• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

رجوی بدجوری حرف های مخالفین مردم ایران را نشخوار میکند!

  • کد خبر : 5714
  • 11 ژوئن 2016 - 7:49

رجوی بدجوری حرف های مخالفین مردم ایران را نشخوار می کند!

فرقه ی رجوی نگران از شکست داعش و سقوط فلوچه ، علاوه برخبرهایی که خود راسا جعل ومنتشر میکند، به رسانه هایی که ابدا دوست مردم ایران نبوده وبرعکس اغلب دشمن اند ، روی آورده وبا نقل خبر ازآنها، اخبار خود را حجیم تر کرده واهالی لیبرتی عراق وکمپ تیرانا را  منحرف میکند ودراین میان آبی هم به شعله های آتش کشنده ی فروزان درقلب خود میزند.
خبر ” جنایت قاسم سلیمانی در فلوجه داعش جدیدی را بوجود خواهد آورد ” که رسانه های این باند مافیایی آورده است، ازقماش همان مقولاتی است که ذکرش رفت.
دراین خبر آمده است:
” به گزارش روزنامه «ساندی تایمز»، مقامات نظامی آمریکایی به دولت عراق هشدار دادند که حملات بازپس گیری فلوجه، با جنایاتی که حشدالشعبی (به دستور ایران) انجام می‌دهد شاید به ظهور نسخه دیگری از گروه «داعش» بیجامد، خبر داد” .
تمامی رسانه ها ازجمله بی بی سی در اعلام این خبر متفق القولند که این جبهه ی متشکل از شیعیان ، تنها راه را برای ورود ارتش عراق به فلوجه باز میکند ومتعهد شده اند که به داخل شهر نروند تا مبادا عده ای کم آگاه، غیر دوراندیش و به خشم درآمده، بادیدن بقایای صحنه های دلخراشی که داعش آفریده و ” عشایر انقلابی رجوی” کمک اش کرده اند، دچار احساسات نشده و به انتقام جویی خطرناک وپرضرر دست نزنند!!
درادامه ی این خبر آمده است:
” ساندی تایمز اضافه کرد که نیروهای عراقی و شبه نظامیان (قاسم سلیمانی) و نیروهای ائتلاف، در مقابل ۹۰۰ نفر از عناصر داعش در داخل فلوجه صف آرایی کرده‌اند. این در حالی است که هم اکنون ۵۰ هزار نفر مردم فلوجه درون این شهر هستند “.
وبخاطر وجود این ۵۰هزار نفر غیر نظامی درفلوجه هست که سران ارتش وقوای داوطلب، دربازپس گیری این شهر، تعلل نشان میدهند تا مردم هرچه بیشتری بتوانند شهر را ترک کنند.
مقامات ذیربط عراقی وشبه نظامیان حامی آنها، حتی تاکید دارند که غم خانواده های داعشی را هم دارند و می کوشند آنها نیز دراین بازپس گیری کشته نشوند.
باز:
” بر اساس برخی گزارش‌های نظامی آمریکایی، عناصر داعش، برای جلوگیری از پیشروی نیروهای مهاجم، اطراف شهر را مین گذاری کرده‌اند. همچنین برخی منازل در فلوجه مملو از مواد منفجره شده است که در صورت ورود نظامیان این منازل منفجر شده و نیمی از منطقه را ویران خواهد کرد “.
و آیا اینهم گناه ارتش عراق، شبه نظامیان وقاسم سلیمانی است که  تا موضوع بشکل فوق در آید؟
دوستان ” عشایر انقلابی ” شما ، همواره از تاکتیک سپر انسانی برای پیروزی های خود استفاده کرده اند وحالا برای جلوگیری از شکست خود، دوباره به این تاکتیک ضدبشری روی آورده اند وشما باید خجالت بکشید که دوسال پیش با تمام وجود کوشیدید که حضور آنها درعراق را با ملقب کردنشان به ” عشایر انقلابی عراق” ، بعنوان مائده ای آسمانی به خورد مردم بدهید واینقدر کج فهم هستید که فکر میکنید درعرض این مدت کوتاه دوساله، ما موضعگیری های شما را فراموش کرده ایم.
ونیز:
” قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس بهمراه فرمانده نیروی زمین سپاه پاسداران مستقیماً بر روی طرح حمله و تهاجم به فلوجه بهمراه ۵۰ فرمانده ستادی سپاه قدس شرکت داشتند و هادی عامری و مهدی مهندس دو فرمانده بالای حشدالشعبی مستقیماً در تحت فرماندهی سپاه قدس جنایت در فلوجه را بعنوان تسخیر و پاکسازی شهر از داعش علیه ۵۰ هزار نفر از مردم فلوجه در دست اجرا دارند”.
دولت ایران اعلام کرده که با دعوت دولت عراق، حضور نه چندان وسیع نظامی درعراق دارد و با درخواست دولت عراق این نیروها خاک عراق را ترک خواهند کرد.
دیگر اینکه این حرف شما چیزی را به ثبوت نمی رساند  جز اینکه از سقوط فلوجه نگران هستید والا برای یک شخص با مروت که اعاده ی فلوجه را حق مردم ودولت عراق میداند، چه تفاوتی میکند که فرمانده عملیات- با توجه به شرایطی که مقدمتا عرض شد- چه کسی باشد؟!
شما عجالتا از دوستان خود ” عشایر انقلابی عراق” بخواهید که با ترک شهر، مردم را سپر بلای جان ناچیز خود نکنند!
این تنها کار خوبی است که میتوانید دراین عرصه انجام دهید!
لعنت بر شیطان گفته وبرای یکبار هم که شده، کار خوبی- ولو با تاثیر جزئی- انجام دهید!!
فرید

منبع: انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5714

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی