• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

رجوی داعشی از بیان نام خودش وحشت دارد !

  • کد خبر : 5596
  • 22 می 2016 - 9:56

رجوی داعشی از بیان نام خودش وحشت دارد !

شوهای رجوی داعشی از ۳۰ خرداد شصت تا به امروز .

 محمد رزاقی۳۰ خرداد شصت شروع ترور ؛ بمب گذاری ؛ خونریزی توسط رجوی داعشی در ایران بنیان گذاری شد و برای اولین بار عملیات انتحاریبه دستورو طرخ و برنامه رجوی داعشی در ایران اجرا شد . ( انچه را امروزه داعشی های البغدادی بعنوان عملیات انتحاری انجام می دهند رجوی ۳۵ سال پیش در ایران شروع کرده ) است .

رجوی داعشی بعد از فرار از ایران در اروپا هر ساله ترور و بمب گذاری و کشتار مردم بی گناه را به اسم مبارزه مسلحانه به افکار عمومی قالب کرد تا بدین شیوه بتواند بر جنایات و خونریزیهایش یک اسم پر زرق و برگ (مبارزه ) را بدهد.

برای همین هر ساله در کشورهای اروپائی مراسمهائی در حد جمع شدن در خانه هایی که بعنوان پایگاه در اروپا مورد استفاده افراد رجوی داعشی بود برگزار می شد یا برپائی یک خیمه شب بازی خیابانیهای اروپا با حضور جیره خواران رسمی و غیر رسمی .

اما از سال ۸۳ به بعد که ارباب رجوی ( صدام ملعون ) سرنگون شد و فرار مریم قجر به فرانسه و کنار رود اور با دستگیر شدن مریم قجردر ارودگاه اور سوراواز به همراه نزدیک ۱۰ ملیون دلار پول نقدی که از اطاق خواب مریم قجر پیدا شد از ان سال به بعد مریم قجر سعی کرده با برپائی شوهای مختلف جنایات و خیانت ؛ وطن فروشی ؛ جاسوسی برای صدام ملعون و دریافت ملیونها دلار بابت نوکری برای صدام و….. را لاپوشانی کند اقدام به برگزاری شوها ی مختلفی می کند که با دادن هزاران دلار برای هر یک از سخنرانان بد نام و انتقال پناهجویان ؛ اورارگان و بی خانمانها ی افغانی؛ عرب و افریقائی و یک مشت جیره خوار مشخص و معلوم الحال با وعده اقامت در هتلهای پاریس ودادن دستمزد ادعا کند که در میان ایرانیان خارج کشور دارای پایگاه می باشد ولی هر ساله با افشاگری های اعضاء جدا شده این ترفند رجوی داعشی به باد رفته .

اما امسال رجوی داعشی با جابجائی برگزاری تاریخ این شوء یک اعتراف مشخص ؛ واضح را به زبان اشهدش بیان می کند و ان اینکه بردن نام رجوی داعشی مساوی هست با ترور و خون و خونریزی و بد نامی و …

به همین خاطر رجوی برای اینکه حتا برای خارجی ها هم نگوید که کیست و برگزار کننده این شوء چه کسانی هستند هم تاریخ برگزاری جابجا کرده اند و هم بدون بیان هیچ نامی از فرقه رجوی اقدام به درست کردن چند صحفه فیسبوک برای جمع کردن سیاهی لشگر از لهستان نموده اند !

رجوی داعشی برای فریب دانشجویان لهستانی حتا از بیان نام و سازمانش ترس وحشت دارد و با ادعاء اینکه چند روز اقامت در پاریس با هتل و غذا فقط در مقابل ۴۰ دلار و شرکت در برنامه ای که برای دمکراسی خواهی برای ایران هست می توانند برای سفر اسم نویسی کنند دست به فریبکاری می زند ولی انچه امسال خیلی اشکار هست ترس رجوی داعشی از بیان نامش می باشد .

نمونه صحفه های فیسبوکی که رجوی داعشی برای فریب دانشجویان لهستانی درست کرده .

https://www.facebook.com/events/223066151414459/?active_tab=posts

https://www.facebook.com/events/1262303877132263/

https://www.facebook.com/KonferencjePokojoweWEuropie/

https://www.facebook.com/events/972865329487097/

اما اتفاقات مهمی که ازاین شوهای مریم قجر مشخص شده :

ــ سخنرانان اینگونه شوهای مریم قجر تماماً جنایتکاران جنگی وضد ایرانی و بطور خاص کسانی هستند که اغلب فساد اخلاقی دارند .

ــ به اعتراف اکثر سخرانان در شوه های مریم قجر در مقابل ۲۰ دقیقه سخنرانی بیش از ۳۰ هزار دلارعلاوه بر بلیط جابجائی و پول اقامت هتل و… از رجوی داعشی دریافت می کنند .

ــ اکتر قریب به ۹۹ درصد به بالا افرادی هستند که یک پسوند سابق را یدک می کشند و در حال حاضر هیچ قدرت تصمیم گیری در رابطه با مسائل کشور خودشان را ندارند مثل :

نماینده سابق ـ شهردار سابق ـ کاندید سابق ـ ژنرال سابق ــ سرهنگ سابق ـ وزیر سابق ـ سناتور سابق ـ می باشند البته از حق نگذریم فقط یکی از سابقئن به درد مریم قجر می خورد که انهم شوهر سابق مریم قجر هست که در نبود رجوی بدرد مریم قجر می خور وگرنه بقیه همه این سابقون فقط دنبال خوشگذرانی و دریافت دلارهای خونین اهدائی صدام ملعون و شیوخ مرتجع عرب به رجوی داعشی می باشند .

چند ماه پیش یکی ازحامیان و سخنرانان شوهای مریم ( جان دنیس هسترت ) که عنوان ریس سابق مجلس امریکا را یدک می کشد به جرم بچه آزاری و پرداخت ملیونها دلار برای لاپوشانی این کثافتکاری و جنایاتش دستگیر شد باید دید امسال مریم قجر کدام جنایتکار و کثافتکار جدیدی جایگزین سخنران شوء خود خواهد کرد !

اما یک نکته خیلی مهم و اصاصی که هر ساله فرقه رجوی داعشی زیر نام دمکراسی و برپائی شوء خود انجام می دهد جابجائی نفراتیکه اقامت قانونی ندارند در بین کشورهای اروپائی هست که این اقدام به لحاظ قانونی ممنوع و قاچاق انسان هست که رجوی داعشی انجام می دهد و همچنین در این جابجائی های دهها نفربا خود مواد مخدر را به راحتی جابجا می کنند که پلیس و مقامات امنیتی اروپا بطور خاص دولت فرانسه باید در این رابطه اقدامات لازم را انجام بدهد .

پاریس : محمد رزاقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5596

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود