• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تبریک و شادباش همراه با فصلی نو برای عضو رها شده از فرقه رجوی

  • کد خبر : 5315
  • 06 آوریل 2016 - 4:24

تبریک و شادباش همراه با فصلی نو

برای عضو رها شده از فرقه رجوی

همانطور که در ماه های قبل مطلع شدید آقای فریدون ابراهیمی (آیدین) که ۱۵ سال در اسارت ذهنی و عینی فرقۀ مخرب رجوی بسر میبرد و پدر و مادرش را بی خبر و چشم انتطار نگه داشته بود در سال گذشته جدا شد و بعد از چندین ماه زندگی موقت در اروپا به آغوش پر مهر و محبت خانواده بازگشت .اما  با مرگ پدر مواجه شد و وقتی متوجه شد این فاجعه محصول و خواستۀ تشکیلات رجوی بوده و موجب شادی آنها گردیده ، با ندامت و امید به زندگی با خانواده و مادر دلسوزش همدرد و همراه شد و سپس تصمیم به ازدواج گرفت تا شب پرستان فرقه بدانند اعضای جداشده با رهایی و زندگی مسرت بخش همواره افشاگر اهداف پلید فرقه هستند.

از اینرو در۱۰ فروردین، سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن با برگزاری مراسم رسمی مجلل عروسی و دعوت از خانواده های اسیران فرقه ، پیام آزادی و زندگی به دیگر اسیران فرقه رساند و همچنین لرزه ای دیگر بر تن سران فرقۀ  زن ستیز و خانواده ستیز انداخت و همچنین در یک اقدام پسندیده به همراه همسرش ساعاتی قبل از مراسم برای طلب بخشش از سالها چشم انتظاری و قدردانی از پدر مرحومش به مزار وی رفته تا همۀ پدران بدانند که اسیران به اجبار و با هدفی پلید و مشخص ،از پدر و مادر دور نگه داشته شده اند و تنها راه مبارزه با فرقۀ رجوی و آزادی اسیران حضور مستمر و سبز خانواده ها می باشد .

مسئول انجمن نجات استان به همراه تعدادی از خانواده ها با تقدیم سبد گلی از ابتدای مراسم یعنی دقایقی بعد از اذان مغرب و تا پاسی از شب در جشن حضور و شاهد این پیوند مبارک و پایکوبی بودند.

همچنین دیگرخانواده های اسیران فرقه استان چه آنهایی که در مراسم حضور و چه آنهایی که در مسافرت نوروزی بسر می بردند و دیگراعضای جداشده از فرقه مانند علی اردلانی و بایرامعلی محمدی که از سالها قبل داماد را میشناختند و شاهد اسارت وی در قرارگاه های فرقه بودند صمیمانه ترین تبریکات خود را حضوری و تلفنی نثار این زوج جوان نمودند و برای وی و همسرش خواهان خوشبختی و پایداری نمودند.

انجمن استان نیز با سپاس فراوان و قدردانی از تک تک خانواده ها، آرزوی رهایی برای تمام اسیران سازمان تروریستی رجوی و برگزاری چنین مراسم فرخنده و مبارکی را برای آنها از ایزد منان خواستار شد .     ” باشد که دلها شاد گردد. “

بیژن

منبع: انجمن نجات مرکز البرز

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5315

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی