• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

فرقه رجوی و بحران‌های پیش رو

  • کد خبر : 45567
  • 04 آوریل 2024 - 11:09

فرقه تروریستی رجوی، فرقه‌ای است که با شاخصه‌هایی نظیر انسجام و یکپارچگی، اعتقاد به مشی تروریستی، دارای تجربه تشکیلاتی بیش از نیم قرن، عدم التزام به روش‌های مشروع، عملگرایی مفرط و… توصیف می‌شود.

به گزارش فراق، در حال حاضر فرقه مزبور در تمامی عرصه‌ها علیه نظام فعالیت می‌نماید و از هر ظرفیتی در این ارتباط بهره می‌جوید؛ (اگرچه در برخی موارد بدون تابلوی خود فعالیت می‌کند) تنوعی از لابی‌های سیاسی، جنگ تبلیغاتی، اقدامات تروریستی، جاسوسی، نفوذ، مزدوری برای بیگانگان و… نمایانگر گستره‌ فعالیت‌های فرقه در راستای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشد.

حضور و بازرسی پلیس آلبانی در ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ از مقر «اشرف۳» نقطه عطفی برای معرفی خوی تروریستی این فرقه در صحنه بین الملل و نمایش جایگاه متزلزل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. ایجاد انگاره ناامنی در مورد پادگان اشرف ۳ در اذهان نیروها بسیار جدی بوده و نگرانی سران فرقه را به دنبال داشته است به دستور مریم رجوی جلسات توجیهی و نشست‌های تخصصی جهت از بین بردن این انگاره ایجاد شده است و در تلاشند تا محیط پیرامونی فرقه را برای نیروها امن جلوه دهند.

فرقه هم اکنون به دنبال مکان جدیدی برای استقرار نیروهای خود در یک کشور ثالث (آلمان، فرانسه، اسپانیا، کانادا و…) می‌باشد که تاکنون به دلیل مخالفت قاطع نخبگان این کشورها این مسئله محقق نشده است و مریم رجوی با دوره‌گردی متعدد درصدد پیدا کردن مکانی برای استقرار نیروهای خود می‌باشد.

افزایش سن اعضا در پادگان اشرف نیز به مسئله و بحران جدی برای آنان بدل شده و حجم روند درمانی اعضا افزایش یافته است. بر اساس برخی اخبار دریافتی تعدادی از اعضا که دارای بیماری‌های با هزینه بالای درمان می‌باشند توسط خود فرقه کشته می‌شوند، این موضوع جدای از تصفیه‌های سازمانی و کشتن عناصر مسئله‌دار می‌باشد.

مشکلات شدید اخلاقی در میان اعضا حتی مسئولین رده بالا نیز به عنوان چالش جدی فرقه می‌باشد. ارتباطات جنسی زنان و مردان در برخی از اماکن پادگان و بعضاً حضور مسئولین اصلی فرقه در کاباره‌ها بخش دیگری از وضعیت وخیم عناصر نفاق می‌باشد، موضوعی که حاکی از آن است که سرکوب غریزه جنسی نیروها از دست سران فرقه خارج شده و اموری که تا پیش از این مخفیانه بود به صورت علنی انجام می‌گیرد.

علی ایحال وضعیت کنونی فرقه رجوی همچنین سایر ضد انقلاب در وضعیت بحرانی بوده و در آستانه نابودی کامل قرار دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45567

نوشته های مشابه