• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

حمله موشکی به اسیران کمپ لیبرتی محکوم است

  • کد خبر : 5907
  • 09 جولای 2016 - 0:12

حمله موشکی به کمپ لیبرتی محکوم است

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، ششم ژوئیه ۲۰۱۶
لینک به منبع

روز گذشته ساعت ۲۰۳۰ در کمپ موقت لیبرتی که تعداد ۱۹۰۰ تن از اسیران فرقه رجوی در آنجا اسیر هستند مورد تهاجم موشگی قرار گرفتند.هدف قرار دادن افراد بی سلاح و بی پناهی که اسیر رهبران فرقه هستند از جانب هر گروهی و دولتی که باشد محکوم است .

مسئول اصلی این جنایت ها که بیشتر می خواهند این اسیران را به کشتن بدهند، شخص مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو می باشند.در غیر این صورت این دو فرد باید به این سوال جواب بدهند که چرا نزدیک ۵ سال است این افراد را در کمپ موقت اسیرکرده اند ؟ علی رغم در خواست و پافشاری کمیساریای عالی پناهندگی، سران فرقه با مانع تراشی های مختلف مانع از انتقال این افراد به کشور ثالثی هستند . این اتفاق ناگواری که روز گذشته افتاد برای سران فرقه رجوی یک مبهت الهی محسوب می شود. به همین دلیل تعداد موشک های که به کمپ لیبرتی شلیک شده تمام خبرگزاری ها به نقل از شاهدان عینی ۲۰ الی ۳۰ فروند اعلام کرده اند، اما فرقه رجوی برای تلیغات خودش تعداد ان را ۵۰ فروند اعلام کرده است .از سوئی دیگر بجای انکه تخلیه کردن کمپ لیبرتی را تسریع کنند، مریم قجر عضدانلو از سازمان ملل و امریکا درخواست تضمین امنیت لیبرتی را نموده است .

در این میان به اصطلاح فعالان سیاسی چند گانه سوزی که دستشان این روز ها بهتر رو می شود ، پس از هر اتفاقی به سود فرقه وارد میدان می شوند . فریاد داعشی های وطنی سر می دهند . جنایت های که داعش در این دو- سه سال انجام داده است ومی دهد. مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو از سال ۱۳۶۰ در ایران شروع کردند .در تاریخ سیاسی فرقه ها تاکنون هیچ فرقه ای به اندازه فرقه رجوی جنایت نکرده است . اقایان حقوق بشری خوب است چشمان خودتان را باز کنید و وجدان نداشته خود به قضاوت بگذارید ، اگر واقعا فعال حقوق بشر به معنای واقعی کلمه هستید دست به دست هم بدهیم کمک کنید اسیران در کمپ لیبرتی از عراق نجات پیدا کنند . بار دیگر این جنایت بر علیه اسیران کمپ موقت لیبرتی از جانب هر گروه و دولتی باشد محکوم است.

–———————-

حمله به لیبرتى و سوء استفاده رجوى از آن

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، ششم ژوئیه ۲۰۱۶
لینک به منبع

شامکاه دوشنبه ۴ ژانویه افراد حفاظت شده در کمپ لیبرتى در مجاورت فرودگاه بغداد مورد حمله خمپاره اى قرار گرفتند که خوشبختانه تلفات جانى در بر نداشت. ضمن محکوم کردن این عمل بزدلانه، رجوى و سرانش را مقصر اصلى دانسته چرا که این رجوى و سرانش بودند که در حق مردم عراق مرتکب جنایات زیادى شده و در امور داخلى این کشور دخالتهاى بیجا داشته و زمینه چنین عملیاتهاىی را محیا میکنند و از تروریسم و تروریست پرورى در این کشور حمایتهاى همه جانبه کرده تا جایى که اتحاد تروریستى بعث و داعش در قتل عام مردم بیگناه را قیام مردم انقلابى بر ضد دولت قانونى عراق می نامند و براى ورود آنها به موصل و الانبار و راه انداختن حمام خون از بیگناهان و از جمله زنان و کودکان بخصوص زنان مظلوم ایزدى، کف و دف میزدند. لذا نباید تاوان جنایات رجوى و سرانش را نیروهاى رده پائین و اسیر در چنگالشان بپردازند. رجوى در سوراخ موش خزیده، و زن مفلوک و پیتاره او در فرانسه دنبال همچنین دستاورد و موقعیتى هستند و با توجه به نزدیکى برگذارى خیمه شب بازى شان، خود را روى آنتن خبرى برده و واحسینا واحسینا، سر دهند و مظلوم نمایى کنند.

بعنوان عضو قدیمى و جدا شده از این فرقه، نگران وضعیت سلامت دوستان گرفتار در چنگال رجوى هستم، لذا از تمامی دولتهاى در گیر در این قضیه و کمیساریاى سازمان ملل و انسانهاى آزاده و مدافعین حقوق بشر و همچنین انجمنهاى حقوق بشرى، میخواهم که بدون فوت وقت وعدم توجه به خواسته هاى نامشروع عفریته جهل و جنایت این زن شیطان صفت یعنى مریم رجوى، زمینه انتقال افراد را فراهم و خواستار انتقال فورى و بى درنگ آنها از عراق باشند و وجدانهاى بیدار نگذارند مجددا رجوى از خون عده اى بیگناه و اسیر در چنگالشان ارتزاق شوند.

از دولت قانونى عراق نیز مصرانه میخواهم که تا این انتقال صورت میگیرد، مسئولیت حفاظت جان ساکنان لیبرتى در اولویت قرار داده و نگذارند افراد بیگناه قربانى سران جنایتکار آنان شوند.

در آخر خواهان دستگیرى عاملان این حمله هستم و نیز از دولت عراق و محاکم قضائى آن میخواهم کسانى که جنایت در حق مردم عراق مرتکب شده اند را به پاى میز محاکمه بکشند و سران این فرقه نباید از این امر مستثنى باشند و در یک دادگاه عادلانه به جنایاتشان رسیدگى شود.

„پایان“

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5907

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی