• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

دیدار مریم رجوی با رئیس گروه موسوم به شورای ملی سوریه

  • کد خبر : 5567
  • 17 می 2016 - 18:21

دیدار مریم رجوی با رئیس گروه موسوم به شورای ملی سوریه

maryam

سرکرده منافقین با رئیس گروه موسوم به شورای ملی سوریه در خصوص سوریه در حومه پاریس دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش فراق پایگاه اطلاع‌‌رسانی منافقین از دیدار «مریم رجوی» سرکرده این گروهک تروریستی با «جرج صبرا» رئیس گروه موسوم به «شورای ملی سوریه» در خصوص اوضاع سوریه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این گزارش آمده است که جرج صبرا و مریم رجوی روز ۱۲ ماه مه ۲۰۱۶ در دفتر شورای ملی مقاومت ایران (NCRI) در «اورسورواز» حومه پاریس دیدار کردند.

طبق این گزارش، صبرا در این دیدار معارضان مسلح سوریه را با مردم ایران یکی دانست و مدعی شد که «مردم سوریه و ایران یک نبرد مشترک برای سرنگونی دو رژیم تروریست و قاتل دمشق و تهران را دارند».

وی اینگونه ادامه داد: «اهداف مقاومت ایران و انقلاب سوریه مشترک است. دشمن، مشترک است و نبرد برای آزادی و کرامت نیز یک نبرد مشترک است».

صبرا از اقدامات تروریستی گروهک منافقین تقدیر کرد و گفت که مبارزه این گروهک درس‌های زیاد و تجارب مهمی را در مبارزه با دولت سوریه داده است.

رجوی نیز ضمن حمایت از مواضع صبرا علیه دولت بشار اسد، تلاش کرد که خود را با مردم سوریه همدرد نشان دهد و گفت: «مقاومت ایران درد و رنج مردم سوریه را درک می‌کند و همیشه در کنار شما است. پیروزی شما، پیروزی مردم ما و مقاومت است. ما عمیقاً معنای پایداری، سرسختی و مقاومت مردم و انقلاب سوریه را درک می‌کنیم. پایداری حلب قهرمانانه بوده است و دلیل غرور و افتخار بشریت است».

بنا بر نوشته های خبرگزاری فارس ،سرکرده منافقین تأکید کرد: اتحاد میان مردم و انقلاب سوریه و مردم و مقاومت ایران، سرنگونی دو دیکتاتوری دمشق و تهران را تسریع می‌بخشد و زندگی بسیاری را نجات می‌دهد».

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5567

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی