• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
حمید آتابای، عضو انجمن نجات آلبانی خطاب به اعضای گرفتار در فرقه رجوی

زندگی این نیست که حرف‌های مریم رجوی را نشخوار کنید / آرزو می‌کنم هیچ مادر چشم انتظاری به سرنوشت مادرم دچار نشود

  • کد خبر : 45566
  • 04 آوریل 2024 - 10:30

عضو انجمن نجات در آلبانی خطاب به دوستانش در درون فرقه رجوی گفت: به فکر زندگی خود باشید. جا هست برای زندگی، زندگی شنیدن حرف‌های کثیف مریم رجوی نیست. هوشیار و بیدار شوید.

به گزارش فراق، حمید آتابای عضو نجات یافته از فرقه رجوی در گفت و گوی نوروزی با انجمن نجات آلبانی از سالهای ممنوعیت تماس با خانواده در فرقه رجوی و تلاشش برای ارتباط گرفتن با آنها سخن گفت.

او در پاسخ به اریسا رحیمی، مجری این برنامه مبنی بر اینکه آیا توانست در آن سال های اسارت در فرقه رجوی با خانواده اش ملاقات کند، بیان داشت: هرگز. علیرغم اینکه برادر و خواهرانش بارها برای دیدار با او به عراق و به مقابل کمپ اشرف رفتند، فرقه تلاش بسیار کرد که دیداری صورت نپذیرد.

به گفته آتابای در پی مرارت‌هایی که یکی از خواهرانش که مبتلا به سرطان بود در سفر به عراق کشید، در بازگشت از سفر دار فانی را وداع گفت.

او که اکنون با خانواده‌اش در تماس است و از این بابت بسیار خوشحال است، درباره نحوه خروجش از فرقه رجوی افزود: من از سال ۹۵ که وارد آلبانی شدیم متوجه شدم که دسترسی به اینترنت وجود داد. تمام تلاشم را کردم که از افرادی باشم که به اینترنت دسترسی دارند. بعد از دو سال و نیم توانستم یکی از فامیل‌های خیلی دورمان را در توییتر پیدا کنم. نه ماه طول کشید که آن فامیل مرا باور کند.

به گفته این عضو جدا شده از آنجایی که در بخش اینترنت مجاهدین خلق، افراد به شدت تحت کنترل مافوق های خود هستند، او نمی‌توانست هیچ پیام صوتی، عکس و فیلمی برای برادر بزرگش که حالا پای چت با او آمده بود بفرستد. نهایتا خواهر کوچکترش با او ارتباط گرفت و از او خواست که هر چه زودتر تشکیلات را ترک کند.

آتابای در پایان گفت وگو برای مادران چشم انتظار آرزو کرد که به سرنوشت مادر خودش دچار نشوند و تا پیش از دیدار فرزندشان از دنیا نروند و هیچ خواهر و برادری مبتلا به رنج خواهر او نشوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45566

نوشته های مشابه