• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نامه به دادستانی کل آلمان. جرم میثم پناهی افشای جنایات رجوی است؟!

  • کد خبر : 4659
  • 20 دسامبر 2015 - 13:14

نامه به دادستانی کل آلمان.

جرم میثم پناهی افشای جنایات رجوی است؟!

دادستانی کل آلمان

Der Generalbundesanwalt beim Bundesgerichtshof

نادر نادریاحتراماً به عرض می رسانم اینجانب نادر نادری مقیم فرانسه که بیش از ۳۰ سال عضو سازمان مجاهدین بودم که بعد سرنگونی صدام در اولین فرصت از این فرقه جدا شدم و با مشکلات زیادی خودم را به فرانسه رساندم و با ورود من به فرانسه ابتدا این فرقه با دادن امکانات مالی پیشنهاد سکوت من را داشتند وقتی با عدم سکوت من، اقدام به پرونده سازی  علیه من نمودن و این یکی از روشهای این فرقه تروریستی برای سکوت منتقدین و جداشده ها می باشد!

متاسفانه مطلع شدم که یکی از دوستانم بنام آقای میثم پناهی در کشور شما به جرم جاسوسی علیه یک سازمان ایرانی بنام سازمان مجاهدین مبادرت به جمع آوری اطلاعات نموده که این برای بنده صدها سوال به همراه دارد!

یک) این سازمان چه فعالیت پوشیده ای دارد که ایشان مبادرت به جمع آوری اطلاعات کند؟ که این سازمان نگران درز آن می باشد!!!

دوم) اگر این یک دسیسه از طرف سازمان مجاهدین نیست و بر اساس مانیتورینگ امنیتی دولت آلمان است پس چرا حرکات مجاهدین در کشور شما از دید مانیتورهای شما پنهان می باشد؟؟!

وصدها سوال دیگر که در حوصله مطلب بنده نیست!

اما این دسیسه کاملا از قبل طراحی شده از طرف منافقین می باشد چرا که فرقه رجوی این روش ها را در تمام کشورها بر علیه جدا شده ها طی نموده که در بعضی موارد موفق هم بوده!!

چرا این سازمان اقدام به این دسیسه ها می کند؟

به دلیل اینکه هر کدام از ما شاهد جنایاتی هستیم که سال ها در قرارگاه های مجاهدین در عراق زیر سایه صدام حسین این فرقه مرتکب شده و به دلیل اینکه هر کدام از ما بیش از بیست سال در معرض اطلاعات و اخبار این فرقه قرار داشتیم که رجوی هیچ وقت فکر نمی کرد که صدام سرنگون شود  وکسی از عراق خارج شود و این اطلاعات حاوی منافعی برای کشورهای اروپائی از جمله کشور شما می باشد در صورتی که توسط ما افشا شود و مجاهدین نمی خواهند که این اطلاعات بدست شما برسد یا به هر شکلی این اطلاعات را دفع و خنثی کنند که این اطلاعات بدست کشورهای اروپائی نرسد یا پیش دستی کرده آن را خنثی کند والا اعضای مثل آقای پناهی نیازی به جمع آوری اطلاعات از این فرقه را ندارند بدلیل اینکه بیش از ۱۵سال عضو این سازمان بوده و در بطن سری ترین اطلاعات این سازمان قرار داشتیم..

تنها جرم آقای پناهی که با دسیسه این فرقه تروریستی خطرناک توسط شما دستگیر شده در اختیار داشتن اطلاعاتی از جنایات این فرقه می باشد که همین فرقه نگران افشای این جنایات ودراختیار گذاشتن این اطلاعات توسط ما به دولت شما می باشد از جمله اطلاعاتی در مورد پولشوئی های که در کشور شما انجام می گیرد

در این رابطه می توانید یا از دولت فرانسه درخواست این اطلاعات را نموده یا در هر کجا و هر دادگاهی اعلام آمادگی می کنم!

نکته دیگر اینکه بررسی اتهام واهی آقای پناهی فقط در یک دادگاه جرائم عمومی می باشد

نادر نادری .فرانسه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4659