• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
درخواست فوری اعضای ناراضی در اشرف ۳ از هیأت حقیقت‌یاب بین‌المللی و گزارشگر ویژه در مورد وضعیت حقوق‌بشر

صدای ما را بشنوید

  • کد خبر : 45601
  • 06 آوریل 2024 - 11:34

اعضای ناراضی در اشرف ۳ در طوماری از هیأت حقیقت‌یاب بین‌المللی و گزارشگر ویژه در مورد وضعیت حقوق‌بشر خواستند که به آلبانی و مقر اشرف سفر کنند تا صدای آن ها را بشنوند.

به گزارش فراق در متن درخواست این اعضای ناراضی در اشرف ۳ که رونوشت آن به این رسانه نیز ارسال شده، آمده است:

ما تعدادی از اعضای ناراضی در اشرف۳ آلبانی هستیم. ما افرادی هستیم که از رده های تشکیلاتی مختلف در مجاهدین هستم که بهعنوان نماینده اعضای ناراضی در مجاهدین و اشرف۳ این درخواست را برای شما می نویسیم:

از هیأت حقیقت‌یاب بین‌المللی و گزارشگر ویژه در مورد وضعیت حقوق‌بشر می خواهیم که یک بار به آلبانی و کمپ اشرف۳ سفر کنید و با اعضای ناراضی و همچنین اعضای مجاهدین در این کمپ مصاحبه کنید و صدای ما را هم بشنوید.

به دروغ های رهبران مجاهدین گوش نکنید چرا که سازمان مجاهدین طی این سالیان جنایتهایی کرده است که بر هیچکس پوشیده نیست؛ فریب کودکان و دانش آموزان قبل از انقلاب ۵۷ در ایران، همکاری با صدام حسین، همکاری با صدام و کشتار مردم کرد در عراق در سال ۱۳۷۰، از شکنجه و کشتن اعضای ناراضی در تشکیلات که هنوز هم ادامه دار است، شکنجه روحی و فریب نوجوانان زیر ۲۰ سال (کودک سربازها)، تهدید ترور و ضرب و شتم اعضای جدا شده و افرادی که علیه مجاهدین افشاگری می کنند، دادن آموزش های نظامی تا ساخت بمب های دست ساز و تخریب اموال عمومی در ایران، سرکوب زنان در اشرف۳.

مجاهدین خلق با ایجاد ارتش سایبری با اکانت های فیک با هزاران کاربر و جعل هویت در فضای مجازی به دنبال اعمال شوم خودشان هستند.

مجاهدین برای پیشبرد خط خودشان تنها با فریب و نیرنگ جلو می روند و با دادن پول به شخصیت های سیاسی و مردم و جوانان دنبال به دست آوردن محبوبیت و حمایت هستند.

سازمان مجاهدین اجازه جداشدن به افراد از این تشکیلات و اشرف۳ را نمی دهد. طی آخرین بیانیه ای که در اشرف۳ برای همه اعضاء اعلام کردند، هرکس قصد جدا شدن از این سازمان را دارد باید حدود دو سال دیگر در مجاهدین بماند و بعد از ۲ سال اجازه خروج از مجاهدین را دارد.

تعدادی از اعضای ناراضی در اشرف ۳

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45601

نوشته های مشابه

01می
روابط خارجی سازمان رجوی بخشی از استخبارات عراق بود + فیلم
افشاگری‌های علی اکرامی در دادگاه محاکمه سرکردگان فرقه رجوی

روابط خارجی سازمان رجوی بخشی از استخبارات عراق بود + فیلم

01می
عوامل رجوی شکم اعضای خود را پاره کردند + فیلم
صفاالدین تبراییان، پژوهشگر تاریخ

عوامل رجوی شکم اعضای خود را پاره کردند + فیلم