• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

فراخوان سایت پیوند رهائی به حمایت از کمپین خانواده های اسیران فرقۀ رجوی

  • کد خبر : 4762
  • 01 ژانویه 2016 - 22:51

فراخوان به حمایت از

کمپین خانواده های اسیران فرقۀ رجوی

اطلاعیۀ شماره ۲۹ سازمان مجاهدین خلق ایران

(منشعبین از فرقۀ رجوی)

فراخوان به حمایت از کمپین خانواده های اسیران فرقۀ رجوی

MKO Families' Campaign

  هموطنان عزیز؛ ایرانیان شریف و آزاده در داخل و خارج کشور؛

اخیرا گروهی از خانواده هایی که عزیزی و عضوی از خود را در تشکیلات فرقۀ رجوی در عراق یا آلبانی دارند به تشکیل کمپینی در روی تلگرام همت گماشته اند که خانواده ها و جداشدگان در آن به تبادل اخبار و دیده ها و شنیده ها و تجربیات خودشان در مورد اسرای فرقه در طی سی سال گذشته و نظرات و راه کارها برای آزادی و رهایی این اسیران و حد اقل نجات آنان از جهنم عراق و خطرات جانی در کمین آنان در آن کشور و انتقال آنان به کشور امن دیگر و تضمین ارتباط آنان با دنیای بیرون بویژه تماس و دیدار با خانواده هایشان و ارائۀ فعالیتهای خود  و نتایج آن در این راستا می پردازند.

سازمان مجاهدین خلق ایران (منشعبین از فرقۀ رجوی) ضمن اعلام حمایت خود از این کمپین و سپاسگزاری از پایه گذاران و دست اندرکاران و اعضای آن از همۀ خانواده ها در داخل و خارج کشور بویژه خانواده های مقیم کشورهای اروپا و آمریکا که به تمام جمعیتها و سازمانهای بین المللی و حقوق بشری و ارگانهای ذیربط حقوق خانواده و نهادهای دولتی این کشورها از نزدیک دسترسی  دارند و از همۀ جداشدگان فرقه بویژه در آن کشورها می خواهد که فعالانه در این کمپین مشارکت کرده و با تمام امکانات و مهارتها و تجارب خودشان خانواده های اسرای فرقه مخصوصا آنهایی را که در داخل کشور هستند در اطلاع رسانی و ترجمۀ نامه های خانواده ها و رساندن آنها به ارگانها و طرفهای مخاطب و ارائۀ راهنمایی های لازم و پیشنهادها یاری رسانند.

اطلاعیۀ تشکیل این کمپین که حاوی ایمیل ارتباطی آن نیز می باشد به ضمیمه در زیر این اطلاعیه بازنشر می شود.

سازمان مجاهدین خلق ایران (منشعبین از فرقۀ رجوی)

۱۰ دی ۱۳۹۴

۳۱ دسامبر ۲۰۱۵

 


بنام خدا

 تشکیل کمپین خانواده های سازمان مجاهدین خلق (فرقۀ رجوی)

 
بیش از ۳۰ سال است سازمان مجاهدین خلق (فرقۀ رجوی)، بااستفاده و بکارگیری پیچیده ترین شیوهای کنترل ذهن و مغز شویی، هزاران انسان فریب خورده را تحت اسارت خود گرفته و سالهاست آنان را از بدیهی ترین حقوق انسانی خود از جمله،ازدواج وتشکیل خانواده، ارتباط(تلفن .نامه.ایمیل) و ملاقات باخانوادها یشان محروم ساخته است.

  خانواده ها در طول چندین سال متمادی و به طور مستمر تلاش گسترده ای رابرای نجات جان عزیزان خود از اسارت این سازمان اقدام به تجمع اعتراضی درعراق و تشکیل کمپین نموده اند . 

 ما اعضای خانواده های سازمان مجاهدین خلق (فرقۀ رجوی) که سالهاست از دیدن عزیزانمان محروم بوده ایم، از سازمانهای حقوق بشری و کمیساریای عالی پناهندگان در عراق و آلبانی ، خواهان حمایت ، همکاری و رسیدگی به درخواست های اعضاء این کمپین را داریم و انتظار می رود دست یاری ما را بفشارید.

 ایمیل تماس با کمپین خانواده ها:  

 crcpf.2016@gmail.com

 باتشکر

 کمپین خانواده های سازمان مجاهدین خلق (فرقۀ رجوی)

 پنج شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۳ – ۲۰۱۵/۱۲/۲۴

 In the name of God
Campaign Rajavi cult prisoners’ families

 It has been more than 30 years since Mojahedin-e-Khalq Organization (MKO) has kept thousands of deceived people under their captivity using and applying the most sophisticated methods of mind control and brainwashing, and has deprived them of their most basic human rights, including the right to meet or contact their families (either via telephone, post, or email), marriage, etc. However, over several years, their families have made great and consistent efforts to save their children and relatives from this organization, which protests in Iraq and launching a campaign are some of those efforts.

 We, the members of MKO Families’ Campaign, who have been deprived of meeting our loved ones for years, kindly ask for support, cooperation and consideration of all human rights organizations, and UNHCR (esp. the officials is Iraq and Albania) and we hope that you will take side with us and support us.

 Many thanks and regards,

 Campaign Rajavi cult prisoners’ families

 crcpf.2016@gmail.com

 December 24, 2015
Dey 3, 1394

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4762

نوشته های مشابه