• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

وقتی دست نفرین شدگان جهان از بازو قطع شد

  • کد خبر : 5792
  • 24 ژوئن 2016 - 17:36

وقتی دست نفرین شدگان جهان از بازو قطع شد

مزدوران رجوی خفه خون شدند

کافیست سایتهای وابسته به فرقه رجوی را مروری سطحی کنید تا ببینید که چگونه با سایر سایت های تروریستی و داعشی سیاستی یک سو را دنبال می کنند و این تشابهات خود به روشنی گواه این مدعاست،که آنها همان کینه ای را از ایرانی در دل دارند که وهابی و سلفی دارد

RajaviDaesh-Faragh-ngoبیش از یک سال است که وهابیون و سلفی های عربستان با کمک بعضی دیگر از کشورهای منطقه تمام تلاششان را می کنند تا ازطریق بمب گذاری در کشورمان ضمن کشتار زنان و کودکان بی دفاع،باعث ایجاد رعب و وحشت در جامعه ایران شوند.

اکنون تلاش وهابیون عربستان با شکست همراه شده و نیروهای امنیتی ایران موفق شدند این توطئه ها را منهدم کرده و مرزهای کشورمان  را از دست اندازی تروریستهای تحت حمایت عربستان و متحدینش حفظ نمایند.

مزدوران و وطن فروشان فرقه رجوی که از هر تلاشی جهت به خاک و خون کشیدن ملت ایران در راستای توهم به قدرت رسیدن خودشان کوتاهی نمی کنند،با همکاری اطلاعاتی با  نیروهای امنیتی دولت وهابی عربستان ،تمام تجربیات خود در زمان مزدوری برای  صدام حسین در دوران جنگ را  به نیروهای تروریستی و مرتجع داعش منتقل می کنند.

اما به کوری چشم مزدوران فرقه رجوی و وهابیون عربستان تا کنون زنان و کودکان این آب و خاک علی رغم تمام تلاش وهمکاری این فرقه با وهابیون و سلفی ها که ملت بیگناه کشورمان را تنها به جرم عقیده و اعتقاد به تشیع واجب القتل می دانند،با شکست همراه بوده و مردم کشورمان در امنیت به سر می برند.

البته شکی نیست که مزدوران و وطن فروشان فرقه رجوی برای انجام عملیاتهای تروریستی در کشورمان همچنان به تلاش و همکاری با سلفی ها و وهابیون ادامه خواهند داد،اما اگر مزدوریشان در جنگ برای صدام وحزب بعث و به قتل رساندن سربازان ویا به اسارت گرفتن و تحویل آنها به صدامیان ،حاصلی جز نفرت عمیق مردم ایران و همچنین ذلت و تباهی چیزی برای آنها به ارمغان نیاورد، این مزدوری و وطن فروشی برای ارباب جدیدشان و تلاش و همکاری برای انجام بمب گذاری در کوچه و بازار نیز برای آنها حاصلی در پی نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاریها در هفته گذشته یکی از بزرگترین طرحهای مشترک مزدوران فرقه رجوی با نیروهای تروریستی داعش که زیر نظر سازمان امنیت عربستان شکل گرفته است و هدف از آن انجام عملیات بمبگذاری در پنجاه نقطه شلوغ و پر رفت و آمد در خاک کشورمان بوده است،توسط نیروهای امنیتی ایران شناسایی شده و داغ این شکست را بر دل کور مزدوران وطن فروش فرقه رجوی و وهابیون آدمکش تحت حمایت عربستان باقی گذاشتند.

اکنون سایتهای وابسته به فرقه رجوی که از شکست این طرحها به شدت سرخورده و عصبانی می باشند،خفه خون گرفته اند.اما همین سایتها و خبر پراکنی های فرقه رجوی چنانچه این اعمال تروریستی در خاک کشورمان به اجرا در می آمد و جان دهها تن از مردم بی گناه کشورمان را می گرفت،می دیدید که چگونه در کنار سایر سایتهای وابسته به داعش شروع به هلهله و شادی میکردند.

مردم ایران و جوانان این خاک بدانند که از نظر سر کردگان فرقه رجوی شما به دلیل همکاری و همراهی نکردن با این فرقه گناهکار و مستوجب مرگ هستید.این تفکر مسموم در بین مزدوران فرقه رجوی به دلیل سالها خیانت به کشور خود و مزدوری برای دشمنان ملت ایران به یک باور در بین این مزدوران تبدیل شده است.آنها بخوبی می دانند که مورد نفرت مردم ایران هستند ،آنها بازندگانی هستند که اکنون جز گرفتن انتقام شکستهایشان از مردم ایران به چیز دیگری دل خوش نمی کنند.اشک تمساح آنها برای مردم ایران ودروغ و تظاهرشان به دوست داشتن و عشق ورزیدن به مردم کشورشان را در همراهی و همصدایی آنها با دشمنان قسم خورده مردم ایران می توان دید ، آنها در سایتهایشان هنگام شادی دشمنان مردم ایران شادی می کنند و هنگام خشم دشمنان این ملت ،خشمگین می شوند.

از کشته شدن چند سرباز ساده در مرزهای ایران و به دست تروریستهای داعشی و غیره که فرزندان همین خلق هستند شروع به پایکوبی می کنند و از شکست طرحهای تروریستی خشمگین شده و خفه خون می گیرند.

کافیست سایتهای وابسته به فرقه رجوی را مروری سطحی کنید تا ببینید که چگونه با سایر سایتهای تروریستی و داعشی سیاستی یکسو را دنبال می کنند واین تشابهات خود به روشنی گواه این مدعاست،که آنها همان کینه ای را از ایرانی در دل دارند که وهابی و سلفی دارد.

در پایان ضمن آرزوی سلامت و امنیت و سرافرازی برای مردم کشورم ایران،از خداوند متعال می خواهم تا همچنان آرزوها و طرحهای مشترک بین مزدوران فرقه رجوی و وهابیون و سلفی های عربستان را در جهت به خاک و خون کشیدن زنان ،مردان و کودکان کشورم را به داغ شکست و حسرت همراه کند.

نادر کشتکار- آلمانKeshtkar-Nader

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5792