• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
خط کار جدید ارتش صفحه کلیدی رجوی

تلاش اشرف نشان‌ها برای جانمایی شعار «زن، مقاومت، آزادی» / خودتان را مجاهدین معرفی نکنید خط خراب می‌شود! / انجمن‌های فعال کشور در حوزه زنان هشیار باشند + فیلم

  • کد خبر : 45731
  • 09 آوریل 2024 - 12:50

مسئولین ستاد داخله فرقه تروریستی رجوی در نشستی تصمیم گرفتند که با ایجاد حساب‌ها، کانال‌ها و گروه‌های جدید و با استفاده از شعار «زن، مقاومت، آزادی» به فعالیت جدیدی بپردازند.

به گزارش فراق، مسئولیت این کار بر عهده زنان ستاد داخله فرقه رجوی گذاشته شده است و آن‌ها باید در مورد کلیدواژه‌هایی با عنوان حجاب اجباری، نافرمانی‌های مدنی و مشکلات زنان، دختران و دانشجویان در این خط کار جدید فرقه تلاش کنند.

بنا بر اخبار رسیده، همچنین اشرف‌معاشان قصد دارند برای جذب هوادار و جلب توجه زنان و دختران در ایران، با انجمن‌های حمایت از حقوق زنان ارتباط برقرار کرده و این خط را پیش ببرند که در این مورد لازم است انجمن‌های فعال کشور در حوزه زنان بسیار هشیار باشند.

در ابلاغیه جدید به زنان مفلوک در فرقه رجوی آمده است: «هیچ خواهر مجاهدی که در ستاد داخله فعالیت می‌کند، اجازه ندارد خود را عضو یا هواداران مجاهدین اعلام کند و باید بگوید که او یک ایرانی است. اسم سازمان مجاهدین راهم  به زبان نیاورید، زیرا این باعث خراب شدن خط کار جدید سازمان می‌شود.»

به گزارش فراق، بیش از چهار دهه هست که مریم قجرعضدانلو با عوام فریبی بی مانند و با سوء استفاده از نام زنان، به استثمار عده ای از زنان مفلوک درون فرقه رجوی مشغول است. شاید کمتر موردی باشد که وی در سخنرانی ها از حقوق برباد رفته زنان ایرانی و نوحه سرایی برای سختی هایی که زنان در ایران متحمل می شوند دم نزده باشد. ریاکاری وی به حدی است که اکثر لابی ها و شخصیت های اروپایی باورشان شده که این زن ناجی آینده برای جنس مونث در جهان و بویژه در ایران است. با اینکه طی دو دهه گذشته زنان زیادی پیرامون جنایت های رجوی در قرارگاههای مجاهدین واقع در عراق سخن گفته و نوشته اند، باز هم شاهد شعارهای چندش آور فرقه تروریستی رجوی در خصوص آزادی زنان هستیم.

مطالعه‌ مصاحبه و خاطرات زنان جدا شده از این فرقه، گواه ظلمی است که نه تنها شامل حجاب و حتی پوشش اجباری یعنی یونیفرم‌ها و روسری‌های یک شکل و یک رنگ می‌شود؛ بلکه ازدواج و طلاق اجباری، کار اجباری، گزارش روزانه‌ افکار و رؤیاها به صورت اجباری، شرکت اجباری در نشست‌های شستشوی مغزی، بیرون آوردن رحم و نهایتاً رابطه‌ جنسی اجباری با شخص مسعود رجوی را نیز در بر می‌گیرد.

در ویدئوی زیر احسان رحمانی، جوجه اشرفی را می‌بینید که چگونه برای پیشبرد این خط، خودی به خواهران فرماندهش! نشان می‌دهد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45731

نوشته های مشابه

01می
روابط خارجی سازمان رجوی بخشی از استخبارات عراق بود + فیلم
افشاگری‌های علی اکرامی در دادگاه محاکمه سرکردگان فرقه رجوی

روابط خارجی سازمان رجوی بخشی از استخبارات عراق بود + فیلم

01می
عوامل رجوی شکم اعضای خود را پاره کردند + فیلم
صفاالدین تبراییان، پژوهشگر تاریخ

عوامل رجوی شکم اعضای خود را پاره کردند + فیلم