• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

فریب نوجوانان با یک بسته شارژ، توسط فرقه تبهکار رجوی / سران اشرف: اگر دستگیر هم شوند مهم نیست

  • کد خبر : 45647
  • 07 آوریل 2024 - 10:08

یکی از موارد مهمی که فرقه تبهکار رجوی همیشه روی آن مانور می دهد، موضوع کانون های شورشی در ایران است که در آن به عمد نوجوانان ساده و زودباور را فریب داده و گرفتار قانون می کنند.

به گزارش فراق، در جلسات و نشست‌های مسئولین ستاد داخله فرقه رجوی، به طور مداوم تأکید می‌کنند که باید از نوجوانان برای انجام کارهای عملی، شعارنویسی، و ایجاد اثرات تبلیغاتی استفاده کنیم. آنها هنوز بچه‌اند و قدرت تصمیم‌گیری و انتخاب ندارند، بنابراین هر چه برایشان بگوییم، آن را قبول می‌کنند و به سرعت انجام می‌دهند.

سران اشرف در این باره بارها گوشزد کردند: “باید سرمایه‌گذاری روی این بچه‌ها صورت گیرد، زیرا آن ها با سازمان آشنا نیستند و هر چه ما بگوییم، آنها قبول می‌کنند و انگیزه زیادی برای انجام کارهای عملی دارند.” به عبارت دیگر، تمام سرمایه‌گذاری فرقه ترویستی رجوی روی نوجوانان زیر ۱۸ سال و دهه نودی‌ها صورت می‌گیرد.

در نشست‌ها، مسئولین ستاد داخله بارها می‌گویند که مهم این است که این نوجوانان برای ما فعالیت کنند، حتی اگر فقط یک بار بروند و یک شعار بنویسند. اگر دستگیر هم شوند، مشکلی ندارد.

حوری سیدی از سرکرده های ستاد داخله می‌گوید: “تعداد زیادی از اعضای همین کانون‌های شورشی در زندان هستند و هیچ کاری نمی‌توان برای آنها انجام داد.”

بنا بر گزارش های رسیده از درون فرقه، سرکردگان قدیمی، رحیم، جلال، محسن و رضا در نشست های ستاد در این خصوص اظهار کردند: “اینها برای ما فقط یک بار مصرف هستند، اما اگر با آنها کار کنیم، می‌توانیم بیشتر از آنها بهره‌برداری کنیم.”
بنابراین، هدف اصلی سازمان این است که بیشتر بر روی نوجوانان زیر ۱۸ سال کار کند و آنها را بیشتر برای انجام کارهای عملی، امضاگیری و ایجاد اثرات تبلیغاتی به کار ببرد.

گزارش هایی موثق از اسامی این نوجوانان فریب خورده به دست رسیده که در زیر به مواردی از آن ها اشاره می شود:

سعید ۱۸ ساله، در کانون شورشی ارومیه در سال ۱۳۹۷ دستگیر شده است.
شایان ۱۸ ساله، در کانون شورشی قم در سال ۱۳۹۸ دستگیر شده است.
مریم، ۱۹ ساله، در کانون شورشی بروجرد در سال ۱۳۹۸ دستگیر شده است.
سهراب ۱۸ ساله، در کانون شورشی ورامین در سال ۱۴۰۱ دستگیر شده است.
منیره، ۱۶ ساله، در کانون شورشی گلستان در سال ۱۴۰۰ دستگیر شده است.
سینا ۱۳ ساله، در کانون شورشی فارس.
آبتین ۱۵ ساله، در کانون شورشی اسلامشهر.
روناک (لاله)، ۱۵ساله، در کانون شورشی شهرک غرب تهران.
شکوه ۱۶ ساله، در کانون شورشی کرمانشاه.

در کل به طور تقریبی تعداد ۳۰۰ نفر از اعضای این کانون ها، کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال هستند که فرقه رجوی به دروغ در سایت‌ها و کانال‌های خود تعداشان را بیش از هزاران مورد عنوان می کند.

متاسفانه بسیاری از آنها با دادن اندکی پول و شارژ اینترنت، فریب می‌خورند و بسیاری از افرادی بودند که برای یک بسته شارژ، شعارنویسی کردند.

این اقدامات به عنوان سوءاستفاده رذیلانه و غیراخلاقی از نوجوانان است که توسط سرپل های فسیل فرقه تبهکار رجوی پیش می رود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45647