• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

رسوایی بزرگ فرقۀ ضد ایرانی رجوی در تظاهرات اخیرش در پاریس

  • کد خبر : 5084
  • 08 فوریه 2016 - 9:39

رسوایی بزرگ فرقۀ ضد ایرانی رجوی در تظاهرات اخیرش در پاریس

حمل پلاکارد با شعارهای داعشی و نقشۀ خلیج فارس با نام «خلیج عربی» و نقشۀ خوزستان با نام «کشور عربی اشغال شدۀ الأحواز» در تظاهرات اخیر فرقۀ رجوی در پاریس

فرقۀ رجوی چنانکه در مقالات سابق «پیوند رهائی» و قبل از انجام تظاهرات ساختگی فرقه در پاریس افشا گردید از ماهها قبل به علت عدم شرکت ایرانیان در تجمع ها و تظاهراتش مشغول بسیج پناهندگان سوری و لبنانی و عراقی و افغانی (که بعدا معلوم شده به هر یک ۸۰ یورو داده بود) برای شرکت و سیاهی لشکر شدن در تظاهراتش علیه سفر روحانی به فرانسه بود و در این راستا به انواع تبلیغات به زبان عربی اعم از برنامه های رادیویی در سایت ها و رادیوهای سوری ها و پخش تراکتهای عربی در میان پناهندگان سوری در حومۀ پاریس پرداخته بود.

اینک به تماشای پلاکارد نقشۀ خلیج فارس با نام “خلیج عربی” و نقشۀ خوزستان با نام کشور الأحواز عربی اشغال شده!!! در تظاهرات فرقۀ رجوی در پاریس زیر عکس مسعود رجوی خائن فراری بنشینیم.

در پلاکارد عربهای لبنان و سوریه در تظاهرات فرقۀ رجوی روز پنجشنبه ۲۸ ژانویه امسال در پاریس نوشته اند «نه به تروریسم صهیونی (اسرائیل) و صفوی» که دقیقاً همان شعار داعش است که کل ایران را قطع نظر از رژیمش دولت صفوی و شیعه را صفوی ها لقب می دهند.

نگاه کنید روی نقشۀ خلیج فارس نوشته الخلیج العربی و استان خوزستان را به شکل کشوری از ایران جدا کرده نوشته الاحواز عربی اشغال شده!!!

و در بالای نقشۀ خوزستان هم با خط درشت نوشته است: «اول، عربیت (عرب بودن)».

این عکس در فیس بوک یک خبرنگار عراقی شرکت کننده در تظاهرات فرقۀ رجوی در پاریس در لینگ زیر می باشد که نوشته است: مبارز ناسیونالیست لبنانی علی المرعبی پلاکاردی با این شعارها و نقشه آورده بود که علیرغم فشار سازمان دهندگان تظاهرات برای برچیدن آن، وی آن را تا آخر تظاهرات نگهداشت یعنی مسئولین فرقۀ رجوی به او اجازه دادند که این پلاکارد را تا آخر تظاهرات بگرداند و عکس گرفته و به آن افتخار هم بکنند.
می گوییم بله آقای رجوی این است نتیجۀ بریدن از مردم ایران و ایرانیان خارج کشور و آویزان شدن به دامن هر عرب و غیر ایرانی برای جمع کردن سیاهی لشکر جهت تظاهرات خود تا جای خالی ایرانیان را پر کنند!!!

برای دیدن متن و عکس اصلی در فیس بوک عربی آن خبرنگار عراقی اینجا را کلیک کنید.

 

 

منبع : پیوند رهائی 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5084

نوشته های مشابه