• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

جداشدگان فقط یک جرم دارند جرم افشاگری کردن و آگاهی دادن

  • کد خبر : 5624
  • 25 می 2016 - 19:18

جداشدگان فقط یک جرم دارند جرم افشاگری کردن و آگاهی دادن

بهزاد جان خوش آمدی

شکستهای نظامی و استراتژی و ایدئولژیک و تشکیلاتی و سیاسی فرقه رجوی:

 رجوی بعد از عملیات فروغ جاویدان که یک عملیات خودکشی بود و شکست سنگینی را از جمهوری اسلامی ایران متحمل شد بوضوع شکست استراتژی جنگ مسلحانه و ارتش آزادیبخش خود را مشاهده کرد ولی این شکست استراتژیک را یک پیروزی قلمداد کرد در صورتیکه هم درمناسبات فرقه و هم در بیرون از فرقه همه این عملیات را شکست استراتژیک رجوی میدانستند .

کشتی استراتژیک رجوی در عراق به گل نشست.

رجوی در کودتای سال۱۳۶۴ که انقلاب ایده الوژیک درونی آن را نام نهاد تمامی زیرساختهای سازمان مجاهدین دهه ۴۰ را بکلی منهدم کرد و فرقه رجوی را با این کودتا بر قدرت نشاند و در این کودتای درونی همه اعضا را گوهران بیبدیل و سلاح و یونیفورم نظامی را ناموس مجاهد نامید و قرارگاه اهدایی صدام حسین را شهر اشرف و شهر شرف مجاهدین به لحاظ ایده الوژیک نامگذاری کرد .

بعد از سرنگون شدن صدام حسین و باز شدن فضا و شکسته شدن فضای خفقان و سرکوب در مناسبات فرقه رجوی بیش از یکهزار گوهر بیبدیل از فرقه رجوی جدا شدند سلاح و یونیفورم نظامی فرقه از آنها گرفته شد و شهر اشرف نیز تخلیه شد .

خلع سلاح و خلع یونیفورم و بسته شدن درب شهر شرف اشرف و ریزش شدید گوهران بیبدیل که همگی از بیّنات انقلاب ایده الوژیک بود شکست ایده الوژیک فرقه رجوی را مهر کرد که نتیجه این شکست را در کمپ لیبرتی و انحلا ل آن در آینده نزدیک را بخوبی میتوان مشاهده کرد.

در واقع خروج نیروها از عراق و رفتن آنان به کشور آلبانی پایان و شکست ایده الوژیکی کودتای سال ۱۳۶۴ میباشد چون شرف و ناموس و گوهران بیبدیل و لم یر تابو و برگشت ناپذیر در کشور عراق که شاخصهای این انقلاب یا کودتای ۶۴ بودند همه واگذار شدند و شکست ایده الوژیک را مهر کردند.

در صحنه سیاست فرقه رجوی که تقریبا ۳ دهه از حضور فعال آنان در خارج کشور و در اروپا و آمریکا میگذرد و از همه امکانات مالی و ارتباطی و تشکیلات بطور کامل برخوردار هستند فقط توانسته اند چند صد نفر مثلا حدود ۱۰۰۰ نفردر کل اروپا و آمریکا و آمریکای شمالی را جذب خود کنند در صورتیکه طبق آمار گوگل حود ۴ الی ۵ میلیون ایرانی در اروپا و آمریکا و آمریکای شمالی زندگی میکنند که همین اعداد و ارقام شکست سیاست فرقه رجوی در جذب ایرانیان خارج کشور را بخوبی نشان می دهد و در نتیجه این شکست و عدم محبوبیت در بین ایرانیان خارج کشور فرقه رجوی مجبور است با هزینه کردن میلیونی دلار و یورو مردم غیرایرانی را در تجمعات و میتینگ ها و مراسمهایش شرکت دهد و از آنها به عنوان ایرانیان شرکت کننده در مراسم خود یاد کند مانند مراسم ۱۷ ژوین در ویلپنت پاریس.

سیاست فرقه رجوی در جذب نیرو در داخل کشور هم بخصوص پس از دهه ها همکاری اطلاعاتی و نظامی با دشمن مردم ایران یعنی صدام حسین و حمله و هجوم به خاک ایران در جریان جنگ ۸ ساله بین دو کشور ایران و عراق به شکست انجامید و میزان محبوبیتی را که در سال ۱۳۵۷ بعد از انقلاب ضد سلطنتی بدست آورده بود از ۱۳۶۴ به بعد از دست داد.
رجوی بدلیل شکستهای سیاسی و تشکیلاتی و ایده الوژیک و نظامی مجبور به رفتن به اختفا شد و هم اکنون مدت ۱۳ سال است که از اختفای وی میگذرد مسعود رجوی که فردی بسیار مغرور و خودشیفته است برای خود القاب مختلف بکار میبرد رهبر عقیدتی ٬ فرمانده کل ٬ و با حضرت علی ع ارتباطاتی داشت و نقش امام زمان را نیز در مناسبات فرقه بازی میکرد و تنها کسی بود که به هیچ کس جوابگو نبود به جز خدا ٬ او اساسا فکر نمیکرد چنین حوادثی مانند سرنگونی صدام حسین و خلع سلاح و …………………. غیره اتفاق بیفتد وقتی چشم خود را باز کرد متوجه شد بیش از ۱۰۰۰ تن از گوهران بیبدیل فرقه اش از او و فرقه اش جدا شدند و چون میدانست که دیگر نمیتواند دهانها را با مشت آهنین ببندد و سرکوب کند به اختفا رفت حالا به یمن دهانهای باز شده جداشدگان و منتقدین چهره و ماهیت اینفرقه هم برای مردم ایران و هم مردم و دولتهای اروپایی و آمریکایی هر چه بیشتر آشکا شده است چون این جداشدگان و منتقدین بودند که با بیان واقعیتها و به عنوان شاهدین زنده پرده ها را کنار زدند و شکستهای سیاسی و تشکیلاتی و نظامی و استراتژیک و ایده الوژیک اینفرقه را با بیان واقعیتها کالبدشکافی کردند و در اختیار مردم قرار دادند . شکستهایی که مسعود رجوی از همه آنها به عنوان پیروزی یاد میکرد ولی افشاگریهای جداشدگان و منتقدین از فرقه رجوی جدا شده بود که دست رجوی را رو کردند و پرده ها را کنار زدند.

بله جدا شدگان و منتقدین از نظر و دیدگاه مسعود رجوی مجرم هستند چون جداشدگان و منتقدین پرده ها را کنار زدند و واقعیتها را برملا کردند

*** 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5624