های مشکوک در آستانه فروپاشی فرقه تروریستی رجوی در اشرف ۳

آموزش ساخت بمب‌های دستی و انفجاری از طریق تلگرام