• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

یک فرقه و یک رهبر مخفی شده

  • کد خبر : 4853
  • 11 ژانویه 2016 - 10:03

یک فرقه و یک رهبر مخفی شده

سال ۱۳۶۵ مقطعی بود که کشور فرانسه به جهت تعیین تکلیف سنگ پرانی چندین گروه خارجه نشین با هم و آنهم در منطقه اوورسورواز تصمیم گرفت مجوز ویزای مسعود رجوی و چند تن دیگر از مسئولان گروهک تروریستی مجاهدین را در فرانسه لغو و آنها را به یکی از کشورهای آفریقایی و احتمالاً گابن اخراج نماید.wanted-Rajavi

  پیش فرض های داشته سازمان نفاق برای چنین برنامه ای و مذاکرات مخفی آنان با مسئولین سفارت عراق در پاریس و سپس ملاقات یکساعته مسعود رجوی با طارق عزیز موجب شد وی مجوز انتقال به کشور عراق به ازای تشکیل واحد نظامی و لحاظ شدن بعنوان جزیی از ارتش عراق و همکاری موثر با خواسته های صدام حسین بدست آورد.

او با یک جت استار عراقی به فرودگاه بغداد منتقل و مورد استقبال تنی چند از فرماندهان نظامی عراقی قرار گرفت.

 امنیت او در کشوری که با ایران در جنگ بود بسیار راحت بود و دولت عراق تمهیدات کافی برای صیانت از وی بعمل می آورد.

چیدن هفت لایه سیم خاردار و افزودن لایه های نگهبانی عراق حول اردوگاه اشرف عمدتا برای حفظ جان مسعود رجوی خلاصه می شد.

Vandi Sharman00

 با توجه به حذف سیاسی فرقه مجاهدین بعد از انتقال شان به عراق بعنوان کشور اشغال کننده قسمتهایی از خاک ایران  و افزایش تنفر عمومی مردم ایران  بنظر میرسد دولتهای متفاوت در ایران و  با سلایق سیاسی مختلف هیچ رغبتی به حذف  فیزیکی او در این مدت  بعنوان حتی دشمن و مزدور نداشته اند.

حمله نیروهای ائتلاف به رهبری امریکا برای سرنگونی صدام حسین فرا می رسد. فرقه سیاسی رجوی علیرغم توپ و تشرهای اعلام شده در سالن اجتماعات اشرف مبنی بر تحقق حمله به ایران!!!؟

در صورت بمباران اشرف ، که دقیقا هم اجرا شد، با فرماندهان امریکایی  مذاکره و تسلیم و طی یک دوره سه ماهه خلع سلاح و در بازداشت خانگی قرار می گیرد.

این پروتکل شامل ۱۶ بند بوده که یک بند ان بنابه اظهار مسئولین سازمان در اشرف همکاری های اطلاعاتی نفاق در مورد ایران و عراق بود. این توافقنامه از سوی تشکیلات بعنوان فتح المبین از سوی مسعود رجوی برای همگان خوانده شد.

در آن بیانیه رجوی مدعی شد که کاش بودید و می دیدید در محل استقرارشان در پایگاه متعلق به نفاق بنام پارسیان به واسطه اصابت موشک جنگنده های ائتلاف گودالی به وسعت ۳۰ متر ایجاد شده است.

اختفای مسعود رجوی اینگونه کلید خورد.

پنهان کاری های اطلاعاتی فرقه دیری نپایید که مقر اورسورواز مورد حمله نیروهای ضد تروریست فرانسه قرار گرفته و در بهت و ناباوری اعضا و قربانیان فلاکت زده قرارگاه اشرف مشخص گردید که  مریم رجوی یکماه قبل از حمله در فرانسه بسر می برده است. 

ولی  قرائن حاکی است مسعود رجوی در محل اختفای زیرزمینی  واقع در اشرف بطور موقت همواره تا سالهای ۲۰۰۷ بوده است.

یعنی از زمان تسلیم خود به نیروهای امریکایی به همراه ۳۲ نفر و استقرارش در پایگاه گریزلی امریکاییان بنابر توافق قبلی با حفاظت آنها!! به قرارگاه اشرف سرزده و در آن محل زیرزمینی مستقر می شده است.

اظهارات قبلی و دقیق خانم های سلطانی و سنجابی در این خصوص موید این موضوع می باشد.

Masuud Makhfi

 کنکاوی های انجام شده نشان می دهد مسعود رجوی اواخر ۲۰۰۷ یا طول سال ۲۰۰۸ بوسیله نیروهای نظامی امریکایی  به کشور اردن و حومه پایتخت آن کشور یعنی شهر امان منتقل می شود.

شواهد بعدی نشان میدهد هماهنگی های میدانی را برای اولین مکان استقرار وی رغد دختر صدام حسین انجام داده است. ردیابی های IT نشانگر آن هستند رجوی از سال ۲۰۰۸ تا اواخر ۲۰۱۰ در اردن بسر برده است.

مسعود رجوی اواخر سال ۲۰۱۰ بواسطه درمان بیماری اش به کشور ایسلند منتقل میشود. با توجه  به آخرین وضعیت پزشکی وی او در زمان حضورش در اشرف و عراق از بیماری حاد کلیوی رنج برده و رژیم غذایی خاصی را برای خود تنظیم کرده بود. مجددا وی بعد از درمان در اواخر سال ۲۰۱۱ به کشور اردن منتقل می شود.

یافته های بعدی نشان می دهد از ابتدای سال ۲۰۱۳ وی در یکی از پایگاههای آمریکاییان واقع در جزیره ای کوچک در خلیج گینه بسر میبرد. وی به زندگی انگلی و مخفی خود با گشت و گذارهای اینترنتی ادامه می دهد.

 در هر حال او شخصیتی تروریست و منفور از سوی قاطبه ملت ایرات تلقی میشود و با توجه به گذشته تروریستی و خشونت بارش در ترور مستشاران امریکایی و ترورهای کور دهه ۶۰ و خودسوزی های سال ۲۰۰۲ در اروپا توسط تنی چند از بره های فرقه ای اش مورد اعتماد کشورهای اروپایی بشمار نمی آید.

اینک پاچه خواران مرفه نشین انگشت شمار و مزدور وی در اروپا گاها برای عادیسازی و حذف خود کم بینی های لاعلاج خود از تیزر تبلیغی وی با عناوینی همچون ” چشم به راهت هستیم ای شیر خوابیده ” !!!!؟؟؟استفاده می کنند تا التیامی به روان نداشته خود بشوند.

ولی هرچه هست دیکتاتوری مسعود رجوی هم پایانی دارد.

2023منبع: نیم نگاه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4853