• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
پیام قدردانی سرپرست «جنبش دادخواهی مادران گیلک» از مسئول «تشکل مادران انجمن نجات»

میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است

  • کد خبر : 46342
  • 13 می 2024 - 12:32

خواهر چشم انتظار علی قلیزاده در نامه‌ای به ثریا عبدالهی، مسئول تشکل مادران انجمن نجات گفت: بر خود واجب دانستیم که مراتب تشکر و قدردانی خود از شما پیشقراول و پیشگام صحنه پرشور نبرد با رجوی، شیطان مجسم دوران را داشته باشیم و در کنار شما میثاقی دوباره ببندیم که تا به آخرایستاده‌ایم و گامی واپس نخواهیم نهاد.

به گزارش فراق، در نامه زهرا قلیزاده، سرپرست جنبش دادخواهی مادران گیلک به ثریا عبدالهی، مسئول تشکل مادران انجمن نجات آمده است:

سلام و عرض ادب و احترام خدمت سرورگرامی و مادر چشم انتظار، خانم عبدالهی عزیز 

بنده زهرا قلیزاده از خواهران دردمند و چشم انتظار علی قلیزاده از اعضای گرفتار در فرقه رجوی از استان گیلان هستم که متاسفانه یگانه پسردلبندت امیر اصلان حسن زاده هم در اسارت همان فرقه ضاله و لعنتی است.

بنده از جانب خود و به نمایندگی از ده‌ها خانواده دردمند و چشم به راه گیلک به رسم ادب و احترام خدمت شما که عزیز دل‌هایمان هستید اعلام می‌کنم که در کمال خضوع و احترام قدردان سالیان زحمات و تلاش‌های بی‌منت مادرانه شما هستیم و به پاس موفقیت‌های بزرگ و ارزشمندی که در عرصه جنگ و کارزار انسانی و خداپسندانه در خصوص رهایی عزیزانمان از تشکیلات مخوف و مافیایی رجوی داشته‌اید، بر خود واجب و لازم دانستیم که مراتب تشکر و قدردانی خود از شما پیشقراول و پیشگام صحنه پرشور نبرد با رجوی  شیطان مجسم دوران را داشته باشیم و دیگر بار بر کارزار مشترک مان تا نیل به مقصود متعهد شویم و در کنار شما میثاقی دوباره ببندیم که تا به آخرایستاده‌ایم و گامی واپس نخواهیم نهاد تا اضمحلال نهایی گروهک رجوی و در آغوش کشیدن عزیزان اسیر خود. ان شاالله

خانم عبدالهی عزیز، کمتر جداشده و خانواده ای دردمند و چشم انتظار از اقصی نقاط کشور است که شما را نشناسد و قدردان نباشد و حقیقت امر امروز با دیدن عکسهای حضور مشترک سالیان پیشترمان در مقابل اسارتگاه مضمحل شده اشرف و با یادآوری خاطرات فعالیتهای روشنگرانه شما در صف مقدم خانواده های رنجدیده از ظلم و جور رجوی، به یادتان افتادم و دست به قلم بردم. از صمیم قلب از خدای منان برای سلامتی تان دعا کردم و خواستار عمر با عزت برایتان شدم تا بتوانید روزی نه چندان دوردلبندت را مادرانه در آغوش بفشارید.

بی شک و عمیقا بر آن باوریم که اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است و با قدرت بر ادامه راه در کنار شما مدیر و مدبر و راهنما و راهگشای مقتدرپای می فشاریم. تاریخ از شخصیت دوست داشتنی و ستودنی شما بیشتر یاد خواهد کرد.

روزتان خوش و ایام به کام

ارادتمند و خواهر کوچک شما: زهرا قلیزاده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=46342

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. سلام ودرود برشما خانم عبدالهی گرامی مادر دردمند وچشم انتظار که سالیان مدید درصحنه پیکار با فرقه تروریستی رجوی در پیشاپیش دیگر خانواده های رنجدیده از ظلم وجور رجوی خوش درخشیدید و دستاوردهای ارزشمندی درحوزه روشنگری علیه فرقه تبهکارو تروریستی رجوی به دست آوردید و انشاالله که روز رهایی تمام اسیران ودراغوش کشیدن عزیزانتان نزدیک است. أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ