• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

اینجا کجاست ؟!

  • کد خبر : 5801
  • 26 ژوئن 2016 - 23:48

اینجا کجاست ؟!

مجاهدین خلق فرقه رجوی کمپ تیرانا آلبانیَ

 محمد رزاقیاین ساختمان در نگاه اول شاید فکرکنید یک خوابگاه دانشجوئی دخترانه در کشورهای اسلامی که مسئولینش مجبور شده اند برای حفظ شئونات اسلامی درب وپنجره های ان را بپوشانند !

اشتباه نکنید اینجا ساختمان وابسته به ناسا هم نیست . ساختمان امنیتی یک مملکت هم نیست !

این ساختمان تحقیقاتی در رابطه با سلاحهای شیمیایی هم نیست !

یا ساختمان انستیتو تحقیقاتی برای یافتن درمان برای بیماری ایدز هم نیست !

این ساختمان مرکز پژوهشهای علمی هم نیست !

یا ساختمان یک شخصیت معروف و یا معتبر هم نیست !

این ساختمان سناتورها و نماینده گان کشورهای اروپائی و … هم نیست !

اینجا کجاست ؟!

این ساختمان متعلق به رجوی داعشی در کشور البانی که بعد از انتقال اعضاء نگون بخت از عراق به البانی اعضاء باز در کنترل سران فرقه رجوی داعشی هستند و مجبور هستند در حضار ذهنی و جسمی زندگی کنند .

اینجا ساختمانی که اعضا ء نگون بخت حق خروج ازادانه از ان را ندارند !

اینجا ساختمانی که درب ان بوسیله نگهبانان گماشده شده توسط سران فرقه رجوی داعشی کنترل می شود !

رجوی داعشی از این ساختمانها کسانی را که آموزشهای ساختن بمب و ترور از فدائیان و گارد جمهوری صدام ملعون دیده اند بصورت قاچاق به کشورهای اروپائی مثل المان ؛ هلند ؛ فرانسه و … منتقل کرده تا در روز مناسب برای ترور و کشتار مخالفان و جدا شده ها استفاده کند .

من با شناختی که از ساختار فرقه رجوی داعشی دارم و ۲۰ سال از بهترین دوران عمرم درون تشکیلات رجوی به فنا داد با اطمینان کامل می گویم اگر در قلب امریکا کاخ سفید به رجوی بدهند و یا کاخ الیزه را در فرانسه در اختیار رجوی داعشی قرار بدهند بلافاصله دورشان یک دیوار می کشد تا بتواند اعضاء نگون بخت در یک حصار ذهنی و جسمی نگه دارد .

این ذات پلید رجوی داعشی که با جان و عمر یک عده بی خبر از دنیا برای خودش تجارت کند تا چند صباحی در سوراخ موش به زندگی خفیف و خائنانه خود ادامه بدهد .

یک نکته هم باید اضافه کنم اینکه بدون شک رجوی داعشی با پرداخت رشوه به یکسری مقامات البانی با دست باز اعضاء نگون بخت در اسارت نگه داشته و خانواده های اعضاء باید با نوشتن نامه به مقامات البانی خواهان این شوند که فرزندان و برادرانشان که در البانی زندگی می کنند و … طبق قوانین و مقررات کشور میزبان زندگی کنند و ازادانه رفت و امد داشته باشند و از اسارت رجوی داعشی ازاد شوند .

پاریس : محمد رزاقی

مجاهدین خلق فرقه رجوی کمپ تیرانا آلبانیَ

مجاهدین خلق فرقه رجوی کمپ تیرانا آلبانیَ

*** 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5801

نوشته های مشابه